1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Alternator - Electromotor la Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de Bogdan.IS, 15 Dec 2009.

  1. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Găsești pe topicul cu manuale, e chiar unul postat de mine ( ”Manual service (reparație) instalație electrică Audi 80 B4”, ai link-ul pentru descărcare acolo ). Găsești începând cu pagina 154 a pdf-ului (91-7 a manualului propriu-zis).

    Scoate de probă toate releele din panoul cu siguranță, mie îmi pare a fi cel pentru pompa de benzină, parcă e cel argintiu notat 208, lângă siguranțele de rezervă. Eventual intră în spate sau în portbagaj și ascultă dacă se aude pompa de benzină (e mai silențioasă).
     
  2. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    Manualul nu il pot descarca de acolo, ma trimite catre alt site.
    E ceva legat de pompa de benzina, am scos cablul de sub volan care vine la releu, verde cu alb sau galben si era topita izolatia de la el, e deconectat dar tot am consum.
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Si de ce nu scoti sigurantele una cate una ca sa vezi care e vinavata de consum?
     
  4. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    Am scos toate sigurantele prima data, a doua oara am pus si ampermetru pe fiecare, nu arata consum.
    Am descoperit ca e de la alternator, doar ca nustiu ce poate fi, el incarca corect. E posibil sa fie de la releul alternatorului?
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai pus ampermetrul pe fiecare siguranta?
    Consumul nu se masoara pe sigurante, ci pe baterie, punand aparatul de masura in serie - nu in paralel. Apoi incepi sa scoti cate o siguranta pana consumul scade considerabil sau catre 0.01A.
    Daca totusi ai facut asta si ai concluzionat ca e alternatorul (desi sunt curios cum ai facut asta) atunci trebuie sa determini daca e releul sau rotorul. Insa am scris ca sunt curios cum ai facut asta, pentru ca la fel se verifica si releul. Insa eu cred ca tu nu te pricepi si tragi concluzii pripite. Caz in care ori vei schimba tot pana gasesti problema, ori, vei iesi mai ieftin sa apelezi la un electrician... care apropo, gaseste defectul din aparatul de masura.
     
  6. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    In prima faza am pus in serie ampermetrul cu plus-ul bateriei si mi-a aparut consumul respectiv.
    Am lasat ampermetrul in serie pe plus-ul bateriei si am inceput sa scot sigurante. Nici o reactie, a ramas aceiasi valoare cu toate sigurantele scoase.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ok, si la alternator cum ai ajuns?
    Vezi ca mai ai si electromotor.
     
  8. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    Cu electromotorul scos e acelasi consum. Am scos firul gros de la electromotor, nu s-a modificat nimic. L-am scos pe cel subtire si a disparut consumul.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cel subtire de la electromotor? Pai acolo e consumul, in perii.
     
  10. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    Scuze,nu eram atent, cu cablurile de la electromotor puse sau scoase nu se modifica consumul. La alternator era vorba de cablul subtire. Cand e conectat imi apare consumul.
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu stiu cum e alternatorul la masina ta insa acolo unde e cablu subtire e de fapt o mufa ce intra in releu. Iar releul contine si carbunii.
     
  12. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    Asa este, e fix pe releul cu carbuni, am schimbat si releul, pus nou Bosch si aceiasi treaba. Maine ma uit si mai vad, mi-a ajuns pe astazi.
     
  13. szindobel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Locație:
    tg mures
    Masina:
    audi 90 tdi intercooler 1.6 1990
    Salut,
    Cineva poate sa ma ajute cu un sfat: cum se poate demonta electromotorul de pe audi 90 motor cod RA 1.6 TD ? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Sep 2015
  14. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Simplu ai douaa de suruburi pe cutia de viteze unu iese pe sus iar altul pe jos , si mai ar trebui sa aibe unu cel il tine de bloc dar e posibil sa nu mai fie . Spor la traba
     
  15. farockhcm 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    b4,ABT 1984 cm3,1994
    Buna. Am avut bateria descarcata,am incarcat-o cu un redresor,a mers cateva zile dupa care intr-o dimineata iar nu a pornit.

    Cum eram parcat pe un deal,i-am dat drumul la vale si in 5 m a pornit masina. Am ajuns la munca dar la plecare iar era moarta bateria. Am incrcat sa o impingen acolo dar nu am reusit s-o pornim,neavand prea mult loc de manevre la munca. Am scos bateria,incarcat din nou,ochiul magic verde si a pornit masina. A doua zi dimineata iarasi nu pornea,nu invartea.
    In 5 m iar a pornit,am lasat motorul sa mearga,m-am uitat la baterie,ochiul magic verde,totul ok,am parcat la loc,am oprit motorul si cand sa pornesc din nou iar nu mai mergea.

    O fi de la baterie ca e veche saraca? Se poate ca ochiul magic sa arate verde si totusi sa nu fie incarcata,sa nu tine curentul sau o fi o problema din alta parte?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    De ce nu mergi la un centru de vanzare baterii sa faci o masuratoare ? Macar stii pe ce te bazezi. Noi din spatele tastaturii nu-ti putem spune asta.
    Sa verifici si cablurile de masa (minus) de la electromotor si baterie.
     
  17. farockhcm 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    b4,ABT 1984 cm3,1994
    Da trebuie sa ma duc sau sa chem pe cineva ca de pornit pornesc masina dar daca ajung la un centru si numai porneste ce fac?
     
  18. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Nu te baza prea mult pe ochiul magic. Primul lucru ce trebuie verificat este încărcarea - după ce o pornești, măsoară tensiunea pe borne să fie minim 14V (asta poți măsura tu dacă ai la îndemână un voltmetru/multimetru, sau rogi pe cineva să-ți măsoare sau te duci la un centru cum spunea colegul Nucugheri mai sus). Dacă e foarte veche bateria nu te aștepta să mai țină. Iar în cazul în care este inexistentă încărcarea, atunci e clar că pot fi probleme la alternator/ regulatorul de încărcare/ vreun cablu care nu e strâns bine pe șuruburile alternatorului etc.)
     
  19. farockhcm 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    b4,ABT 1984 cm3,1994
    Mersi. Nu ma astept sa mai ma tina bateria dar sper sa nu fie alte probleme.

    Curios ca dupa ce a fost incarcata bateria,a pornit masina iar dimineata era probabil descarcata ca nu pornea. Am pornit-o la vale dar probabil ca trebuia sa merg mai mult cu masina ca sa se incarce bateria din nou. Ochiul magic e verde si acum cand nu porneste masina. Va trebui sa chem pe cineva cu un voltmetru sa vedem ce si cum.

    Eu m-as duce sa cumpar o baterie noua,acolo masoara si tensiunea etc dar mi-e frica ca daca sunt probleme cumva la alternator,aia nu pot rezolva acolo si raman acolo cu masina daca nu opresc pe un dealut ceva. :)
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te agitit prea mult, schimba-i bateria ca nu mai tine curent in ea. Degeaba o pui in fiecare zi pe redresor.
    Nu suntem in jungla, gasesti pe toate strazile 2 persoane sa te impinga 10metri.
     

Distribuie pagina asta