345 Euro cu transport de la o firma germana, i-am sunat inainte sa-i intreb ce inseamna nou si mi-au raspuns ca piesele sunt din motoare cu 0 km oferind factura si garantie am zis sa-l iau, maxim puteam ramane cu banii blocati pana il returnam. Nou la magazinul local era ~3300 lei.
Cum a trebuit sa trec rotile de pe B5 pe B8 il voi tine cu rotile de 18 pana ii luam ceva frumos iar cele de 17 raman pentru ITP si backup RAR. Nu vin atat de rau 18 dar parca ar merge si 19
Am reusit astazi dupa multa vreme sa dau jos 80% din compartimentul motor, mama cat timp mananca este programata la vopsit saptamana viitoare, imi mai trebuie putin timp sa scap si de partea de ABS si AC, am comandat toata surubaraia desfacuta si am reusit sa duc toate piesele metalice la sablat/vopsit. Duminica ne vedem la Rasnov, la Promo Rally unde ma voi da cu masina prietenului meu Florin, A4 B5 2.8 Quattro. Speram sa scoatem amandoi timpi cat mai buni si sa ne bucuram de atmosfera competitiei
Putin off-topic, dar tot din categoria “pentru ca masini”... am reusit amandoi sa urcam pe podium la clasa noastra de concurs, pe locurile 2 si 3 cu o diferenta infima. A fost o zi reusita in care ne-am simtit bine, am invatat multe si ne-am bucurat de atmosfera cu toti prietenii din Club Audi Brasov. Nu am avut probleme cu masina in afara unei julituri pe una din jante (eu berbec ). Ii multumesc inca o data lui Florin ca am avut ocazia sa particip si bineinteles pentru sustinerea si ideile/sfaturile cu care ma ajuta la masina mea, ma bucur tare ca impartasim pasiunea pentru A4 B5 si sper sa ducem amandoi masinile la stadiul propus.
Masina a fost la detailing pentru o curatare cat mai minutioasa a compartimentului motor. Am descoperit cateva zone unde vopseaua se umfla (langa filtrul de habitaclu si langa o prindere pe lonjeron), nu sunt grave dar trebuiesc tratate si prefer sa se ocupe cat mai bine de ele, acum ca-i curat compartimentul motor tinichigiul se poate ocupa doar de partea de tinichigerie si nu de curatarea mizeriei. Aseara am dus-o intr-un final la vopsit dar abia saptamana viitoare o sa fie gata, m-am decis sa fac compartimentul si capota pe interior. Inca mai sunt cateva piese pe drum din Germania si SUA, fulia de axa variabila si oil catch can ca sa prevenim cat mai mult depunerile pentru ca vreau sa-l tin cat mai curat dupa ce am bagat o galeata de bani in motorul asta... dar invartindu-ma o ora in jurul ei aseara am observat ca de fiecare data trezeste un sentiment frumos in mine masina asta si trebuie sa iasa bine ca altfel nu pot sa dorm noaptea
Mi se pare incredibil nivelul detaliilor la care lucrezi, felicitări Ești un adevărat pasionat și ai un proiect deosebit!
Multumesc @stefan550 ! Cand vad cate o apreciere (chiar si din like) ma ambtionez sa iasa cat mai bine dar ne taram asa mai usor din cauza timpului, masina evolueaza cand prind timp liber si bineinteles buget ca dispar banii pe ea destul de repede
Daca tot circula un trend pe Facebook si Instagram cu desenatul masinilor ne alaturam si noi acelui trend cu un desen din viitor asa ca am desenat masinuta cu gandul sa-mi fac si tricou cu desenul. Opera imi apartine si am petrecut ceva ore bune pe detalii ca sa fie reprodusa cat mai bine cu interior Recaro si tot ce trebuie
Si intr-un final a aparut si prima pata de culoare Vegas Yellow pe masina, inca nu am ajuns sa o vad in realitate pentru ca a fost vopsita dimineata dar din poze am innebunit complet
Multumesc @smurff ! Da, toata va avea culoarea compartimentului motor. Din mai multe nuante parca un Audi arata bine tot cu culoare de Audi iar Vegas Yellow mi-a atras atentia. Numai ca nu am facut-o acum integrala pentru ca am mai facut prostia asta cu alte doua masini si de fiecare data am simtit ca trebuie abordata treaba diferit asa ca la B5 incerc sa le iau pas cu pas si sa ma concentrez cat mai mult pe bucati mai mici din masina si la final vopsirea integrala, pe parcurs ma gandeam sa fac si interiorul portierelor al portbagajului inainte de integrala dar ramane de vazut pentru ca vreau sa renunt si la bandourile de pe usi si aripi dar va arata pe afara ca dupa razboi pana la vopsire [emoji28] Sent from my iPhone using Tapatalk
La cum decurg lucrurile o sa arata . Sunt curios ce o sa faci cu bandourile , asta-i boala la modelul facelift fata de RS care nu are deloc bandouri.
Multumesc din nou @smurff, @RazvanRXR si @TalosCosmin ! Astazi am vazut-o intr-un final pe viu, sunt multumit de rezultat, baietii au lucrat ca intotdeauna bine si frumos a fost dusa la garaj, iar saptamana viitoare voi incepe sa pun totul la loc pentru ca mai sunt inca doua piese la sablat si vopsit negru iar suruburile le-am dus la fosfatare cu magneziu pentru a avea tot aspect negru altfel strica tot aspectul chiar daca sunt noi. Intre timp au ajuns si suportii de fixare pentru spate, una dintre cele mai expuse si mancate piese de pe B5 Quattro. Sunt facuti in Polonia, putin mai grosi si mai tari ca cei originali dar nu ne facem griji de asta pentru ca masina oricum nu o sa mai fie atat de expusa la sare, piper, bolovani si cu ce se mai arunca pe drumurile noastre in perioada de iarna I-am tras si o poza in lumina naturala, in combinatia galben-argintiu arata ca un lup in blana de oaie
Și cât m-am rugat de @Stefan sa ii adauge o pata de culoare Galbena a venit vremea sa îmi îndeplinească dorința cineva . Va ieși un proiect superb dacă este continuat precum a început ! Congratz și nervi de oțel ! Știu ce înseamnă o mașina desfăcută și îți trebuie ceva curaj ...