1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

B5 Bee

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de George Stoica, 5 Mar 2019.

  1. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Dupa ce am tot taiat si lipit la maner, cat sta sa se intareasca bicomponentul am revenit la un proiect mai vechi.
    Nu sunt multumit momentan de vopseaua de pe faceplate asa ca trebuie sa o dau jos si sa-l revopsesc dar n-am mai avut rabdare sa testez cateva lucruri pe RNS-E.

    L-am "asamblat" si l-am pornit
    IMG_5146.jpeg

    Nu radeti, este frig afara asa ca cel mai bun loc sa stau cu ele imprastiate este beciul :laugh:

    Ce am reusit sa obtin pe el, dupa ceva modificari si un flash:

    • Activare si dezactivare SDS din Engineer Menu, SDS pe butonul CAR in caz ca nu exista volan cu comenzi
    • Splash screen-ul modificat cu imagine
    • Imaginea albumelor pe ecran

    IMG_5150.jpeg IMG_5152.jpeg IMG_5153.jpeg IMG_5157.jpeg IMG_5158.jpeg
    Pozele nu sunt cele mai calitative din cauza iluminatului si din cauza ca am pozat ecran, telefonul nu se poate seta incat sa scot ceva mai bun in conditiile date.

    Mai sunt cateva chestii care teoretic functioneaza dar inca nu sunt testate, trebuie sa pun navigatia pe masina:
    • Optiunea de A6 la codarea navigatiei (ca pe 192)
    • Ora corecta din ceasurile de B5, o problema veche cu RNS-E pe B5 deoarece RNS-E pe primeste in mod normal ora in format binar decimal ex. 10:25 este trimis ca doi biti 0x10 si 0x25 iar pe B5 se transmit in format binar raw.
    • Semnal de mers inapoi pe CAN pentru camera si senzori (RNS-E 193 nu are pin RFSL - cel din C2)
    • Viteza pe CAN a dezactiva senzorii de parcare si camera la atingerea vitezei setate (si aici lipseste V-Signal pe 193)
    • Avertizare la depasirea limitei de viteza prin afisarea unui icon cu limita de viteza pe harta.
     
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Esti tare, bravo
     
    George Stoica apreciază asta.
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    @George Stoica - Nu ești normal ! :)
    Când te bucuri de ea ?! Ca-s curios sa o văd prin zăpada !
     
  4. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    @Cosmin ZKG :) eu ma bucur de orice fac la ea, chiar daca nu sunt efectiv puse pe ea. Asteptam zapada oricum, chiar daca nu am roti de iarna cred ca o scot o data si la zapada. Momentan sta la adapost, circul cu cealalta pentru ca mai trebuie sa schimb DV-ul care a cedat si un intinzator care pare ca nu face serviciu cum trebuie, un senzor de ABS... iar mecanicul a incheiat sezonul de lucru pe anul acesta asa ca facem ce se poate la caldura, in confortul casei. Pare never-ending partea de sub capota, cum zici ca ai terminat mai apare ceva de schimbat dar incerc sa am rabdare :blink:
    @DonDoneL multumesc frumos !
     
    DonDoneL apreciază asta.
  5. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Sa mai stergem praful si pe topic :) Stand in mare parte a timpului prin casa bineinteles ca m-am plictisit si am mai cautat chestii de facut la Bee, asa am ajuns ca doua optiuni pe care vreau sa le testez.

    1. Soft-close portbagaj A8 D3 - Neavand maner de deschidere nici pe noul trim de portbagaj m-am gandit ca soft-close este o optiune care m-ar ajuta asa ca am comandat motorasul de soft-close de pe A8 D3 4E0827852 (H ultima revizie, este cel cu carcasa din compozit si alte componente care teoretic ar trebui sa fie mai putin sau deloc problematic comparativ cele de plastic). Pe langa motoras a mai fost nevoie sa iau si balamaua (4E0827300H, tot ultima revizie). Planul este urmatorul... trebuie mutat axul pe balamaua de B5, apoi facute doua gauri pentru ax si pentru o prindere a motorasului, pentru acestea vom folosi celalalt B5 ca si cobai :whip: daca totul iese incat sa fiu multumit punem pe Bee. Motorasul asa functioneaza, ridica si coboara balamaua dreapta, respectiv haionul.

    Motorasul Motoras4E0827852H-1.jpg si balamaua de B5 langa balamaua de D3 Balama A8 D3 4e08272300H.jpeg la cat de mare si de grea este balamaua de D3 fata de cea de B5 ma gandesc la faptul ca nu va avea probleme sa ridice un portbagaj mai usor.

    Soft-close pe A8 D3


    2. Coloana volan electrica A8 D2, o vad ca o optiune interesanta deoarece am obiceiul sa conduc cu volanul si scaunul maxim jos iar la B8 tot timpul ma ating de volan cand intru si ies din masina. Dupa ce am comparat coduri si am mai vazut optiunea pusa pe Passat B5 m-am gandit ca ar trebui sa mearga si pe B5 P&P dar vom vedea. Coloana pe care vreau sa o testez este 4D0951597AA deoarece functioneaza cu contacul de pe B5 4D0905851B. Pe langa coloana mai este nevoie de modulul coloanei (care retine pozitia coloanei) 4D0909611, butonul cu joystick 4D0907703A si cochilia de jos a volanului cu decupajul pentru buton.

    coloana a8 d2 4D0419502AA.jpg coloana a8 d2 4D0419502AA-2.jpg modul memorie coloana a8 d2 4D0909611.jpg
    Pentru coloana inca mai astept doua mufe de la potentiometrele motoraselor si mufa de la butonul cu joystick-ul.

    Comfort Entry pe A8 D2
     
    Tundra Silviu, Chriss_Deejay, rotitza și alți 13 apreciază asta.
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
  7. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Din nefericire motorasul comandat de la Materom nu functioneaza :( l-am dat retur si comand altul. Iar pentru coloana mai astept o mufa pentru a face teste cu ea, momentan am testat doar motorasele si am curatat depunerile de pe ea.

    Pana vine si mufa cu pricina din tari straine am mai abordat o problema des intalnita la B5, manerele de deschidere din interior devin “blegi” deoarece se strica axul care tine manerul si arcul se cracaneaza sau se rupe. Nu am poza care sa descrie bine problema asa ca am luat de pe net :)

    9252AC0E-4E68-4DDF-ADFD-EA9F03406D50.png 0AE23EC0-BB32-4C05-8F35-8E62DC7D63A4.png

    Mai am doua seturi complete ramase de la B7 si unul rablagit asa ca m-am gandit sa fac teste cu cele rablagite si cum un maner la fel deplorabil de la prietenul Florin.

    In stanga avem manerul de B5 cu urechiusele rupte iar in dreapta cel de B5 cu o urechiusa rupta.

    9DBEA4D9-A3FB-4C37-9049-97F928E96D00.jpeg 14B1A1DB-715F-4206-AF37-1746D8BAE5BD.jpeg

    Axul de B5 langa cel de B7 si manerele

    96DA4CDA-47E2-41F8-AED3-9B2B2355ED64.jpeg DBB9EF0F-AD34-46BF-85CE-86C4C34C3FCF.jpeg

    Ca si diferenta, axul de B7 este putin mai inalt si are arc cu mai multe spire dar si asa cu o urechiusa rupa pare ca isi face treaba si imi place faptul ca manerul este mult mai ferm in comparatie cu manerele spate (care sunt mai putin folosite) de pe B5. Asa ca urmeaza sa echipez toate cele patru manere cu arcuri si axuri noi si de ce nu ... un strop de (non)culoare.

     
    Chriss_Deejay, Gabi_KGT, nucugheri și alți 2 apreciază asta.
  8. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Salutare,
    Desi n-am scris nimic pana acum pe topicul tau, te asigur ca de la primul post sunt abonat, totusi consider ca a venit timpul sa te felicit pentru toata munca depusa, atat la B5, B8 dar si la fostul B7. Imi place foarte mult linia pe care mergi si modul in care se schimba masinile care ajung pe mana ta.
    Mi-ar fi placut sa ai un B6 de la care sa ma inspir cu idei de retrofituri.
    Daca ai nevoie de manere, cred ca am un un set complet prin garaj de la B6-le meu, eu le-am schimbat cu manerele de RS4.
    Daca le gasesc (sper sa nu le fi aruncat), ti le fac cadou.
     
    George Stoica, t_qua77ro și nucugheri apreciază asta.
  9. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Multumesc mult pentru oferta si apreciere @waf :hi:am cautat putin prin piese si se pare ca am exagerat cu cumparaturile, am gasit manere sa echipez 3 masini :crying: Iar legat de B6, iti trimit in privat poze cu B6-le lui Florin, este un exemplar tare frumos.
     
    waf și smurff apreciază asta.
  10. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    La Bee se lucreaza de zor pe toate fronturile, vine primavara si trebuie sa ne bucuram si de retrofit-uri si de masina :)

    Au ajuns plasticurile ce acopera coloana electrica, am dat jos vopseaua originala si le-am facut negre.
    154188709_1211210692615052_8843708791518586653_n.jpg 153417628_1419265561581761_7207134474826103277_n.jpg IMG_6040.jpg IMG_6168.jpg IMG_6167.jpg

    Iar polita spate este in curs de decupare pentru perdeluta electrica de B7
    IMG_6317.jpg

    Coloana de A8 are instalatia gataaa :aggressive:
     
    Tundra Silviu, mihaicristian, rotitza și alți 14 apreciază asta.
  11. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Felicitari pentru topic si pentru masina! Am inceput sa citesc topicul si sa iti admir masina inainte de a imi cumpara B5-ul :).
    Ai ales alta cale decat am ales eu pt masina, dar, chiar si asa, imi place mult ce ai facut la masina.
    Sanatate si spor la facut kilometri!
     
    George Stoica apreciază asta.
  12. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Multumesc mult de apreciere @rex ! Da, de la inceput am avut in cap sa modific masina cel mai mult la interior si numai cu piese OE de pe alte modele care majoritatea vin plug & play sau cu adaptari minime. De exemplu coloana de directie, de la A8 D2, are prinderile identice pe ax si pe caroserie, capacele deasemenea sunt plug & play. Si asa am reusit sa mai gasesc inca o optiune care imi place si care o face mai unica dar totusi este din aceeasi perioada cu masina.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  13. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Astazi mi-am facut timp sa probez colona electrica pe Bee, plasticele si coloana se aseaza perfect, nu au nevoie de nici o adaptare. Cablajul pentru manete in schimb nu este asa cum mi-as dori, ar trebui sa le lungesc pentru a trece pe sub coloana dar fiind mai mult un test astazi le-am trecut pe deasupra. Singurul lucru care ma deranjeaza acum este faptul ca ele se misca cu coloana dar fara sa fie prinse de ea, pe sub exista un suport de prindere unde ar sta asa cum trebuie dar este trecut pe To Do List.

    Un video scurt cu ea pusa pe masina, nelegata la plus… imi cer scuze ca apar si eu in video dar trebuia sa-i dau curent direct de la terminale cu telefonul pus pe usa :laugh:

    https://youtube.com/shorts/hG00DyIc22E?feature=share

    Urmeaza trecerea la mufa Quadlock (vreau sa scap de adaptor) si refacerea cablajului pentru manete dar focusul pentru saptamana asta este sa o scot la plimbare pentru ca ne pregatim de ITP la sfarsitul acestei luni si totusi are mai bine de jumatate de an de cand sta la umbra.
    Drumuri bune!
     
    Tundra Silviu, AlexPTB, nucugheri și alți 10 apreciază asta.
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Meserie, esti tare
     
    George Stoica apreciază asta.
  15. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Congrats! Keep up the good work!
     
  16. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    @DonDoneL, @rex multumesc!

    Am prelungit firele incat sa ajunga totul pe sub coloana, toata operatiunea a durat doua zile dar merita efortul pentru linistea mea.
    IMG_7443.JPG

    Ca si probleme nu stiu cum am reusit dar se pare ca am stricat ceva la spira desi aveam volan functional, airbag si claxon unghiul volanului era intotdeauna 0.0 asa ca am schimbat si spira. Data jos si masurata, totul ok pe partea de panglica... probabil ceva electronic a cedat.

    Raman totusi cu o eroare care apare ocazional 01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 27-00 Implausible Signal, ma enerveaza tare si voi continua sa vedem de unde apare. Voi incepe cu switch-ul de la frana pentru ca este cel mai usor de verificat, sper sa scap totusi fara sa inlocuiesc senzorul sau pompa hidraulica. Multe chestii in lucru la masina, poate prea multe pe care vreau sa le tai de pe lista. Printre care si manerele cu lumina ambientala, in poza este doar un test cu un led pe care il aveam la dispozitie, lumina este prea puternica in test dar urmeaza sa ajunga de la TME led-urile si rezistentele de care am nevoie.
    IMG_7360.JPG

    Pana atunci ne bucuram de zilele insorite si stam cat de mult putem pe drumuri. Nu cred ca am mentionat anterior dar am dat jos tot ce inseamna sticker :ermm:

    IMG_7448.JPG
     
    alexbello32, Tundra Silviu, Tommi-KGT și alți 16 apreciază asta.
  17. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Ce bine-i șade, ceva culoare pe pragurile alea ar lipsii.
     
    George Stoica apreciază asta.
  18. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Arata epic, felicitari! Jantele o prind de minune :)
     
    Andu333 și George Stoica apreciază asta.
  19. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    @dvr multumesc de apreciere!
    @DonDoneL ai dreptate, pragurile de S4 asteapta de un an sa ma hotarasc ce bandouri pastrez pe masina. Dar nu sunt hotarat daca sa renunt si la cele de jos pentru ca de obicei acolo sta apa si exista pericolul sa rugineasca. Ma mai gandesc, nu ne grabim :drag: as vrea sa refac si ornamentele pragurilor din carbon.
    B6DD21B1-1281-4A69-8ED7-DA9E5E635C5E.jpeg
     
    L1rAz, Tommi-KGT, AlexPTB și încă o persoană apreciază asta.
  20. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Avem si ITP-ul acum si doua filete mai sus pe fata ca trebuie sa o parchez pe bordura luna asta. Pentru moment ne bucuram drumurile patriei :)

    Departe de masina din visul meu dar vad progresul pe ea si imi place cu toate defectele pe care le are.
    FD9ADDDE-884A-41E6-85CF-9AB509715372.jpeg 35A2FE4F-3F9E-43AF-BB7A-83B4C3330189.jpeg
    09C57045-5AD7-4218-9B0B-A906E79BE534.jpeg 211A8E5F-1C0F-4513-A369-FE8012EB7072.jpeg
     
    alexbello32, Adyzuu, AlexPTB și alți 19 apreciază asta.

Distribuie pagina asta