1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

B6 1.8T sau "prima dragoste nu se uita"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 29 Dec 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  2. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ai vazut diferentele before-after cu Leatherique si cum a reusit sa revigoreze scaunele de S4. Eu nu as schimba ceva ce functioneaza bine :)
    Produse sunt multe pe piata, poate sunt si mai bune decat Leatherique, nu zic nu, dar cu siguranta sunt multe cu mult mai proaste. Fiecare e liber sa aleaga. Niste poze inainte-dupa hidratare nu ar strica ;)
    Bafta.
     
  3. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Mai adaug cateva poze pe jurnal. S-au mai rodat si franele, ma declar multumit de ele. In continuare masina merge fara probleme.
    Urmeaza sa inlocuiesc pragul de plastic pe partea stanga, cel vechi are clema de prindere de sub aripa fata rupta si nu sta la linie. Si bandourile de S4 pe usile spate, deci in urmatorul set de poze va fi "completa" din punctul asta de vedere. ;)
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Ultima editare: 21 Iul 2013
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Sper ca pe asta nu o sa o dai prea curand,mai ales ca ai aranjat-o ;)

    Cateva intrebari ca tu le ai mai bine cu benzinarele :)

    -ce ulei folosesti?eu am les motul 8100 x-cess 5w 40,sper sa fie o alegere buna

    -ce rpm ai la 80km/h si 120km/h?la mine e 2000 si 3000rpm

    -consum instant la 120 si 130km/h?la mine e 7 si 7,5%

    --eu merg cu masina doar 2zile pe saptamana si cand o pornesc motorul sta turat la cca 1300rpm primele 2 minute,banuiesc ca e ca un "soc" electronic,dar e normal avand in vedere ca e cald afara?

    mersi ;)
     
  5. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Iti raspund eu la toate intrebarile tale :

    -uleiul e ok, foloseste numai full sintetic si schimbat la maxim 10.000 km, eu o sa schimb chiar mai devreme 8-9000
    - la 120 km/h am fix 3100 rpm , avem sigur aceiasi cutie
    -consumul e ok, ala e si la mine
    -si la mine e turata la 1300 rpm la pornire chit ca e cald afara
     
  6. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Iti raspund punctual:
    - ulei pun Castrol Edge 5W40 cu norma 502.00, asta l-am folosit la toate 1.8T-urile pana acum si a fost bine, si merg pe principiul if ain't broke don't fix it, chiar daca ma manca si pe mine la un moment dat cu Motul sau mai stiu eu ce. doar ca eu il schimb undeva la 5-6 mii de km maxim :) aproape cum il bag asa il si scot, atat la culoare cat si la cantitate
    - rpm nu am bagat de seama, o sa ma uit si revin cu raspuns, insa cutia de viteze e "vinovata" in cazul asta, nu motorul, si la mine e 5+1
    - consumul instant nu e relevant, pentru ca variaza foarte mult in functie de relief, pot fi la vale in frana de motor la 120 km/h si sa am instant 0% sau pot accelera mai tare intr-o depasire trecand prin 120 km/h si sa arate peste 20% :) . mediu, se vede in poze, 11.1% pe ultimii 970 de km in conditiile in care in ultimile 2 saptamani, fortat de conjunctura, am folosit masina aproape exclusiv in oras, zilnic, pe distante scurte, iar raportul total pentru km facuti ar fi 150 in oras / 820 in afara. eu nu ma uit la consum, decat ca informatie statistica, pentru ca fac si km putini, dar sunt de parere ca motorul asta nu este facut sa tintesti recorduri de consum. dupa ce se incalzeste uleiul la 90 de grade (2-3 minute dupa ce apa a ajuns la 90), rar mai schimb sub 3000 rpm. de obicei merg in plaja 3000-3500 cu depasiri in 4000+/-
    - da, e normal sa stea mai turata la prima pornire din zi, sau chiar daca mergi cu ea dimineata si apoi o mai pornesti pe seara si motorul se raceste, nu neaparat din cauza ca mergi doar 2 zile pe saptamana. si face la fel indiferent de anotimp. eu in timpul asta o las linistita sa isi faca damblaua, abia dupa ce relantiul revine la 850 plec de pe loc.

    De stat, va mai sta la mine o buna perioada de timp masina asta. In primul rand ca deabia apuc sa o mai plimb cate putin, in al doilea rand ca momentan ma satisface din toate punctele de vedere si in al treilea rand ca am bagat destul in ea si pe langa dotarile care se vad la suprafata, este si partea tehnica care e la zi in toate privintele cu piese OEM. Mai bibilesc una alta pe la exterior, si ma bucur de ea. In niciun caz nu va pleca pe vreo 4000 de euro negociabili, cum considera unii ca face un B6 "pa benzina, vechi de 10 ani". Poate peste inca vreo 10 ani... Mai bine o dezmembrez ca ies sigur mai bine :)
     
    Ultima editare: 22 Iul 2013
  7. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Masinuta ta e foarte frumoasa si ingrijita .

