1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

B6 1.8T sau "prima dragoste nu se uita"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 29 Dec 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Nu este niciun fel de problema, eu urmaresc cu atentie toata discutia si imi insusesc ce-i mai bun din ea :) Puteti sa continuati, orice parere in plus nu poate fi decat benefica.
    Din pacate la capitolul frane m-am impotmolit putin, in sensul ca nu gasesc piesele la SH. Am avut cateva tentative, insa au esuat din diverse motive. :(
    Tin sa va spun ca as merge macar pe fata pe discuri de 320mm de pe B7 2.0T. As vrea si etrieri + suporti spate de pe aceeasi masina (ar insemna 245 -> 288 pe spate), insa ma gandeam ca daca nu o sa gasesc, as putea muta pe spate etrierii si suportii care acum sunt pe fata...habar n-am daca ar merge sau am spus o mare prostie.
    Pana una alta, urmeaza distributia (cat mai curand, depinde cum prind programare) deoarece are destui ani in spate, chiar daca dupa nr de kilometri ar mai merge. Daca tot umblu pe acolo m-am gandit sa schimb preventiv si semeringurile, ca sa nu am surprize mai tarziu. O sa fie putin horror cu toata fata data jos :tapedshut:
     
    Ultima editare: 11 Ian 2012
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Da, insa calca pe un disc cu diametru mai mare. nu are rost sa discutam aici principiul bicicletei cu 7 pinioane.
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Gaby,ce vrei tu,sa muti etrierii de pe fata pe spate este imposibil.

    Catalin,si ce daca calca pe un disc mai mare?PLACUTA este aceesi;ia explica tu principiul bicicletei cu 7pinioane sunt nu stiu ce fizica de care pomenesti,ca s-ar parea ca numai tu stii despre ce vorbesti.Lumineaza-ne,daca tot iti sustii parerea,Gaby ne da voie :)
     
  4. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Intr-adevar, ai dreptate, daca e sa luam asta in "absolut", scos din context.

    De exemplu, in cazul vinylului, discului de pickup, daca incerci sa il opresti apasand aproape de centrul lui, iti va fi foarte greu si vei avea nevoie de o apasare destul de mare, insa daca apesi aproape de extremitatea lui, il vei opri destul de usor, cu o forta relativ mica.

    Prin analogie, in cazul discului de frana, poate parea ca va fi oprit mai usor daca etrierul apuca discul mai aproape de margine, asa cum este cazul atunci cand se realizeaza un upgrade al marimii discurilor. Insa, asa cum am mai spus inainte, si un disc mai mic, de 280/288 se descurca destul de bine la asta, asa ca un upgrade al marimii discurilor nu va face o diferenta, care chiar daca ar exista, este nesemnificativa.

    Diferentele majore incep sa apara daca se franeaza violent de la viteze mari, de peste 150km/h, unde un disc mai mic se va supraincalzi foarte repede si isi va pierde foarte mult din eficienta.

    Ce am vrut sa spun e ca, in Romania, unde nu prea ai unde sa mergi cu viteze asa de mari si unde trebuie sa ai in plus si o vointa foarte mare sa tragi asa de tare de masina incat sa franezi repetat si violent de la viteze atat de mari, nu prea isi au rostul astfel de frane pentru un uz normal.

    Oricum, eu am intrat in discutie doar ca raspuns la ce a spus Catalin, ca discurile mari vor fi oprite mai usor din cauza marimii mai mari. Si eu m-am aflat in aceeasi situatie, de a cauta frane mai mari, si am primit raspunsuri de la oameni din domeniu ca, in caz ca nu fac curse pe strada, ar fi mai recomandat sa schimb marca de discuri si placute decat sa umblu la marimi.
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu este un upgrade ieftin si poate nici cel mai eficient,insa diferente sunt.judecand dupa costuri sunt alte posibilitati de imbunatatire a sistemului actual,mai ieftine si posibil mai eficiente.Un disc de 312 costa aproape dublu decat unul de 288.Suporti de etrier au si ei un pret considerabil.in opinia mea un sistem de franare pus la punct isi face treaba ok pe masinile noastre.
     
