1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bara spate la A4 B6 - demontare / montare / inlocuire

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Catalin_1987, 15 Dec 2008.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Se potriveste bara spate de b7 la b6 ? Am gasit o poza cu un b6 care are bara spate de b7(sau asa pare)
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2014
  2. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Aia e bara de S4 B6, si masina din poza chiar e S4. Asa a venit din fabrica. Da un search pe google dupa S4 B6 si ai sa te convingi.
    Cat despre bara de B7 pe B6, arunca o privire mai atenta la aripile spate si o sa iti raspunzi singur.
    Ah, bineinteles ca daca vrei neaparat se poate orice (vezi mpa de pe vwforum) dar trebuie si un flex :p
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2014
  3. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Subscriu...cel galben este un splendid S4 B6...asa arata bara originala de S4...si pe fata e tot dintr-o bucata, fara fusta...
    Senzorii pe care ii am montati sunt Thunder...i-am vopsit in culoarea masinii si functioneaza exemplar, fara erori sau lag...au costat 3 mil si un pic
     
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    BRT sau ceilalti care pot furniza informatii va rog daca se poate sa detaliati(cu poze ar fi perfect),cum anume se demonteaza bara spate si bara fata la A4 B6.Am citit in prima pagina cum se demonteaza bara spate,dar poate ma ajutati cu ceva mai explicit.Multumesc frumos
     
  5. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    In curand va trebui sa demontez si sa montez inapoi fusta spate la B6 si nu stiu exact cum se scoate.
    In afara de suruburile de sub mocheta de la pasajul rotii spate (2 sau 3) si cele 2 de sub bara, mai are altele?
    Banuiesc ca se poate da jos doar fusta spate fara a fi nevoie sa dau jos toata bara...!?
    Cum e recomandat sa trag de ea ca sa iasa cat mai usor din cleme, sau macar sa iasa... :)
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2014
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Avand in vedere existenta acestul topic voi adauga aici informatiile despre demontare bara fata-spate la Audi A4 B6(posibil valabil si la alte modele,nu stiu)
    Bara fata : se demonteaza contraaripa de plastic partial(doar partea dinspre bara)sau total(daca nu doriti sa o indoiti).Este prinsa in mai multe suruburi cu cap trox de 8 daca nu ma insel si 3 cleme(parca 3 sunt) ce se desfac cu o surubelnita dreapta rotind usor pana se desprinde clema.Acum avem aces la cele 3 suruburi ce tin bara colturi(se poate si demontand farurile,dar eu nu reuseam sa desfac un surub din partea stanga prin aceasta metoda).Se desurubeaza cele 3 suruburi dispuse vertical folosind o tubulara de 10 si un prelungitor mare(eventual flexibil).Se desfac suruburile ce tin fusta(spoilerul inferior)in coltul aripii(2 parca sunt).Se dau jos grilele de la proiectoare(folosind o surubelnita dreapta tragem de cleme in sus si ies grilele,sau tragem usor de grile pana ies).In spatele acestor grile se afla pozitionate 2 suruburi(unul pe fiecare parte) mari,cu cap trox(aceste suruburi sunt foarte greu de prins la loc datorita piulitei din armatura barii care nu are o pozitie fixa,ci joaca putin pentru a permite reglajul barii).Dupa desfacerea tuturor suruburilor mentionate de mine se trage de colturile fustei usor(la mine a iesit usor,dar in orice caz nu se rupe nimic),pe ambele parti pana desprindem fusta total in acea zona.Apoi se apuca bara de fiecare colt in parte si se trage usor in exterior.Se desface mufa de la proiectoare si cea de la spalatoare(daca exista)si putem indeparta total bara.La masinile dotate cu spalator de faruri in partea dreapta este necesara scoaterea rezervorului mic(avem un rezervor mare si unul mic incadrat in primul)prin tragere usoara(este prins pe niste canale)pentru a avea acces la cele 3 suruburi din colturile barii.
    Bara spate: se incepe prin desfacerea mochetei de la contraaripa ce este prinsa tot in suruburi cu cap trox ca cea de pe fata.Apoi se desfac cele 2 suruburi ce prind fusta la capete.Se scoate roata de rezerva,chederul de la portbagaj(trageti tare de el,ca nu se intampla nimic).Dupa se desface plasticul ce acopera muchia de jos a portbagajului(plasticul unde avem lumina de la portbagaj).Este prins in 2 suruburi pozitionate in partea de jos in compartimentul rotii de rezerva.Dupa desfacerea celor 2 suruburi se trage de plastic in sus cu incredere(este prins in niste cleme elastice).Acum trecem la indepartarea tapiteriei portbagajului si a cutiei din partea stanga(la mine in stanga am o un spatiu de depozitare).acea cutie se scoate tragand-o in sus.Se indeparteaza usor tapiteria portbagajului si se observa clemele cu care este fixata(mai multe).Pentru desfacerea acestor cleme se face parghie intre clema si tabla folosind un obiect de plastic,sau o surubelnita dreapta imbracata in textil\hartie sa nu zgaraiem vopsteaua.Se indeparteaza tapiteria atat cat ne este necesar pentru a baga mana intre ea si tabla.In spatele tapiteriei se gasesc 4 suruburi in fiecare parte a barii,dispuse vertical,in coltul barii si 2 dispuse mai spre mijlocul portbagajului.Dupa desfacerea acestor 12 suruburi se indeparteaza fusta de aripa tragand de ea ca la partea din fata.Se desfac cele 2 suruburi de sub fusta(se vad care sunt) si apoi se indeparteaza bara tragand cate putin(usor)de colturile barii.aici nu avem nici un cablaj decat daca masina are senzori de parcare(daca sunt se deconecteaza mufele)si se indeparteaza intr-un final bara spate.
    Ca o lamurire,atunci cand spun partea stanga a masinii ma refer la partea soferurui,fie ca este din fata sau din spate).Pun si poze cu pozitionarea suruburilor din colt,poate va sunt utile.daca masina nu a suferit nici un accident,barile trebuie sa vina perfect la remontare.Gaby pentru orice nelamurirle sunt dispus sa te ajut).
     
  7. aryes13 Guest

    Nu sunt cleme ci clips-uri: 16, 17 si 22.
    16 este clipsul(de sus si de jos), 17 este miezul clipsului iar 22 este clipsul din spate.
    16: 4B0 863 907 A
    17: 8E5 863 788
    22: 8D5 863 907
     
  8. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Nenea aryes, uite astea nu-mi dau mie pace...
    Ce numar sunt pe schema?

    (vin mai multe poze, numai sa se uploadeze)


    "16" este ca un fel de surub, care se trage si se apasa... si sigur nu e ce caut eu. am uitat sa ii fac poze
    "17" nu l-am identificat pana acum pe masina, cam in acele zone eu am carligele care prind plasa din portbagaj
    "22" sa fie ceea ce caut eu (poza)?

    LE: Mai multe poze, galerie imageshack
     
    Ultima editare: 12 Apr 2009
  9. aryes13 Guest

    "16" NU este un surub ci un clips de plastic al carui miez este "17".
    Ceea ce ai tu in poza este un clips/clema metalica, al carei nr este 22.

    Nu intelegeam ce cauti...
    Vezi, o poza face cat o mie de cuvinte. ;)
     
  10. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    In concluzie, daca cineva stie CODUL clemei care apare in poza de mai sus (cu tot cu plasticul din jurul ei) e rugat sa mi-l spuna si mie :p


    Multumesc de precizari aryes, e bine sa stie toata lumea.
    Si asa, ca informatie suplimentara, capitonajul ala costa ~ 43 EURO + TVA la reprezentanta (posibil mai mult).
    Aveti mare grija cum demontati pe acolo. Eu sper sa scap cu dezmembrarile :)
     
    Ultima editare: 12 Apr 2009
  11. aryes13 Guest

    NU exista cod pentru respectiva clema.
    Ea este lipita deja pe acel capitonaj si se comanda capitonajul cu totul. :)
     
  12. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ai reusit sa rupi clema de pe mocheta gaby?nu o poti lipi cumva?eu am tras foarte usor de capitonaj pana am vazut pozitia clemelor si apoi am facut parghie cu o surubelnita si au iesit intacte(oricum n-am desprins capitonajul decat atat cat sa pot baga mana pana la suruburi).Sper sa poti lipi clema pe pozitie
     
  13. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Deh... nu eu personal am rupt-o, dar acum nu mai conteaza.
    O sa se repare, adica o sa se inlocuiasca :)
    De reparat propriuzis n-ai ce sa-i faci, pentru ca s-a rupt o margine din plastic astfel incat nu mai poate fi sustinuta clema de tabla (sageata).
    Cand o sa am o clema intacta in mana, se lipeste fara probleme de capitonaj. Daca nu ma insel, se poate chiar comanda la reprezentanta un lipici 'special' :p
     
  14. Zyzz95 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    AUDI A4 B6, 1.6 AZL
    Spoiler Spate "Dual Exhaust"

    Buna ziua, de ceva vremea am achizitionat un audi A4 din 2003, frumusel, ca cateva zgarieturi de rigoare, dar care nu se observa usor. As dorii da ii pun in spate un spoiler pentru evacuare dubla, dar caut de ceva vreme pe net si nu gasesc nimic, am gasit ceva pe E-Bay dar la 500 de euro, si am zis "mai bine lasa" stiti careva de unde as putea procura un asemnea spoiler? sau daca exista in (Arad, Timisoara, Deva) cineva care poate face la comanda din fibra de sticla?Multumesc Anticipat!

    Am pus o poza cum as vrea sa arate spiler-ul!
    http://gallery.achtuning.com/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11195&g2_serialNumber=4
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ultima editare: 22 Sep 2014
  16. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Stie cineva daca se potriveste de la un Audi A4 B6 avant acel ornament de crom dintre portbagaj si bara pe un A4 B6 sedan?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se potriveste.
     
  18. Raducu

    Raducu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    b5.5
    Salut colegii, am o intrebare.Stie cineva daca fusta spate(doar fusta) de la B6 se potriveste de pe avant pe berlina?
     
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu!
    Fusta de avant are alta curbura la imbinarea cu aripa
     
  20. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Am cumparat bara spate de S4.
    Stie cineva exact ce adaptari trebuie facute pentru a potrivi bara ? Am gasit pe cateva forumuri de afara ca ar trebui alte tampoane si alta armatura. Altii insa zic ca sunt identice. Dar unora li se potriveste, iar altii nu o pot monta. Cine are montata bara de S4 pe Avant sau stie exact ce trebuie, sa imi zica va rog si mie, inainte sa ma apuc de treaba. Multumesc!
     

Distribuie pagina asta