    Referitor la turatie, si b5`u meu face la fel, e acel soc automat care se declanseaza datorita faptului ca motoru e rece chiar daca afara e cald.. prima oara si mie mi s`a parut ciudat ca afara sunt 30 de grade si el sta turat .. dar dupa isi revine singura ... daca vrei sa nu mai stea turata opreste`o si porneste`o iar, desi dupa parerea mea nu e bine .

    Toate cele bune , ai grija de bestie :D
     
  8. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Multumesc de urari! O seara buna ;)
     
  9. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Nu am mai scris de ceva timp pe aici.
    Intre timp masina nu prea a mai facut km, insa a avut parte de revizia anuala, cu ulei Castrol EDGE 5W40 norma 502.00 si filtre ulei si polen Mann, iar cel de aer OEM (pe el scria printre altele si LX819, cod de Mahle) pentru ca nu am gasit Mann pe stoc in ziua respectiva si nu am vrut sa pun altceva pe aftermarket. Cel de combustibil il mai las, a fost inlocuit anul trecut cu OEM si are vreo 6-7.000 km doar cu EfixS 98. Uleiul pe care l-am scos din motor arata ok, ar mai fi mers, insa filtrul de aer va recomand cu incredere sa il schimbati cat de des cu putinta. Eu pot spune ca nu regret nicio secunda ca l-am inlocuit desi avea maxim 7.000 km doar pe drumuri decente (atat cat se poate in RO), nici nu vreau sa imi imaginez cum ar putea arata unul la 15.000 km, de 30.000 nici nu mai vorbesc.
    Si pe langa asta, in ciuda faptului ca nu prea ii mai pot aloca timp de bibilit masinutei pe cat as vrea eu, in acest moment mai umblam putin la aspectul exterior care a fost lasat in plan secund. S-au inlocuit cu altele OEM si vopsit in culoarea caroseriei pragurile exterioare de plastic , s-au vopsit si spoilerele fata-spate in culoarea caroseriei (desi pe fata va urma in viitor bara S-line cu spalatoare far pe care le am deja, dar nu o puteam lasa "neterminata"), urmeaza si eleronul OEM de Ultrasport pe capota portbagajului pe care deja il am achizitionat. Momentan sunt in faza de remontare, care se desfasoara destul de anevoios din cauza timpului limitat pe care il pot aloca, din cauza atentiei ridicate la detalii si din cauza ca astept 3-4 zile pentru cate un surub, clips sau clema OEM. Sper sa nu ma prinda zapada cu ea asa desfacuta. :lmfao:
    [​IMG] [​IMG]
     
    Ultima editare: 29 Sep 2013
  10. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Facem progrese. Am reusit sa lipesc in sfarsit folia pe spoilerul spate ca la carte, dupa 3 incercari. (Cam prea) incet, dar sigur...:yes:
    Din pacate iarasi luam o pauza fortata de 3-4 zile pentru un nimic, am vrut sa inlocuiesc unul din suportii de plastic de pe armatura, cei cu rol de sustinere a spoilerului, si l-am pus cu o gaura mai la stanga decat trebuia din neatentie. Bineinteles, suportul vine nituit, iar nitul nu e pe stoc :think:
     
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Adaug niste poze cu o mica comparatie intre tipurile de eleron care merita luate in calcul, in opinia mea, pentru un B6. Fotografiile din calculator se vor rataci la un moment dat, si poate mai e si altcineva interesat de comparatia asta.
    In pozele cu eleroanele vopsite argintiu, cel din partea de sus e OEM Ultrasport (S-line) iar ce de dedesubt e Zender (original). Codul care apare in poze e pentru eleronul S-line.
    In pozele cu masinile inchise la culoare, pe masina din stanga e eleron OEM care vine pe S4 B6, iar pe masina din dreapta e OEM S-line.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  12. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    ai idee daca volan s line in 3 spite de b6 exact cum ti-ai pus pe masina exista si pe culoarea gri deschis?
     