  6. mgbyte 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4, PD-131CP, 2003
    Frane fata 312mm

    In primul rand ma bucur sa vad un nou B6 pe forum ...si felicitari pentru masina!!
    Posed un B6 exact aceeasi culoare :) si nu intimplator, de curand am pus frane pe fata pe 312mm - frana este considerabil alta - mult mai ferma si in opinia mea face toti banii fata de cea stock -singura problema o am cu placutele care scartie ingrozitor, dar o sa le schimb pe ATE.
     
  7. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Eu tind sa mai astept poate gasesc un kit de 320mm, dar daca nu o sa fie, iau in calcul si varianta 312mm cu discuri ATE Powerdisk.
    Multumesc pentru urari si asteptam si prezentarea masinii tale, mgbyte. Apropo, ce interior a luat locul celui sport de piele care il ai acum la vanzare (si de care as fi si eu interesat intr-o oarecare masura :) )?
     
  8. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Stie cineva daca pot monta franele (etrieri + suporti) de pe un A6 C6 3.0TDI (320mm) pe B6-le meu? Am gasit un kit de frane, si ma gandesc ca ar trebui sa fie aceleasi cu cele de pe 2.0T A4 B7 (320mm).
    Ceva pareri?
    Multumesc
     
  9. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Revin cu vesti noi, din pacate una calda si una rece, ca deh, asa-i in tenis :slapped:

    Sa incepem cu lucrurile bune. Am reusit sa imi adun cateva piese din ceea ce mi-am propus, insa vremea nu prea tine cu mine asa ca nu am reusit sa le montez in totalitate pe masina.
    Dintre ele, as putea enumera succint:
    - frane complete fata (320mm) + spate (288mm) de pe B7 2.0T quattro - urmeaza curatarea lor si inlocuirea garniturilor inaine de a le pune pe masina. Ma gandeam sa vopsesc si etrieii daca tot sunt jos, dar nu prea ma tenteaza nicio alta culoare in afara de gri, si nu stiu daca merita efortul (daca vor fi vizibili).
    - schimbat distributie (am mers pe OEM pana la urma) = role, curea, intinzator, pompa apa, semeringuri, antigel, curea accesorii
    - eleron portbagaj Zender original
    - interior complet S4 B6, scaune piele, incalzite, full electrice cu memorie- urmeaza muuulta munca pentru a-l face 100% functional pe masina
    - navi RNS-E + climatronic 2DIN cu incalzire in scaune
    - spoiler fata Ultrasport
    - oglinzi S4 B6, capace aluminiu mat, rabatabile electric si heliomate

    Partea proasta e ca masinuta e nerabdatoare dupa fata de Ultrasport, iar in incercarea de a ma grabi sa fac faceliftul, daca ii pot spune asa, s-a gandit sa-si testeze rezistenta la impactul cu un caine. Din pacate amandoi au iesit la fel de sifonati, iar in acest sens o sa am nevoie de radiatoare, aripa stanga, bara, spoiler, grila capota, grila proiector, proiector stanga asta la o prima vedere. Desi aprent nu parea foarte grav, fiecare reper are cate o mica hiba... Si nici cu capota nu sunt prea impacat, desi nu are cute evidente sau alte defecte, insa ramane de vazut cum vor pica liniile dupa remedierea barei si aripii. Mergem inainte, noi sa fim sanatosi .. si data viitoare mai atenti :racer:

    Atasez si cateva poze, scuzati mizeria :salute:
     
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Felicitari pt noile achizitii,care nu sunt putine,nici ieftine si mai ales,facute intr-un termen scurt;esti pus pe fapte mari :)

    Ai casco?,poate faceai vreo smecherie sa pui direct fata de s line ;)

    Ai cumparat si cablurile pt scaunele incalzite?

    Schimba cat de repede poti volanul,e oribil :sadlike: si nu se mai potriveste deloc cu noul interior ;)
     
    Ultima editare: 5 Feb 2012
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Din pacate nu am casco, iar "smecheriile" trebuie sa le fac din buzunarul propriu. Nici mie nu imi place volanul, insa banii pentru el se vor duce pe aripa, radiatoare, capota si alte plastice. Dar va veni si volanul, toate la timpul lor.
    Deocamdata ma consolez cu gandul ca nu a fost mai rau, desi suma se va ridica destul de mult.

