1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria Auto - Electromotor - Alternator la Audi Q5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de nellob2015, 25 Noi 2016.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si daca apare problema si la tine (cu descarcarea bateriei) tu de ce nu schimbi acel cablu ? Dupa ce schimbi acel cablu revii si spui cum si daca s-a rezolvat pentru ca altfel ai scris degeaba mesajul anterior.
     
  2. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Salutare. Azi am avut neplacerea ca masina sa porneasca la a3-a cheie.
    Care ar putea fi prblema sau ce sa verific, metionez ca bateria arata pe MMI ca are 50%, bujiile sunt noi noute iar la scan nu am nici o eroare.
    O sa pun azi la incarcat bateria sa vad cum porneste maine.
     
    Ultima editare: 30 Oct 2022
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza si mergi la un profesionist in electrica daca suspectezi o problema electrica.
    Masina nu porneste din 2 motive mari si late probleme la sistemul de alimentare cu combustibil si probleme la sistemul electric (chiar erori pe senzori care aproba si declanseaza pornirea).
    Ai scris degeaba aici pana nu se stabileste exact de unde provine problema cu pornirea si nu faci in primul rand investigatii si neaprat diagnoza.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  4. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Pai tocmai am scris ca am facut diagnoza si nu am nici un fel de eroare, asta mi se pare ciudat, sper totusi sa fie bateria, dacu nu e ceva mecanic care nu apare la diagnoza, o sa aflu maine dupa incarcare.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista sa nu ai erori daca bateria nu are curent nominal pentru pornire si intretinere sisteme electrice ale masinii. Sunt fluctiatii de tensiune care se pot determina cu niste scule speciale si la o diagnoza profesionista cu VCDS original si nu numai cu VCDS. Cine a facut diagnoza NU se pricepe. Ai masurat cu VCDS-ul turatia electromotorului pentru ca sa vezi daca bateria invarte la turatia nominala pentru pornire ? Iti spun eu ca nu ai facut asta. Diagnoza o face un profesionist in electrica care doar asta face. In traducere NU faci tu diagnoza.
    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
  6. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Da nu stiu ce sa zic. Dupa 12 ore de incarcat si o zi ne pornita, a pornit la sfert de cheie. Cei drept bateria are 8 ani si credeam ca tine mai mult fiind AGM, cea de la VW a tinut 7 ani dar e baterie normala cei drept are si cu mult mai putina electonica. Totusi daca gasesc un electrician bun o sa fac o diagnoza pentru linistea mea, desi eu tot bateria o gasesc vinovata.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu la baterie de 8 ani (si 50% in MMI), mai cauti alti vinovati ?
     
  8. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    La masina din profil cu seria sasiu VIN: WAUZZZ8RXFA014833 am si eu pe masina bateria din poza (eu tind sa cred ca e bateria originala dar e posibil sa gresesc) si pe ea vad un cod: 4F0915105E dar la magazin a zis ca nu exista codul respectiv pentru masina mea si ca pe masina mea este exista o baterie ce are codul: 000915105CE.

    Va rog daca aveti idee care din coduri este ok ? Asta daca este vreunul din ce apare inscriptionat pe baterie sau cel mentionat de catre vanzator la magazin. Multumesc.

    [​IMG]
     
  9. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Parerea mea e ca primul cod este pentru A6 4F , sau este un cod mai vechi. Codul dat de vanzator pare ok :) Nu ar fi prima data cand producatorul modifica codurile pieselor o data cu trecerea timpului, dar defapt sunt aceleasi piese.
    Cati amperi are bateria pe care ti-a gasit-o vanzatorul ? Daca e de acelasi amperaj eu zic ca e ok, si sa aiba neaparat BEM code, si neaparat codata pe masina dupa montaj.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @DSF E ok, codul cu 4F0 este un cod vechi, eliminat, ce a fost inlocuit cu ultimul cod mentionat.
    Ambele fiind baterii de 92Ah AGM.

    @vladliviu85 Cum adica neaparat cod BEM ? Nu exista baterie OE la tipul lui de masina fara cod BEM.
     

Distribuie pagina asta