  13. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    identic, in sensul de piele perforata si emblema s-line eu personal nu am vazut pe gri deschis si nu cred ca exista, fiind volanul de s-line, care vine all black la interior (incl. plafonul).
    gasesti doar cu piele normala pe gri deschis, si eventual cu badge de S4, dar si astea sunt destul de rare
     
  14. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Se lucreaza de zori la masinuta, in limita putinului timp disponibil. Montam o bara, nu pica un luft exact cum trebuie, iar se da jos tot si de la capat :p
    Am mai schimbat unul din capacele care sustin balastul de la far (l-am gasit fisurat fara sa fie atins in vreun fel), niste becuri intr-un stop, cleme si suruburi pe la scut, palnia de aer de pe intercooler, reglat brate stergatoare, montat bandourile de S4, si toate odata demontate necesita timp pentru a fi repuse "la linie" pe masina.
    Pana una alta, ne pregatim de iarna, masurat antigel, parbrizol de iarna, incarcat baterie, echilibrat roti, alea alea. Cand se mai raceste vremea, ramane de urcat rotile pe masina si e ready to go :)

    Si daca tot postez, sa aduc si "istoricul" la zi:
    Si cateva poze din timpul operatiunilor :icon_thumright:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    PS: Vreau sa va cer o parere legat de montarea eleronului de S-line. Planuiam sa il montez pe o capota prevazuta cu gauri din fabrica, dar avea un mic defect si dupa reparatie m-am sucit si nu mai vreau sa o pun pentru faptul ca nu vreau sa stiu ca am chit pe masina, si ma tot gandesc daca merita sa iau in calcul achizitia unei capote noi prevazute cu gauri (un cost de aprox 2.000 lei), daca ar fi ok sa gauresc capota actuala sau daca e mai bine sa tai suruburile din eleron si sa il prind cu banda dubluadeziva+mastic parbriz pe capota actuala fara gauri.
     
    Ultima editare: 1 Noi 2013
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Desi imi folosesc TT-ul doar 2zile pe saptamana,tot fac mai multi km decat tine :) ;bine,eu sper ca nevasta sa puna mana sa conduca si sa o foloseasca zilnic :)

    Back on topic,looks good ;)
     
  16. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    Parerea mea este sa gauresti portbagajul actual si sa il prinzi in suruburi si sa pui mastic de parbriz doar cate un cerc in jurul fiecarui surub pentru etansare si poti fi sigur ca nu o sa patrunda apa si sa sa inceapa vreodata sa o manance rugina de acolo si daca nu esti sigur dupa ce gauresti portbagajul dai pe interiorul lui exact in fiecare gaura cate un jet cu spray cu vopsea argintie, dar doar in gaura propriuzis nu sa lasi semne pe tabla sa se vada ceva chiar daca este pe interior unde oricum nu s-ar vedea.
    Mi se pare exagerat sa dai 2000 lei pe o capota doar pentru ca are doua gauri facute de fabrica.
    Sau poti sa faci si cum ai zis tu sa tai suruburile din eleron si sa il prinzi in mastic, eu am zis de cel de parbriz pentru ca este foarte rezistent si te asigur ca nu ar putea sa il dea cineva jos de pe masina doar pe bucati.
    Eu as face cum am spus prima data
     
  17. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Cauciucuri, verificat antigel, lichid de parbriz de iarna, verificat si incarcat baterie, "intr-un cuvant" pregatita de iarna :cold:
    Si gata, am pus cheile in cui, s-a terminat si cu surubaritul la masina.. pana in sezonul cald urmator :p

    Cateva poze
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  18. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Spalare cu manusa, decontaminare, 2 straturi de sealant (Jetseal109) pentru protectie si 1 strat de ceara pentru luciu. Poate sa vina zapada ca noi suntem pregatiti :cold:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  19. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Intr-un cuvant........superba ! imi place interiorul si jantele cum vin pe ea,la fel am si eu pentru iarna ;) .....ma gandeam sa iti fac o mica sugestie,in caz ca nu planuiesti o bara fata s-line ,ai putea lua in considerare o cupra lip pentru a face si fata putin mai agresiva precum spatele,iar daca ai lasa-o asa neagra,ar putea avea un contrast perfect de culoare,negru cu gri,adica cupra lip la bara fata,bando-uri sline negre si acea fasie de negru de la bara spate.
     
  20. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    In sfarsit cineva care vede "rostul" bandourilor de pe usi in culoarea lor de fabrica, nevopsite. Pana acum toti m-au intrebat de ce nu le vopsesc/cand o sa le vopsesc. :)
    Este in plan si fata S-line, iar odata cu bara vor veni si spalatoarele de far pe care le am deja achizitionate. Spoilerul fata de S-line il am, imi mai trebuie partea superioara de bara (difera fata de bara stock) si grilele, insa nu e o investitie chiar ieftina mai ales daca ne raportam la pretul la care mai e evaluat pe piata un B6 la momentul de fata.
    Intr-adevar, cupra lip-ul ar completa bine bara actuala si ar fi o investitie neglijabila, dar eu vreau sa merg in continuare pe linia OEM si fara improvizatii.
    Jantele imi par si mie dragute, insa daca nu as fi fost fortat de upgradeul la frane, eu as fi ramas in continuare pe table pentru iarna. Imi place mult aspectul ala brut pe care il are masina cu niste jante de tabla (in stare buna, neruginite) si fara capace.
     
    Ultima editare: 22 Dec 2013
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta