1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

B6 1.8T sau "prima dragoste nu se uita"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 29 Dec 2011.

  1. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Multumesc pentru cod ! :D
    Apropo, ce dimensiuni minime de jante poti monta, avand in vedere dimensiunea discurilor ? :D

    Bafta si drumuri bune ! :-)
     
  2. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    ryoraul, da, cel putin la mine ajunge sa fie folosita destul de rar. multumesc
    chriss, intra 16" aproape la limita, nu am exagerat cu dimensiunea necesara pentru jante. am si urmarit acest fapt pentru ca iarna nu vreau sa sar calul si cand am pus franele aveam cumparate si cauciucuri noi de iarna pe 16" cu doar 1 sezon in urma. altfel as fi ales franele de S4, au acelasi etrier ca cel care il am acum pe masina, difera doar portetrierul si discurile bineinteles.
     
  3. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    A venit sezonul rece, am pus sus rotile de iarna, in rest nimic nou.. doar o ceara de protectie aplicata pe vopsea.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  4. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Nimic nou sub soare, insa in primavara prevad inlocuirea unei fulii la alternator, aud uneori un mic harsait in primele minute dupa pornire din zona curelei de alternator.
    In alta ordine de idei am mai dezmortit-o azi un pic dupa cateva saptamani bune de stat pe dreapa, plus o baita binemeritata. ;)
     
  5. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    hasaitul e de la slabirea arcului de la intinzatorul curelei de accesorii.

    Daca pisti acceleratia spritzuri.. nu se aude la inceput un mic zgomot de patinare a curelei pe role?

    Eu am un astfel de zgomot de mai bine de 1 an jumate. Mecanicul mi-a spus ca intinzatoarele aftermarket vor face la fel in scurt timp.

    Fulia de la alternator am schimbat-o cand caraia de tot alternatorul, si imi aprindea pe bord semnul bateriei, bec rosu... nema incarcare, fulia scapa si se invartea in gol.

    Apropo, am o curiozitate : ce faci cu 2 A4 ambele 1.8 T? Ma rog... pasiune ...cercuri etc dar daca erau motoare diferite benzina /diesel sau A4 si un A6 mai intelegeam dar 2 masini la fel generatii apropiate ?
     
    Ultima editare: 20 Dec 2014
  6. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Cureaua de alternator si intinzatorul au ~2 ani, dar doar vreo 6-7 mii de km, ambele sunt OEM. Se aude destul de clar din zona alternatorului, si cam fulia a mai ramas neschimbata in zona (si nici nu a fost schimbata niciodata conform istoricului, iar la celalalt B6 care l-am avut inainte, tot 1.8T, aparea schimbata pe la 135mii km, deci pe aproape).
    Cureaua nu patineaza, sau cel putin nu apare acel scartait specific absolut deloc, indiferent de cum ma joc cu acceleratia. Insa daca in loc de 850 rpm o tin la 1100 rpm, harsaitul nu se mai aude nici macar in primele 2-3 minute de la pornire.
    Voi merge pe fulie OE bineinteles (desi cam piperata la pret, vreo 650 lei), insa pentru ca vreau sa imi fac personal manopera, mai astept pana in primavara cand se va incalzi vremea, tinand cont de faptul ca nu e urgenta treaba.

    Cat despre 2 A4 1.8T, exact, ai spus bine, pasiune, cercuri, la B6 am cam facut aproape tot ce imi propusesem si desi timpul nu mai e un punct forte in ultima perioada, simteam nevoia sa mai mesteresc una alta la un proiect de suflet. Nu a fost cu premeditare, in sensul ca nu am cautat sa iau B5-ul, insa s-a ivit ocazia si pretul a fost bun, si mi-am zis de ce nu? Diesel ca masina de hobby nu o sa vezi niciodata la mine, mai ales daca vorbim de diesel de generatie '90-'00. In opinia mea dieselul e pentru tractoare si masini agricole. Nici macar faza cu economia de combustibil nu prea mai tine, daca ne uitam si la costurile de intretinere, ca sa nu mai spunem de caldurica dimineata, zgomot de fond, fum, putere si alte alea. Cu alte cuvinte, daca nu era 1.8T, nu era deloc :)
    Iar de A6, nu ma atrage de nici o culoare, nici nu imi foloseste spatiul in plus, e si mai greu upgradabil, C5-ul imi pare anost, mai ales spatele cu stopurile alea, avant nu intra in calcul deocamdata, iar un C6 frumusel cu un motor pe masura (minim 2.0T si quattro) joaca in alta liga de pret si discutam si de alte preturi cand vine vorba de modificari ulterioare. In schimb un A8 D2 facelift mi-ar fi placut, dar nu imi permit sa sustin financiar (taxe, impozite, intretinere) un motor care sa reprezinte masina, iar de 2.5 V6 nu are rost sa discutam.
     
    Ultima editare: 20 Dec 2014
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    Ce produse Leatherique folosesti si ce cantitate / per tratament? au trei kituri, dar nu scrie cat acopera (250, 500, 1000ml). http://www.leatherique.ro/produse
     
  8. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Salut
    Sunt 3 kituri care contin aceleasi produse, doar in cantitati diferite.
    Eu prefer sa imi comand pe cel la 500 ml, pe care in principiu il am aproape 2 ani, asta insemnand 2 tratamente complete pe tot interiorul pe an + curatare cu prestine clean daca e nevoie intre tratamente. Insa sa ai in vedere ca PC vrei folosi mai mult decat RO, sau cel putin eu asa patesc de fiecare data, deci la un moment dat va trebui sa iei un PC separat pentru ca nu prea se pastreaza raportul 1:1.
    Recomand cu caldura Leatherique, poti vedea transformarea comparand pozele din primele pagini de cand am achizitionat interiorul Recaro, cu cele recente. Dar cel mai tare recomand scaune textile sau combinatia piele pe margini/textil sau alcantara pe interior, pentru ca in afara de partea estetica cand vorbim de piele, sunt numai dezavantaje pornind de la felul cum se intretin daca vrei sa le pastrezi intr-o stare buna si terminand cu feelingul in utilizarea de zi cu zi (asta comparand cu Recaro din material textil bineinteles tot cu incalzire care il am pe B5, nu mai vorbesc de perioada cand o sa vina vara si vor fi temperaturi 30+).
     
    Ultima editare: 20 Ian 2015
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    Mersi pt pareri! intr-adevar, se vede diferenta, de aia am si tinut sa te intreb :) scaunele le am deja si din fericire nu sunt full piele (pe mijloc au stofa). Cele fara piele arata aiurea, sunt gri si nu le suport. Stofa/alcantara pe mijloc mi se pare compromisul ideal. O sa le fac un tratament si pun niste poze. Mersi inca o data :)
     
  10. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Rasfoiam niste postari mai vechi in cautare de informatii si am dat si peste topicul asta.
    (Inca) mai am masina asta si in 2019 si daca ajungem sanatosi probabil ca si in 2029 tot la mine va fi ;)
    Intre timp a suferit destule reimprospatari, printre care cea mai importanta, o revopsire integrala in acceasi culoare pentru a fi impecabila si la exterior (erau mici zgarieturi si ciupituri adunate in timp, nimic grav).
    Kilometri nu prea mai face, sunt vreo maxim 5 sute de prin 2015 pana acum, dar o pornesc periodic, beneficiaza de consumabile la intervalul de timp si are ITP valabil chiar daca dragii nostri guvernanti ma obliga sa il fac anual :)

    PS: Daca apare incompleta mai tot timpul in poze e pentru ca mereu gasesc ceva de mesterit la ea, iar timpul asa scurt cum e nu imi permite intodeauna sa termin exact cum imi propun. Piesele exista, dar unele demontate.

    20180811_145226.jpg
     
    stefan550, cogdao, Ciobanu Cristian și alți 9 apreciază asta.
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+ /\ Bmw E30 1989 325i m20b25 /\ VW Golf VI 2010 1,6 mpi DSG
    Nu stiam ca inca se mai fabrica B6 1.8 T :eyebrows: Felicitari ! Chiar daca nu te bucuri de ea, mai tarziu va avea cu siguranta loc intr-un showroom ! :hi:
     
    RazvanRXR apreciază asta.
  12. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Las aici cateva poze din timpul operatiilor suferite de masina in acesti ani

    La revopsire a fost inlocuit tot ce vine lipit pe caroserie cu repere noi, originale, incepand de la bandouri usi, continuand cu periile de la geamuri care nu prea ai cum sa le scoti fara sa ramana mici semne, sigla de pe portbagaj si pana la ultima clema.
    Din dorinta de a fi cat mai aproape de stadiul in care un B6 iesea pe poarta fabricii, am revenit si la volanul S-line in 3 spite care s-a montat din fabrica pe acest model. Este cu pielea originala si arata impecabil.
    Am si eleronul de S-line de pe portbagaj pregatit, dar inca nu am avut timp sa il montez.

    PS: In unele poze e prafuita. Desi o tin la interior, deocamdata nu e 100% etans :)

    20180930_115252.jpg

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Ultima editare: 28 Mar 2019
  13. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
  14. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
  15. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
  16. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Salutare.
    Mi-am amintit ca masina asta inca mai exista. :)

    Recent mi-am facut curaj si am inlocuit parbrizul, care era cel original din fabrica, cu destul de multe defecte acumulate de-a lungul timpului. Am schimbat cu aceasta ocazie grila de sub parbriz si ornamentele laterale stanga si dreapta. Am vrut sa pun si lamele de stegatoare, dar desi au vreo 4-5 ani, cred ca nu au fost niciodata folosite la stergere. Asa ca le-am lasat pe cele "vechi".

    Cu aceasta ocazie a mai vazut si batranica lumina zilei, prima data pe anul asta (in sezonul rece nu are voie sa iasa, sa nu raceasca ;) ). Am mai adunat cam 20 km in total. Acum e la loc in garaj, ferita de corona.

    20200222_121918.jpg
     
    lowlife, smurff, Xtremer și alți 9 apreciază asta.
  17. t_qua77ro Silver Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Salutare.

    B6-le a beneficiat de putina atentie in weekend, pentru a se mentine intr-o conditie cat mai buna.
    De data asta, pentru ca a mai parasit garajul si anterior, pentru inlocuirea parbrizului, kilometrii adunati in ultimul an se apropie de 100. :)
    S-au facut ITP, verificare reglaj unghiuri directie, verificare instalatie aer conditonat, spalat exterior si alimentat carburant (incerc sa nu ramana benzina mai veche de un an in rezervor).
    Anul asta cel mai probabil urmeaza si un schimb de ulei motor.

    Atasez si doua poze, una la intaltime si alta alaturi de sora-sa mai fardata si mai plimbata :)
    rar.jpg 20200711_113256.jpg 20200711_080714.jpg
     
    Xtremer, Tommi-KGT, AlexPTB și alți 7 apreciază asta.

Distribuie pagina asta