1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A3 8P - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de lucian324, 4 Dec 2008.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La alternator valeo NU merge decat regulator valeo ,am testat huco,mobiletron si alte marci AM
     
    Ultima editare: 25 Feb 2018
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am avut surpriza sa pun tot Valeo nou si tot am avut probleme. :) Deci mare grija cu regulatoarele.
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La majoritatea alternatoarelor valeo nu gasesti separat punte de diode,rotor si alte piese .
    Cand sunt probele cu aceste alternatoare recomand cumpararea unui bosch sh ,compatibil ,care se monteaza pe masina dupa ce se face o revizie capitala.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acum 2 saptamani am reconditionat personal un alternator Bosch, costuri acceptabile :
    -colector - 15 lei
    -2 rulmenti SKF 2RSH - 30 lei
    -regulator - 120 lei
    -fulie - 90 lei

    Daca mai cheltuiti aproape 70-80 lei pe diluant, un spray cu grund si unul cu vopsea gri, il faceti ca nou. :)

    La Valeo costurile sar cu maxim 100 lei, regulatorul si fulia mai scumpe.
     
  5. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Alternatorul este valeo singura piesa ce e bosch este capacul de plastic pe el scrie bosch, ca regulator am luat huco deoarece ala avea un pret cat de cat bun adica nici cel mai ieftin nici cel mai scump 171lei, cargo era la 60 lei, bosch era la 278lei iar valeo era doar la comanda in 2 saptamani la 427lei...
    Mi se pr niste preturi destul de mari de aceea am zis sa pun unul huco mai erau vreo 5 mai ieftine ca asta si 2 mai scumpe ca huco ( bosch si valeo) mai ieftine erau marciile alea care am auzit ca sunt destul de slabe cargo, facet, marreilla, magnetti marreli...
    Daca spuneti ca ar fi mai bun unul bosch as putea sa il schimb, intradevar si cel vechi era tot bosch.
    Acuma daca alternatorul a fost defect si nu regulatorul, pot pune tot regultorul vechi nu?
    Periile mai sunt mai bine de jumate, la fel ca cel vechi a incarcat si asta nou huco, deci ar trebui sa fie bun nu? Eventual sa ii schimb periile sa fie noi?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cargo sunt foarte ok in piese de schimb pentru alternatoare, dar regulatorul il cumperi intotdeauna dupa marca alternatorului (Bosch si/sau Valeo). Nu le corcesti.
    Daca vrei sa folosesti regulatorul vechi, ii schimbi carbunii (Bosch sau Cargo).
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @Sebisebisebi Din practica iti spun.Valeo NU merge decat cu regulator valeo si NU merge daca ai pus colectorul invers .
    Pune un vcds si ai sa vezi ca ai load management activ
     
  8. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Loand management pe ce canal e? Sau apare singur?
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nu da eroare ,il gasesti pe 09 sau 61
     
  10. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+

    Noi masuratori. Daca deranjez sau postez aiurea, Cristi, te rog sa stergi.
    Masina avea 12.43v azi dimineata inainte sa ma sui in ea, insa a pornit destul de greut. Daca deobicei porneste instant cum dau cheie, acum a invartit de vreo 2 ori pana sa o ia. Chiar daca are bateria voltaj in ea destul, e posibil sa o ia greu din cauza frigului (-10g) ?
    De asemenea, cand am ajuns cu ea la munca, am oprit toti consumatorii si am iesit sa masor incarcarea alternatorului. Uimirea mea a fost sa vad ca imi arata 14.6v.
     
  11. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Are niste valori cam sarite nu of fi din cauza regulatorului?...

    In legatura cu load management active... asta unde ar trebui sa fie? In faults nu imi da nimic, singurul noc unde l-am gasit e in coding, long coding load management active si e debifat, ar trebui sa il debifez?
    E pe al treilea canal bit 3, acolo unde sunt rear wiper, comfort turn signals, cold lamp, load management, coming home....etc
     
  12. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    Da chiar, legat de setarea asta cu load management, cum e default, bifata sau debifata? Am verificat acum si imi apare bifata, dar m-am mai jucat cu un obd eleven pentru diferite activari, si ma mai "fura" touchscreen-ul telefonului.
    Multumesc.
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Load managment trebuie bifat
     
    dasefx1980 apreciază asta.
  14. iRubik

    iRubik 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A3, 2.0 TD, 2004
    Salutare,

    Vreau sa schimb bateria la un A3 BKD 2004 si vroiam sa va intreb daca exista o lista cu limitari undeva? (cat de mare poate sa fie, amperaj maxim, cati Ah samd)

    Am citit tot topicul si nu am gasit nimic. Google tot imi cam da teapa

    Multumesc
     
  15. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    cu cat mai mare cu atat mai bine :P ,daca poti pune de capacitate mai mare e mai ok, alternatorul duce mai mult decat e bateria de 75Ah, eu am pus pe al meu o baterie de 84Ah e putin cam mare ca marime, in rest alternatorul nu are treaba o incarca, nu am avut niciodata probleme sa nu apuce sa o incarce si sa ma lase in drum.
    Am vazut ceva reclama cu noii acumulatori de la macht poate stiu colegii mai multe despre ele sunt bune sau e doar reclama de ele, cica au 5ani garanie si sunt pe baza de calciu.
     
  16. AlexTT

    AlexTT 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 TDI BMM 103 KW
    Si eu am aceasta problema cu turatia la relanti, la 2tdi bmm. Diferenta e ca oscilatia nu e sesizabilă. Am scanat cu VCDS si o diferenta de tensiune la intervale de timp diferit, pe acceasi eroare. Cum s-o rezolv? Multumesc!
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Fa o testate la baterie ,posibil ca necesita inlocuire
     
  18. AlexTT

    AlexTT 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 TDI BMM 103 KW
    Load Management e dezactivat, iar la incarcare fluctueaza intre 13.80-14.20 14.40.
    Daca urmaresc starea cu VCDS incarcarea se schimba din normal in ralanti in valoarea marita ulterior tot la ralanti.

    Turatia urca in 1000 rpm doar daca e activata aceasta functie si sesizeaza o pierdere de tensiune sau o reincarcare necorespunzătoare a bateriei. Mentionez ca la mine este dezactivata asa cum am mentionat anterior. Sa inteleg ca trebuie sa scot de pe lista cu suspiciunii instalatia electrica ? Multumesc.
     
  19. Crap 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8p/vW MK5
    Hello,
    De bine ce m-am intors din concediu, a 3-a zi m-am trezit cu masina moarta, bordul foarte slab. Cand am pornit becurile nu s-au mai aprins, masor bateria si are 9.43 (ZAP EXIDE CUMPARATA IN 2014) Intrebarea mea este: de ce s-a dus dintr-un foc ? momentan am pus o baterie pe care o folosesc la pescuit, stie cineva dimensiunile exact sa-mi pot procura una noua?
    Am masurat bateria cu toate functiile active si am 14.12-14,13 daca opresc faruri, clima, etc. si raman doar cu 1 usa deschisa si cu cd playeru am 14,4. Am oprit masina la pranz, seara am masurat avea 12.72, a 2-a zi de dimineata aveam tot 12.72.

    P.S.

    Vreau sa ma orientez catre Macht :)

    Drumuri bune.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bateria nu o cumperi dupa dimensiuni, ci dupa specificatii.
     
    bc74abs apreciază asta.

Distribuie pagina asta