1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Auto-Hold la A6 C7 (4G) - activare ulterioara - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Morea Stefan, 20 Mar 2017.

  1. Morea Stefan

    Morea Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2016
    Locație:
    Barlad
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0 TDI 204HP, 2013
    A reusit cineva sa activeze Auto-Hold fara centura?
     
    Lucian A6C7 apreciază asta.
  2. Lucian A6C7

    Lucian A6C7 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 2013
    Eu nu am reusit, insa nu iti recomand sa folosesti prea mult AH, activeaza-l cand ai nevoie dar am impresia ca nu e corelat corect cu cutia si start stopul (cel putin asa face la mine) ca mi-a oprit masina in situatii in care nu aveam nevoie, mi-a blocat odata rotile in spaltoria automata masina fiind in N, si de cateva ori nu vroia sa se deblocheze la plecarea de la semafor.
     
  3. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Am facut cateva teste cu Autoholdul. Si da, lucreaza cam ciudat....la treceri de pietoni, la semafoare, practic la orice oprire definitiva se activeaza . In timp ce e activ autoholdul, sistemul start/stop nu mai lucreaza in functie de presiunea aplicata pedalei de frana. Motorul se opreste automat cand se activeaza AH-ul si porneste la apasarea pedalei de acceleratie, insa plecarile de pe loc in conditiile astea sunt un pic ciudate(cu socuri, ca si cum ar fi avea ceva cutia de viteze).
    Am facut genul asta de teste si cu A3-ul pe care il avem de nou. Exact la fel lucreaza AH-ul. Din ce am mai citit si intrebat AH-ul nu este gandit pentru utilizarea zilnica decat in zone cu relief variat, cu multe opriri si plecari din panta.
     
  4. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    La mine nu merge asa, motorul nu se opreste automat cand e activat AH, ci doar cand e apasata pedala de frana "mai serios". Si sta motorul oprit doar cat timp pedala de frana e apasata, chiar daca AH e activ, cand iau piciorul de pe frana porneste motorul. Am sesizat la pedala de frana ca daca o apesi pe prima portiune de 1/4 sa zicem, motorul nu se opreste, doar daca e apasata puternic intra in functiune start/stop.
     
  5. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Da. In mod normal motorul se opreste cand apesi ferm pedala de frana si porneste cand eliberezi partial forta de franare. Asta cu sistemul AH oprit.
    Daca activez AH, la un semafor de exemplu, cand masina s-a oprit complet AH cupleaza automat frana de mana si opreste motorul imediat apoi(chiar daca eliberez pedala de frana). Motorul porneste la o apasare fina a pedalei de acceleratie, iar daca acceleratia ramane apasata AH decupleaza automat si frana de mana si masina pleaca incet.

    La mine, si la A6 cu multitronic si la A3 cu stronic AH-ul functioneaza la fel......
    La tine, fiind motorul Bi-tdi poate functioneaza altfel......cine stie......nu e nici imposibil.... :)

    Oricum, AH nu e un sistem de utilizat in mod frecvent la oras pentru ca nu lucreaza chiar perfect. Insa este foarte util in statiunile montane unde sunt multe plecari din panta. :)
     
  6. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Am inteles, la mine si cu AH pornit sau oprit, tot porneste cand iau piciorul de pe pedala de frana.
    Tu ai auzit motorasele electrice de la etrierii spate sa lucreze atunci cand te opresti si AH e activ? Eu nu aud nici un sunet, adica nu aud acel sunet specific ca si cand as trage frana de mana. Nici la A4 nu lucra cu frana de mana tin minte.
    Eu il folosesc zilnic tocmai pentru a nu-mi bate capul cu dozarea franei, astfel incat sa nu mi se opreasca motorul daca apas mai tare pe frana. Stiu ca as putea sa dezactivez start/stop, dar asta face parte din alt topic. Cum am oprit pe loc iau piciorul de pe frana, masina ramane in AH si motorul nu se opreste.
     
  7. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Hm....da, la mine lucreaza pe frana de mana, se aud motorasele. Cutia e multitronic, ma gandesc ca nu ar rezista la pornirile din panta.

    La masina veche, nu aveam buton de AH, dar avea cutia tiptronica sport, un sistem de asistare la plecarile din panta. Masina nu aluneca deloc in panta fara nici un fel de frana aplicata, iar la accelerare pleca in directia data fara probleme. Pe atunci credeam ca toate cutiile automate sunt facute sa lucreze asa. La multitronic nu lucreaza deloc asa.......fara frana masina aluneca spre vale, chiar daca e in drive/reverse.

    Fiind Bitdi cu siguranta si cutia e facuta sa tine la cupluri fff mari, si probabil AH-ul lucreaza prin intermediul cutiei.
     
  8. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Auto Hold nu se foloseste de sistemul franei "de mana " ci pastreaza presiunea lichidului de frana in urma actionarii pedalei. Din experienta mea va pot spune ca iti trebuie calibrata forta cu care actionezi pedala de frana si astfel vei descoperi ca poti opri masina la semafor fara sa activezi functia AH. Sau poti activa AH dar sa eviti activarea Start/Stop. Totul in functie de cat de tare apesi pedala de frana , aceasta are 3 functi pe nivele diferite presiune.
     
    LEOPTM apreciază asta.
  9. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Salutare. As fi interesat si eu de activarea AH fara sa ai centura pusa - a descoperit cineva intre timp ?
    Referitor la functionarea AH si la mine se comporta precum a descris K U L mai sus. Acum am SS dezactivat cu VCDS dar asta nu a modificat functionarea AH.
     
  10. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    Nu inteleg de ce majoritatea sunteti contra, in a avea centura pusa ,de ce va complicati viata cu ceva ce nu cred ca e cazul??
     
    LEOPTM și lillejhon apreciază asta.
  11. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Salut. Am momente cand ma ajuta sa nu folosesc centura ... si as dori ca masina sa nu-si schimbe anumite functii gen AH.
     
  12. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Cumpara o "cheie" de centura, o cuplezi si ai rezolvat problema. Poate fi o solutie daca iti place sa mergi fara centura si vrei sa ai active toate functiile cu bucla prin centura.
     
  13. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Ai dreptate dar eu speram sa gasesc o varianta cu VCDS-ul. Nu m-as incurca cu acel "artificiu" pentru ca nu stiu cat de sigur este sa cuplez apoi centura in el :)

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    in orice caz la un impact cu pacaliciul risti sa iti dea airbag-ul o directa de s-ar putea sa nu te mai ridici de jos :)
    keep it simple , eu unul am dezactivat martorul si cand vreau sa am AH imi pun centura
     
    dentimarius apreciază asta.
  15. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Da. Si mie mi se pare solutia cea mai potrivita. Dezactivat martorul iar cand am nevoie de vreo functie ce depinde de bucla prin centura, imi pun centura....
    Insa, cat timp centura nu e cuplata, e clar ca nici airbagul nu functioneaza....deci oarecum ne asumam un anume risc.... :)
     
  16. Apex 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2018
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI ultra 2014
    Eu personal dezactivez manual intodeauna SS (mi se pare sincer o inventie inutila si care pune stres suplimentar pe motor) si AH este intotdeauna activat. Mi se pare foarte util AH odata ce te-ai obisnuit cu el. Cand conduc masina sotiei (care nu are AH) mi se pare ciudat si mai incomod decat cu AH. Singurul dezavantaj e la parcare in locuri inguste cand il dezactivez pentru ca la fiecare franare opreste masina de tot
     
  17. boditza

    boditza 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 FL BiTdi
    Tot incerc sa fac Auto-Hold-ul sa dea drumul mai devreme la frane insa nu am login code bun. Folosesc OBDeleven iar codurile care mi le da nu sunt valide.
    Are cineva din incercari reusite codul pentru urmatoarea unitate?
    Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: Redir Fail!
    Part No SW: 4G0 907 379 Q HW: 4G0 907 379 Q
    Component: ESP9 Premium H01 0420
    Revision: -------- Serial number: --------------
    Coding: 49A7DE4992E57B929B00
    Shop #: WSC 02391 785 00200
    ASAM Dataset: EV_ESP9BOSCHAU57X 003019
    ROD: EV_ESP9BOSCHAU57X_003.rod
    VCID: 3F872CC5A6DA81B9D0-806A

    No fault code found.
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @boditza zici ca vrei sa te chinui si nu sti cum
    mergi la un coleg cu un vcds original
    Suntem multi aici ...
     
    boditza apreciază asta.
  19. boditza

    boditza 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 FL BiTdi
    Stiu asta dar speram sa o rezolv fara o deplasare de 2-300km :). Ramane sa o fac cand imi fac un drum in apropiere de vre-un coleg cu VCDS original
     
  20. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Care ar fi mai exact setarea? In adaptation nu am gasit camp pentru autohold, asa cum este la mk7 - mqb (late-normal-early) = pentru hill assistace).
     

Distribuie pagina asta