1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Avertizare Presiune / Nivel Ulei aprins in bord / Joja ulei - Verificare nivel ulei la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de jane_a4, 19 Apr 2012.

  1. jane_a4 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    olt
    Masina:
    audia a 4 , motor 1,9 tdi , 2004
    Am urmatoarea problema : initial aparea BRAMSE in bord dupa care s-a aprins martorul de ulei pe galben. Am scos uleiul si am curatat senzorul. Uleiul este la nivel are cam 5000 km (castrol 5 w 40) am mers cu masina si dupa 1 km s-a aprins iar.
    Acum nu mai apare BRAMSE. Nu am ajuns la tester momentan. Daca ma puteti ajuta cu un sfat competent ca nu stiu ce sa-i fac . Mecanicii au pareri diferite. Va multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
    Moldovan Stelian apreciază asta.
  2. andrei_agp 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2012
    Locație:
    BREAZA
    Masina:
    AUDI A4 B6 2002/1.9 TDI
    consum de ulei audi a4 b6 19 tdi 130cp AVF

    salut!\
    sunt posesor de audi a4 de 7 luni foarte multumit de ea,dar acum 2 luni dupa ce am dat doua ture mi s-a aprins becul de avertizare ca uleiul este pe minim.,asta tinand cont ca am schimbat uleiul acum 7 mii de km, am mai completat cu prox 300ml si si-a revenit la normal.astazi mi sa intamplat acelasi lucru si am repetat faza, poate cineva sa imi spuna daca este normal sa consume ulei,eu am avut doar masina pe benzina si nu ma pricep.multumesc
     
  3. kapsh23

    kapsh23 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2012
    Locație:
    codlea
    Masina:
    Audi A4 AWX 131 CP 1.9 TDI 2002
    Senzor ulei

    Salutare!!
    Am si eu o dilema, mi se aprind 2 indicatoare ulei, galben,respectiv rosu, am controlat nivelul uleiului si este ok, care imi poate da un sfat,ce ar trebui sa fac fara sa merg la service? am schimbat uleiul acum vreo 3 luni!!!
    Multumesc anticipat ;)
     
  4. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Uleiul poti sa-l fi schimbat si saptamana trecuta, daca ai facut peste 10.000 de km trebuie schimbat! Uzura uleiului se masoara in kilometri si in timp (2 ani). Ori uleiul nu e bun (presupun ca nu ai facut atati km in 3 luni), ori pompa de ulei nu are presiunea normala.
     
  5. kapsh23

    kapsh23 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2012
    Locație:
    codlea
    Masina:
    Audi A4 AWX 131 CP 1.9 TDI 2002
    Cu siguranta nu am facut 10.000 km, in bord imi apare scris senzor, infine ar trebui sa-i fac un control , ms ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mai 2013
  6. don_jeee 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 96KW 2004
    ajutor ajutor va rogg

    Am un a4 din 2004 1.9 tdi 131 cp. Mi s-a aprins becul la ulei rosu. Am mers la mecanic am schimbat pompa de ulei si sonda de ulei si becul rosu de ulei inca se aprinde. Ce ar putea sa mai fie...???
     
  7. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Poate fi un scurt electric pe firele de la sonda! Pompa de ulei era defecta sau ai schimbat-o ca asa ti s-a spus? Era sorbul (sita) infundat? Becul la ulei s-a aprins brusc sau a inceput sa palpaie de mai multe zile? Cat era nivelul de ulei cand ai schimbat pompa? Desfa busonul de sus pe unde pui ulei si cu motorul pornit vezi daca ajunge ulei in rampa ( trebuie sa stropeasca putin). Poate e o problema de lipsa de presiune( cauze multiple). Da-ne detalii!
     
    Traznet123 apreciază asta.
  8. don_jeee 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 96KW 2004
    rezolvata

    Nu era pompa de vina, nici sonda de ulei le-a montat la loc pe cele originale. A fost ceva electric un scurt circuit pe fire, mai exact la ceasurile din bord, asta mi-a zis mecanicul. S-a rezolvat. Multumesc oricum pentru ajutor
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Feb 2013
    Carol Ene apreciază asta.
  9. AudiA4B6

    AudiA4B6 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2012
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi a4, 1.6,2002
    Am ramas fara ulei dupa 200km

    Salut, am un audi a4 b6 1.6 benzina an 2002 , dupa ce am facut schimbul periodic de ulei si filtre ulei folosit Castrol 5w40 am mers cam vreo 200km cand in bord imi apre beculetul de la ulei , cand ma uit la joje nu mai am ulei in ea mentionez ca dupa ce am schimbat uleiul imi scotea un fum ingrozitor de alb si cateodata albastrui , nu am niciun fel de pata pe jos de ulei :crying::crying:
     
  10. pinkybrain 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2012
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4, 1.9 tdi AVB, 2003
    Salut!

    Am si eu o dilema , am facut schimbul de ulei, filtre, acum 1000km totul ok. Azi cand am pornit masina totul a fost in regula dupa jumamtate de minut am plecat, si a aparut in bord "oldruck " presiune mica ulei (semnul rosu) si trei beepuri lungi . buun . Prima idee a fost ca poate e nivel mic trag dreapta verific nivel era peste mediu. Am ajuns la un service si le zic ca asta apare fie in relanti fie in mers , dar numai dupa ce ajunge motorul la 1600-1800 ture. Am scos capacul pe unde se pune ulei , altcineva a turat masina la 2000 ture, am pus palma deasupra , in 3 sec aveam stropi de ulei pe toata palma la distanta 3-5 mm una de alta - presiune de la pompa de ulei este. Concluzia a fost ca uleiul, "Mobil1 5w30XE" este prea subtire si ca pot sa merg fara probleme asa , dar daca trec de 1800 de ture oldrucke ala imi palpaie permanent in bord, masina are 200k si pierderile de ulei sint insesizabile intre schimburi . Acum ideea ca poate senzorul de presiune ulei nu raporteaza bine valorile , totusi toata iarna nu a zis nimic , azi a inceput povestea.

    A mai avut cineva dintre voi un eveniment asemanator ?

    As multumi si pentru eventualele sfaturi
     
    B7 Adi apreciază asta.
  11. cainele84

    cainele84 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia 2.0 TFSI, 2007
    Salut pinkybrain, pot spune ca si eu am patit la fel ca tine, singura diferenta fiind faptul ca eu mai aveam in jur de 1000 de Km. pana la schimbul de ulei si am crezut ca acesta si-a pierdut proprietatile si din cauza asta si eroarea, dar spre surprinderea mea dupa efectuarea schimbului eroarea tot a ramas.Am schimbat senzorul de presiune care este pozitionat undeva sub pompa de frana si s-a rezolvat. Te sfatuiesc sa-l schimbi si vezi daca mai face, eu in nici un caz nu as merge cu masina cu eroarea aia in bord, mai ales ca e rosie:p
     
  12. pinkybrain 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2012
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4, 1.9 tdi AVB, 2003
    Salut

    Revin pt a crea istoricul.. in ziua respectiva dupa orice oprire sau pornire simptomele erau la fel: in relanti sau in mers cu turatia sub 1800 rpm totul mergea ok , in relani sau in mers cu turatie peste 1800rpm aparea rosu presiunea la ulei , si asta indiferent daca motorul era rece sau cald(l-am mai pornit de curiozitate si la 12 noapte :thrashi:)

    bun.

    :idea: A doua zi am dat un check din bord si mi-a zis ca toti senzorii sint ok. Am plecat din parcare cu ganduri mari sa o duc la un servici si surpriza , dupa 1800 ture nu a mai facut probl. De atunci am mai facut inca 500 de km fara nici o eroare in bord.

    Concluzia: am ramas cu un pitic pe creier dc aparea avertizarea dupa 1800rpm;

    cainele84 ai dreptate posibil senzoru, fara un cod de eroare din diagnoza nu pot specula nimic (posibil sa fi sughitat senzorul in ziua aia).Am sa revin cu detalii dupa ce ii fac o diagnoza.

    Ce frumoasa e viata cu senzori :think:
     
  13. piromi

    piromi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TFSI 2011
    Salut, am si eu o problema. Mi-a aparut pe bord ca nivelul de ulei este minim. Am completat cu 500 ml dar nu am asteptat sa se coboare uleiul din rampa si am verificat joja iar nivelul era putin peste minim. Asa ca am mai completat cu vreo 300 de ml si am depasit putin peste nivelul max de ulei. Din pacate avertizoul de minim al uleiului nu a disparut de pe bord. Inrebarile mele sunt, trebuie sa sterg eroarea din Wag-Com sau este alta problema. Daca nivelul de ulei este peste cel maxim trebuie sa scot surprusul sau pot merge asa? Multumesc anticipat.
     
  14. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Normal ar fi ca acea alarma sa dispara dupa ce ai completat cu ulei De obicei cind apare se completeaza cu 0,5 litru ulei .Las-o asa cam 1 ora si pe urma verifica din nou joja vezi poza de mai jos .Daca uleiul este in zona a atunci ai probleme cu senzorul de ulei.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Mar 2013
  15. bunicu28

    bunicu28 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2013
    Locație:
    torino
    Masina:
    audi a4 motor1.9, 130 cv, 96kw, 2005
    Salutare. Si eu am patit la fel. Lucrurile stau asa: daca nu ai scutu atunci sa desfacut firu de la senzor, daca ai scutu atunci sa stricat senzoru daca senzoru nu e stricat eroarea dispare dupa putin timp. Nu trebuie sa faci nimic deosebit. Daca ai pus prea mult ulei conteaza cat de mult. Daca e 100g atunci nu dar daca e mult peste nivelul max de la joja atunci trebuie sal scoti.
     
  16. piromi

    piromi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TFSI 2011
    Am revenit cu rezolvarea problemei, poate ajuta si pe altii. In wag arata ca senzorul functioneaza. Mecanicul a luat pur-si-simplu borna de pe minus si eroarea a disparut.
     
  17. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    cand am luat masina am avut longlife-ul activat si mie imi aparea semnalul. si nu vroia sa dispara doar dupa ce am deconectat bateria.
    Teoretic (am citit chestia asta, nu l-am testat) dupa ce deschizi capota si daca ai senzor la capota atunci chiar daca nu ai completat ulei trebuie sa diapara semnalul cu low oil, si sa reapara dupa 50 sau 100km daca este sub minim nivelul de ulei.
    Sau daca treci pe interval fix de service atunci nu mai apare.
     
  18. Nightchild

    Nightchild 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2012
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, QUATTRO, 2009
    Buna seara,

    Imi sta aprins becul de la presiunea de ulei la un Audi A4 1,6 B6... cum sa il fac sa nu mai apara in bord? Se poate scoate vreo mufa ceva?
     
  19. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Vezi sa nu ramai cu mufa ! Cum sa scoti mufa pentru a ascunde o defectiune care poate fi atat de garva incat sa se distruga motorul aproape iremediabil?
    Mai bine pune vag com pe ea si vezi ce spune. Poate fi senzorul de presiune defect sau chiar pompa de ulei. Nu se recomanda sa mergi cu ea in aceste conditii. S-a schimbat zgomotul motorului dupa aprinderea becului in bord? Daca da, e nasol, pompa de ulei e dusa si trebuie schimbata urgent.
     
  20. radu1004

    radu1004 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4`1.9`AVF`131 CP/A2 1.4 16v AUA
    Acum vreo 3 luni am avut probleme cu mufa de la senzorul nivelului de ulei de pe baie. Am fost la service si in 5 minute s-a remediat. Am avut un dubiu ca acel mecanic mi-a facut un lucru bun.
    Acum 2 zile cand am dat uleiul jos pentru a-l schimba, am pus contactul si nu aparea nimic cum ca nu as avea ulei/nivel scazut, etc. Auto check mi-a dat tot ok. Am scos mufa de la senzorul de pe baie si tot nimic. Vreun coleg are idee cum as putea sa imi confirm/infirm acest lucru ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Apr 2013

Distribuie pagina asta