1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

B6 1.8T sau "prima dragoste nu se uita"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 29 Dec 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Multumesc pentru aprecieri.
    Butoanele sunt reconditionate prin inlocuire cu altele in stare impecabila, noi sau SH. Nu sunt adeptul lipirii stickerelor sau vopsirii cu diverse tipuri de vopsea, chiar daca sunt sanse sa iasa mai bine sau mai rau. Ce-i drept e ca masina era in stare destul de buna in ceea ce priveste uzura interioara cand am achizitionat-o, insa am fost dezavantajat de faptul ca era aproape "chel-line" ca si dotari si a trebuit sa inlocuiesc majoritatea pieselor odata cu adaugarea diverselor imbunatatiri.
    Presurile de cauciuc sunt OEM pentru B6, se potrivesc perfect si protejeaza foarte bine, insa e adevarat nu sunt foarte "comerciale" mai ales acum ca interiorul e under construction si s-a depus destul de mult praf peste tot. Ma bate gandul la presurile astea insa pretul m-a dat un pas in spate, cel putin pentru moment. Altceva nu iau in calcul, nu vreau sa fac un compromis pentru ca in final sa ajung la acelasi deznodamant.
     
    Ultima editare: 22 Iun 2014
  2. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    as fi zis ca cele de mocheta arata rau, cele de cauciuc sunt ok...

    nu inteleg de ce mai vrei un RNS-E si clima? vad ca ai deja si arata bine ale tale...
     
  3. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Zici ca cele din mocheta arata rau? Nu stiu, depinde mult de gusturi. Eu, judecand strict dupa aspect, le-as alege oricand pe cele de mocheta de care spuneam mai sus. Daca ma gandesc si la protectia care o ofera, tot pe cele de mocheta le-as alege pentru sezonul cald. Insa iarna se schimba datele problemei, e crima cu zapada topita in combinatie cu presuri de mocheta. Din cauza asta am fost fortat daca pot spune asa sa iau intai de cauciuc, si cum am vrut OEM am considerat ca as da prea mult pe 2 seturi OEM de presuri pentru iarna/vara (am avut Petex pe celalalt B6 si chiar daca se potrivesc bine, nu vin 100% ca astea OEM in special la colturi).
    Legat de pozele cu RNS-E si clima, cred ca am creat o confuzie, nu mai vreau unele, erau poze cu ale mele de pe masina dupa ce am mai inlocuit cate un buton la ele si acum arata impecabil. Am editat acum.
     
  4. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Fenomenal arata interiorul, parca a fost la naftalina:) cum ai rezolvat problema cu vopseau cauciucata
     
  5. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Problema cu vopseaua cauciucata nu am rezolvat-o definitiv, in sensul ca daca insisti cu siguranta se va curata din nou, insa am descoperit o solutie de curatat geamurile (pentru utilizare casnica) care curata vopseaua cauciucata de mizerie si depunerile de grasime de pe piele si in acelasi timp ii confera o rezistenta crescuta, fara a o afecta in vreun fel. Am facut o proba pe un maner de usa pe care il aveam la indemana, sters cu curatitorul de geamuri si apoi am incercat moderat cu unghia sa il zgarii si nu s-au facut urme. In schimb, partea pe care nu am sters-o am putut sa o zgarii prin acelasi procedeu.
    Am mai auzit ca si alcoolul sanitar ar avea acelasi efect, putin imbunatatit poate, insa nu am apucat sa incerc inca. O s-o fac cat de curand si revin cu un feedback.
    Tinand cont ca masina nu este exploatata zilnic si combinat cu putina grija la utilizare + regula ca interiorul nu se va face niciodata la spalatorie, banuiesc ca o sa se mentina o buna bucata de timp in starea actuala. Am ajuns la concluzia ca vopseaua asta cauciucata nu se zgarie atat de la actiunile mecanice pe care trebuie sa le suporte, cat de la reactiile chimice la care este supusa. Siliconul sau alte prostii aplicate prin diverse spalatorii de cartier si nu numai, ii dauneaza cel mai mult. Ca exemplu, uitati-va la butonul de ESP la B6, o sa vedeti ca majoritatea au vopseaua umflata din interior spre exterior (bule de aer sub vopsea), fara a fi zgariat.
    De asemenea, pentru cei care au interior de piele recomand cu caldura Leatherique, nu va asteptati chiar la minuni pentru ca nu vopseste sau repara pielea uzata, insa curata, inmoaie si protejeaza pielea foarte bine. Aplicat conform instructiunilor, sa o sa ramaneti surprinsi ce poate scoate la suprafata dintr-o piele aparent curata.
     
    Ultima editare: 22 Iun 2014
  6. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Am terminat in sfarsit de montat la interior si am zis sa o mai scot la drum sa o mai dezmortesc putin.
    Din pacate (sau din fericire :lmfao:) masinutei mele ii e dat sa fie mai tot timpul "in constructie" asa ca aproape tot timpul ceva e desfacut sau in curs de montaj. Si cum azi am avut de pus ultimile detalii la punct prin interior, noaptea trecuta s-a gandit un cioflingar sa ma usureze de o grila din bara si un proiector, probabil la comanda pentru vreun pachet de tigari sau o sticla de pufoaica, masina fiind parcata chiar sub geam. Paguba nu e extraordinar de mare, deja am inceput sa completez inapoi, dar gestul in sine mi-a mai demonstrat odata in ce tara traim, asta daca mai era nevoie. Si m-a convins sa pun in practica masurile la care ma gandeam cu caracter preventiv, acum o sa fie reactive dar stiti cum se spune, mai bine mai tarziu decat niciodata. :)
    In alta ordine de idei m-am pregatit si de revizia anuala desi anul asta am reusit performanta de a parcurge extrem de putini km. Am luat ca de obicei filtru ulei big size Mann si polen tot Mann, filtru de aer OEM si ulei Castrol EDGE 5W40. M-a batut un gand sa incerc si ulei OEM Audi 5W40 dar am auzit niste zvonuri cum ca ar fi Shell in bidon si ca ar fi ceva mai subtire decat 5W40 obisnuite de pe piata. Si cum nu m-a batut suficient de tare :) am zis sa merg pe formula deja consacrata care nu mi-a creat neplaceri.
    Noi sa fim sanatosi si s-auzim de bine ! ;)
     
    Ultima editare: 19 Iul 2014
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    impecabila ca de obicei..am o curiozitate: capacele de la oglinzile exterioare sunt cele de s4? daca da, poti sa-mi spui te rog codul lor ?stiu ca sunt diferente foarte mari intre capacele de S4 de la B6 comparativ cu B7..
     
    Ultima editare: 19 Iul 2014
  8. edwarddist

    edwarddist 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a4 b7
    I-ar sta foarte bine cu niste tips-uri ceva mai mari , 80 mm chiar si 90mm ca iti permite bara . In rest arata impecabil masina :D
     
  9. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Da, nu ar da rau niste tipsuri putin mai mari, dar eu sunt adeptul liniei OEM si pentru ca nu m-a interesat pana acum problema nu stiu de pe ce model as putea lua tipsurile. Poate B7 2.0T le are mai mari, apoi vine si partea cu montajul, care poate face diferenta intre un rezultat catastrofal si un final impecabil. O sa iau in calcul propunerea ta, multumesc si pentru aprecieri. ;)
     
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Poti folosi tipsuri si de 100mm,ale mele sunt de 90mm si-mi pare rau ca nu am pus mai mari(acum nu mai conteaza pt ca in urmatoarele 3 luni o vand);poti Pune ceva de calitate am si nu vor fi probleme ;)
     
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    La ce model vrei sa treci? Ai deja client la ea (sunt curios pentru ce pret te desparti de ea)? Si de asemenea, tot curios sunt daca nu dai jos una alta de pe ea, daca nu cumva potentialul cumparator stie cum arata, ca interes pentru diverse chestii ar fi... :)
    PS: Am vrut sa iti dau PM dar ai deselectat optiunea.
     
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ideal ar fi UN B8,bineinteles :) ; TT-ul il pastrez,asa ca la reintoarcerea in tara va fi suficient pt 2 persoane o vreme.
    Am cumparator la ea si ne-am inteles la 3800£,adica cca 4500€ si va fi vanduta la inceputul lui noiembrie cand parasesc UK-ul pt ca o folosesc la munca pana atunci;mai mult de 4200£ realistic vb aici nu i-au daca as tine la pret.
     
  13. Tudor.r

    Tudor.r 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    ... Loading
    +1 Pentru tipsuri mai mari !:)
    Felicitari per total pentru evolutia masinii !
    Keep on the good work !:applaus:
     
  14. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Arata bine, felicitari!
    Cum au zis si colegii iti trebuie tips-urile mai mari- vezi masina lui Catalin sau B6-le lui Mihai.
    Cele care le ai acum ti le cumpar eu ;)
     
  15. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Multumesc baieti.
    Catalin si rotitza aveau tipsuri aftermarket din cate stiu eu, iar pe mine nu ma atrage ideea asta. As merge pe ceva OEM, sa arate exact ca astea de acum, doar ca sa fie in jur de 90mm, nu mai mari. Cred ca ar fi ideale, cel putin din punctul meu de vedere... Ma uitam la alea de B7 DTM dar imi par prea oblic taiate, iar cele de B7 1.8T/2.0T imi par mici.
     
  16. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Le poti incerca pe cele de a6, 4F0 071 761, care au 94mm.
     
  17. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Cred ca deja ar fi prea mari, eu imi facusem niste calcule si undeva la 85mm mi s-ar fi parut ideale, dar am zis hai sa fie un maxim 90mm tinand cont ca e posibil sa se gaseasca mai greu dimensiuni intermediare. Dar o sa arunc un ochi si la astea, vedem...
    Vezi ca am facum cam varza PM-ul ala, mi-am dat seama prea tarziu, sper sa intelegi pana la urma ce am vrut sa spun :) Treaba insa e tot in ceata.

    PS: Am nevoie de un VIN de S4 B6 fabricat pana in mai-iunie 2003, daca cineva, candva a salvat prin calculator asa ceva sau e chiar posesor de asemenea masina. Doar sa fie fabricat cel tarziu in 05/06-2003, ca mai nou am si nu ma ajuta. Ah, si sa fie de Europa, adica WAUZZZ8E, nu de State. Multumesc ;)
     
  18. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Weekend, soare, spalat, ceruit.. tot tacamul, EfixS 98 si apoi la drum sa facem putina miscare :p
    Am tras si cateva cadre si am zis sa le adaug la jurnal. Deabia acum mi-am facut putin timp sa le redimensionez.
    Intre timp am reusit sa imi gasesc in sfarsit proiectoare si grile la loc, in stare f buna (majoritatea sunt obosite, iar noi sunt destul de piperate) si pe principiul daca dam ceva jos (sau daca iti da altul jos fara sa iti ceara acordul :p) sa punem in loc mai bun, am ales sa le foliez in galben (transparent). Sper sa fie ok cand le urc sus, sa nu para kitsch. Daca nu, revenim la varianta clasica. :yes:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  19. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Frumos !! :D
     
  20. vasi4manuu

    vasi4manuu 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2012
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4,1.9 tdi awx,2002
    frumos!!!
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta