1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

B6 1.8T sau "prima dragoste nu se uita"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 29 Dec 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Dupa o despartire mai "in forta" de forum acum ceva timp, din motive pe care intre timp nu mi le mai amintesc, urmata si de o despartire de masina sau "prima mea dragoste" asa cum am ajuns sa o numesc din cauza ca am pus foarte mult suflet si pasiune pentru masina aia, iata ca B6-le 1.8T isi face din nou loc pe sub pielea mea :yum: si ma determina sa ma alatur din nou comunitatii posesoare de 4 cerculete dupa cateva "scapari" printre care si-a facut loc si un B5 facelift, bineinteles tot... 1.8T :).

    Inculpatul este un B6 2003 1.8T (BFB) quattro, la fel de argintiu ca si primul :p care este la mine de aproximativ 24 de ore si ma incanta din ce in ce mai mult :yahoo:
    Nu este el foarte dotat, dar compenseaza cu numarul relativ mic de kilometri pentru o masina de varsta ei, si anume ~110.000. Am si cateva (mai multe :lmfao:) planuri de viitor cu ea, dar momentan sunt in faza de documentare si studiatul pietei, vedem ce o sa se concretizeze.

    Momentan atasez doar 2 poze mici si zgribulite. Masina nu este prea curata deoarece nu am avut timp sa o spal azi (dar culoarea tine cu mine :jester:)...si nici prea frumoasa nu este deocamdata, la asta contribuind si primul cadou pe care i l-am facut, tablele pentru iarna cu gume Michelin AlpinA4 ca degeaba e integrala daca e incaltata cu slapi.

    Un an nou fericit tuturor si 1 milion de km fara probleme :salute:
     
    Ultima editare: 29 Dec 2011
    Marco_audi apreciază asta.
  2. is11wzr

    is11wzr 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 , 1.9 , 2006
    Bine ai venit si sa o porti cu placere. Spor la modificat
     
  3. ionutblv

    ionutblv 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    seat leon 1.4 55 kw '02
    Cat te-a ajuns?
     
  4. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    is11wzr, multumesc pentru urari. Iti doresc si tie asemenea cu noua achizitie.
    ionutblv, pretul de achizitie efectiv a fost 7.500 euro, dar nu cred ca este foarte relevant pentru ca mai necesita mici investitii cum ar fi un parbriz nou, in viitorul apropiat distributia, rotile de iarna care tocmai au venit... Unii ar spune intretinere, dar tot din acelasi buzunar scoatem banii :p

    Dupa astea, pot incepe usurel upgradeurile. Ma gandeam initial la niste faruri bi-xenon OEM cu tot cu balast si bec OEM. Inca studiez sa vad daca am sau nu nevoie de mufe auxiliare, tinand cont ca nu vreau (neaparat) si autoleveling, si cam ce ar presupune montarea spalatoarelor pentru faruri. Daca are cineva sfaturi in aceasta privinta, sunt binevenite.
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Welcome back!,si te asteptam cu mai multe poze.

    Cum te intelegi cu consumul?Am vb cu cineva care are a4 b7 1,8t 163cp quattro si in oras cu un plin mergea 250-300km,iar exterior 500-550km.

    De cat e motorul,190cp sau 163cp?
     
  6. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Frumoasa masina, felicitari ca ai ramas fidel marcii!:)
    Quattro oricum face toti bani!
    Farurile Bi-xenon OEM chiar i-ar schimba aspectul masinii,pe langa avantajele xenon-ului. Alta modificare de efect ar fi bandourile,pragurile in culoarea masinii.
    Sa ai noroc de ea si cati mai multi km fara probleme!
    @ASHIHARA Enorm acel consum la b7, fie el si 1.8T quattro, iti spun sincer ca eu cel putin cu 2.0TFSI quattro in extern nu merg niciodata sub 600 km cu un plin,forjalit, la mers normal 700 de km, si mers lejer ating si 800 de km cu 65 de litri cat are rezervoru. Mai ales la cutie manuala e mai mic consumul,eu am automata.
     
    Ultima editare: 30 Dec 2011
  7. gigel_78

    gigel_78 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti - Germania
    Masina:
    audi A4 B7 an 2008 motor 2000 Diesel BPW. 6 Trepte
    salut . eu am un a 4 1,8t S-LINE 140 kw 190CP si pot spune ca am consum la drum intins cam 7,2 % si in oras mers sportiv cam 8,8 % media fiind undeva pe la 7,8 7,9 % depinde cat de tare te dai la ea..
     
  8. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Multumesc tuturor pentru urari, o sa vina si pozele doar ca momentan fiind perioada sarbatorilor nu am apucat sa fac aproape nimic la ea si nu prea are nimic special de aratat, plus ca nu e chiar cea mai curata masina din parcare :).

    Motorul e BFB, 120kw = 163 ponei naravasi :aggressive:

    Despre consum nu pot sa ma pronunt deocamdata, am avut 7,8% mediu pe o distanta de aproximativ 500 km imediat cum am luat-o, mers in general temperat..noapte..ceata..cauciucuri de vara si conditii de iarna, insa astazi "ne-am cunoscut putin mai bine" (eu si masina :p) si media a fost undeva la 10,5%.
    Oricum, nu consumul e punctul forte al acestei masini, si nici nu am luat-o pentru asa ceva. Stiam la ce sa ma astept, insa nu fac foarte multi km anual cu ea deci nu e o problema.
    Si cu FWD ma invarteam undeva la ~8% in afara si 12-13% in oras in functie de trafic, poate si mai mult. Deci deocamdata, din cate am reusit sa observ in putinul timp de cand o am, in ceea ce ma priveste cade mitul cum ca quattro ar consuma 1 litru % in plus fata de FWD. O poate face, dar nu in orice conditii, ci doar in anumite conditii.

    Cat despre planuri de viitor, imi doresc multe, vedem si ce reusesc sa duc la bun sfarsit. As putea enumera cateva dintre cele mai importante:
    - faruri bi-xenon OEM cu balast/bec tot OEM
    - spoilere fata/spate de S-Line (Ultrasport) si aripioare usi de S4
    - grila fata S4
    - un eleron finut pe portbagaj, Zender daca gasesc sau cel din pachetul S-Line
    - scaune sport
    - volan sport (de B6) eventual cu piele perforata si nuca schimbator sport
    - brate stergatoare aero
    - folie 25-30% pe toate geamurile
    - jante 17" (inca nu sunt decis insa oscilez intre replici de RS4 si B6 S-Line OEM)
    Si daca dupa toate astea mai sunt resurse, poate
    - RNS-E
    - spalatoare faruri

    Noi sa fim sanatosi, ca upgradeurile le facem incet incet pe toate, important e ca am o baza buna de plecare. 1.8T quattro manuala si caroserie sedan e ceva ce imi doream inca de cand am dat de gustul Audi si am invatat cu ce se mananca.
     
    Ultima editare: 30 Dec 2011
  9. annabudala

    annabudala 5th Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8P BKD
    Sa o stapanesti sanatos, succes la modificari.O seara buna.
     
  10. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bine ai revenit Gaby!Ce s-a intamplat cu primul B6?
    Sa ai parte de noua jucarie si multa bafta la upgrade-uri!
     
  11. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    frumoasa masina. sa o stapanesti sanatos.
    gigel daca tu mergi cu 8,8 in oras, mers sportiv , inseamna eu sunt popa :)
     
  12. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Bine ai revenit Gaby, sincer ma bucur sa te avem din nou printre noi, mai ales ca eu nu am fost de acord cu acea despartire. Sa-ti aduca numai bucurii noua masia la fel ca si noul an.
     
  13. gigel_78

    gigel_78 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti - Germania
    Masina:
    audi A4 B7 an 2008 motor 2000 Diesel BPW. 6 Trepte
    zamolex fiind din aceiasi localitate te pot invita oricand la o plimbare cu masina ca sa iti pot dovedi ca spun adevarul...
     
  14. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Multumesc de urari tuturor. Sa aveti parte de tot ce-i mai bun in noul an! Ma bucur sa va revad. :friends:

    Haideti sa nu incepem si aici o discutie fara rost despre consum, pentru ca nu se dau premii si nici nu se ridica statui si chiar nu are rost. Daca unii reusesc sa scoata consum mai mic cu 2-3 litri decat cel declarat oficial de producator, e meritul lor :hi:

    Catalin, celalalt B6 nu a patit nimic grav, s-a vandut in februarie 2011. L-am gasit intr-o parcare cu o zgaiba pe o aripa spate si cum am si eu piticii mei...l-am dat asa intr-o doara si pot sa zic ca si acum imi pare rau dupa el pentru ca am investit mult suflet in masina aia. Dar dupa cum vezi, dupa cateva incercari mai mult sau mai putin esuate, m-am ales cu fratesu geaman care, de data asta, sper sa il inlocuiasca cu succes. :p

    Din pacate am uitat aparatul foto acasa si inca nu am nicio poza noua :sob:

    Apropo, stie cineva cum imi pot da seama daca bandourile alea mai umflate de pe usi sunt OEM S4 sau replici? Au stantat codul pe spate...sau? Intreb, pentru ca nu am mai vazut de aproape asa ceva pana acum ca sa imi pot face o idee analizand in detaliu. In speta, cele din poza atasata
     
    Ultima editare: 1 Ian 2012
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Tot raul spre bine!Noul Teddy(parca asa ii spuneai) are cea mai importanta dotare : Quattro.Restul se monteaza fara probleme.Citeste topicul meu, am muncit ceva de cand nu ai mai fost printre noi si poate iti mai vin idei.
    Daca nu ma insel, ai cochetat o perioada si cu BMW?
     
  16. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    da da :) Astept sa treaca perioada asta cu sarbatorile si sa se puna totul in miscare din nou, ca sa ii pun si numerele, al doilea lucru pe lista celor mai importante dotari, dupa quattro :moa:
    Am aruncat un ochi rapid pe topicul de prezentare al masinii tale Cataline si am ramas wow...foarte placut surprins. Foarte multe modificari de bun gust, OEM, fata de cum o stiam eu. As fi tentat sa iti spun "tine-o tot asa", dar nu stiu daca mai ai ce sa mai adaugi :respekt:

    Despre alte masini, ce-a fost a fost, important e ce e acum, in prezent. Ce pot sa spun e ca e foarte greu, aproape imposibil, sa mai gasesti un B6/B7 in mintile lui in Romania, cu un motor decent si care sa fie de vanzare :laugh:
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Posibilitati de upgrade inca mai sunt multe si probabil voi mai face cate ceva la masina(inca am proiecte in dezvoltare).In momentul de fata nu mai sunt pe val sau zic asa, pentru ca masina este ok din punct de vedere al dotarilor si stau la panda pentru ceva mai important.
     
  18. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    M-am gandit sa mai adaug cateva poze, sa se vada si interiorul desi deocamdata in varianta de echipare chel-line :whistle2:
    Sper ca la urmatorul set de poze sa apara si ceva noutati ;)
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Bandourile de S4 sunt stantate pe spate si noi sunt f scumpe,vreo 310euro si chiar second se vand la preturi mari;daca ai nevoie de coduri piese pt conversia la s line,let me know,iti pun link-urile necesare.

    Succes.
     
  20. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Multumesc ASHIHARA pentru intentie, insa codurile ca, codurile...problema e cu piesele efectiv pentru ca nu mi-ar strica sa le pot lua putin mai ieftin decat pretul de reprezentanta, eventual SH dar in stare noua :) Din cate am citit, tu te-ai descurcat cu ebay-ul. Problema e ca eu sunt in RO si nici mare tangenta cu ebay nu am avut pana acum :(
    Insa deocamdata ne ocupam putin de partea tehnica, distributie, revizie si apoi ceva upgradeuri pe la interior. Exteriorul ramane mai la urma

    Insa daca tot te-ai oferit sa ma ajuti, imi poti povesti putin cum e cu adaptarea fustei de S-Line pe bara fata, eventual imi poti confirma/infirma mitul cum ca pe bara de 2.5TDI ar pica la fix fusta de S-Line? Pentru ca nu prea as vrea sa ciopartesc bara fata, iar bara de S-Line completa e foarte greu de gasit SH, iar noua are un pret...
     
    Ultima editare: 3 Ian 2012
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta