1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A3 8P - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de lucian324, 4 Dec 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si nu mai bine faci o diagnoza sa vezi ce erori ai stocate ?
    Zic si eu, decat sa o luam “la ghici”.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va meritati soarta cand va duceti la toti prostii.
    Vai de capul si de viata lor si a ta pentru ca ai fost la cine nu trebuia. Poate iei si foc, asta ca sa fie treaba completa.
    Ai reusit sa "prajesti" cluster-ul. Cand vrei sa faci ceva nu actionezi de capul tau la cel mai mic impuls ci te documentezi luni de zile si poate ani (citesti bine) pentru ceea ce vrei sa schimbi pe la masina.

    Daca te grabesti, macar alege sa platesti suma corecta la un profesionist si sa nu mergi/te duci la toti prostii si toti plapumarii care precis i-ai gasit pe mizeria aia de facebook adica "balta prostilor".

    Mergi la unul din cei 3 profesionisti in electrica care ii gasesti la noi in aria de prestari servicii si sunt in Bucuresti. Problema ta nu o rezolvi pe forum ci la unul din ei.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.

    Problema ta nu are nici o legatura cu acest topic si cu bateria. Iti spun doar atat: battery drain la masina ta se produce din cauza ca nu intra o componenta in stand-by. Dar la ce tampenii s-au facut la masina ta va trebui sa cheltui multi bani si multi nervi pentru a descoperii idioteniile facute de inteligentii care ti-au montat chinezaria pentru ca precis nu este un RNS-E original acea "navigatie". Si nu cred ca ma insel. Bafta.
     
  3. TerraMG 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P, 1.9 TDI, 2006
    Am să fac o diagnoza cu prima ocazie, dar ideea e așa: eu nu am ce îmi trebuie pentru a face diagnoza, mașina nu o pot mișca momentan pentru a o duce undeva, iar pe 31 decembrie nu aveam unde găsi pe cineva să vină să îmi facă.

    Scuzați că v-am deranjat, mă gândisem că poate știe cineva să-mi dea un punct de start, nu să mă certe aiurea, că de învățat învăț eu din experiență.

    "Ce tâmpenii s-au facut la masina ta", asta e singura tâmpenie :)

    O să zic și cum am rezolvat-o în final, când o rezolv.

    P.S.:

    Oamenii îi știam oricum, nu îi găsisem ieri, dar nu asta e ideea. Ce-i făcut, e făcut.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Avem arie de service pe forum si avem destui colegi binevoitori care pentru o suma modica si unii chiar gratis, te pot ajuta cu diagnoza si sa iti spuna unde sa mergi si ce sa faci ca sa remediezi. Forumurile nu mai sunt de mult pentru intrebari ci pentru a te ajuta singur fara sa intrebi. Nu mai aveti ce intreba. Trebuie doar sa stiti sa cititi ce trebuie si unde trebuie. Dar voi nici macar asta nu sunteti in stare sa faceti ci doar sa comentati cand cineva va spune un adevar dureros. Bafta.
     
  5. Florentin-dragos 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2021
    Locație:
    Chester
    Masina:
    Audi a3 2009
    Salutare,
    Am un audi A3 8P 1.9 tdi din 2009 si acum 2 zile cand am pornit masina tot bordul a rămas "mort" si toti martorii din bord sunt afisati. Imi funcționează doar luminile de drum si semnalizarile. Am fost cu ea la un mecanic si mi-a schimbat alternatorul, dar fără folos. Am testat si bateria si este ok. În schimb nu pot sa anulez erorile cand conectez masina la o diagnoza. (Am atasat si doua poze) eroarea care imi tot apare se refera la voltajul mărit. A mai pățit cineva asa ceva ?
    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

    20210129_180539.jpg 20210123_100154.jpg
     
  6. Gaitan Catalin

    Gaitan Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, CAYC ,2010
    Salutare ,

    As dori si eu o indrumare poate s-a mai lovit cineva de urmatoarea problema la Audi A3 8p 2010 CAYC 1.6 tdi .

    Am urmatoarea eroare pe VCDS :

    01598 - Drive Battery voltage
    011- Open Circuit - Intermitent
    275 000 KM .
    Problema se manifesta in felul urmator :

    Imi creste relatiul la 1100 rot/min si imi pornesc ventilatoarele indiferent daca e frig sau cald afara /Ac pornit sau nu .Cand pornesc ventilatoarele incarcarea scade la 13.9 -->ma gandesc ca-i normal ventilatoarele fiind un consumator mare .
    DPF este in stare buna.

    Si de aici a inceput distractia :

    S-au schimbat urmatoarele :

    1. Bateria VARTA Silver (era destul de veche bateria )- problema a disparut circa 6 luni .
    2.Dupa care a reparut .Reverificat bateria OK - Incarcare alternator OK 14.3V.
    3.Demontat alternator verificat pe stand -schimbat regulator/verificat colector( preventiv )- incarcare Ok --> Problema persista
    4.Curatat Nul intre motor si lonjeron , borna caroserie .Problema a disparut 1 saptamana ,dupa a reaparut .
    5.Proba cu alt nul legat direct intre borna si motor .Problema a disparut din nou 1 saptamana ,dupa a reaparut . In saptmana aceasta s-a rulat in diverse conditii de la mers in oras /mers pe autostrada /mers prin munti /temperaturi scazute -ridicate.

    Cert e ca dupa ce desfac nulurile si le pun inapoi problema dispare timp de o saptamana ...dupa revine inapoi .

    M-a documentat si pe forumurile externe se pare ca nu exista o solutie eficienta.

    Sugestii /pareri ce mai poate fi verificat .?

    Multumesc frumos .
     
    Ultima editare: 29 Iun 2021
  7. Crap 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8p/vW MK5
    Buna seara,
    M-am trezit si eu cu martorul de baterie aprins, am mers cu masina pana s-a oprit de tot, cumparat alta baterie insa nu scap de aceasta eroare atasata
    In VCDS am cautat alternatorul si efectiv nu il gasesc pe niciun canal.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil te-a lasat regulatorul de pe alternator.
    Verifica-l, inclusiv mufa si cablajul.
     
    Crap apreciază asta.

Distribuie pagina asta