    Cu partea electrica mai e de munca, deocamdata scaunele nu sunt utilizabile la intregul lor potential (incalzire, memorii). Urmeaza...dar pe vremea asta mai slabut :)
    Si ca tot veni vorba de volan, visez cu ochii deschisi la cel din poza atasata

    PS: Pozele cu botul dat jos sunt de la distributie. Cele cu avariile sunt ultimile doua, inca nu am apucat sa desfac sa vad care-i treaba si pe dedesubt, insa sunt constient ca vor mai fi plastice crapate/cu urechi rupte. Desi in poze nu se vede mai nimic deranjat, lista cu necesarul de piese e lunga. Asa caine mare n-am vazut in viata mea, era cat botul masinii de inalt
     
    Ultima editare: 5 Feb 2012
  12. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Pacat de povestea cu cainele dar sunt convins ca masina va arata in cel mai scurt timp la fel de bine ;)
    Cum a spus si ASHIHARA upgrade-urile facute vor schimba radical interiorul si imi plac tare mult.
    Spor la upgrade-uri in continuare :icon_thumright:
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Tipul ala de volan am vazut ca se vinde de la 400euro in sus;cam mult in opinia mea,dar nah,fiecare cu damblaua lui :)
     
  14. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Nu e ieftin, dar mi-am zis ca nu o sa fac compromisuri in ceea ce voi modifica. Cu siguranta nu o sa il iau acum. Prefer sa nu ma grabesc cu achizitionarea lui si sa il mai invart pe asta de plastic o bucata de timp, si cand fac treaba sa o fac ca la carte :p
    Ca uite cum se duc banii in vant, pe diverse chestii neasteptate, fara sa vrei...

    Urmatorul upgrade mi-as dori sa fie farurile bi-xenon, dar mai intai sa rezolv buba si sa pun tot ce-am adunat pana acum pe masina si sa fie 100% functionale, ca mai am putin si dorm cu piesele de audi pe pat :lmfao:

    Multumesc pentru urari

    LE: In alta ordine de idei, daca stie cineva vreun B6 argintiu (LY7W) la dezmembrari, cu aripa stanga + eventual capota in stare foarte buna, sa nu necesite vopsire, astept o indrumare. Multumesc
     
    Ultima editare: 5 Feb 2012
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  16. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Felicitari pentru noul interior,in timp ce demontai la el il sunam pe Andrei sa il cumpar eu....mi ai luato inainte:))
     
  17. house2beat 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Pe B7 a fost necesara doar schimbarea unor pini de la mufa de airbag, in rest e plug&play. Am inteles ca la B6 mai este nevoie de o modificare.
     
  18. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Multumesc JMY si Cornel pentru detaliile legate de montajul volanului. Eram convins ca nu va fi plug and play la modul ca doar conectez airbagul si strang surubul la volan, insa mai citisem pe ici pe colo ca anumite tipuri de volan aveau un cioc (ca un fel de piedica) care ar fi ajutat la blocarea volanului dupa oprirea masinii, si care nu ar pica pe aceeasi gaura in cazul masinilor noastre. De acum, banuti sa fie, ca de potrivit se pare ca nu e o problema :p

    alexms: Tu nu aveai deja interior mai deosebit? Ca intr-un timp aveai scaunele sport de B6 la vanzare... Nu gasesc niciun topic cu prezentarea masinii tale, si stiu ca ai destule mod-uri pe ea. Multumesc de urari.
     
  19. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Scaunele care le am avut la vanzare nu aveau incalzire,le am incluit cu unele care aveau incalzire facand un upgrade.Actualmente am modelul de scaune sport(clasic) urmand foarte curanad sa trec la unul sport din piele sau unul de S4.Probelma este ca ce am gasit de S4 sunt destul de uzate si nu imi incanta campul vizual deloc atunci cand deschid usa sa vad "ridurile" pe margini(nu stiu in ce stare este al tau ).Am retras topicul in care imi prezentam masina de ceva vreme de acea nu il gasesti:)
     
  20. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Am atasat cateva poze cu scaunele, bineinteles ca mai au riduri ca nu sunt noi, insa eu sunt multumit una peste alta, pentru ca nu prezinta rupturi, zone roase, taieturi sau alte defecte.
    Acum sunt si murdare, ca deh, nu toti au grija de masinile lor cum avem noi, iar vremea se incapataneaza sa ma lase sa fac putina treaba in acest sens. Dupa o curatare profesionala si o hidratare a pielii sper sa arate muuult mai bine.
    Bineinteles, si dupa ce voi reasambla tot prin interior :shutup2:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta