1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Alternator - Electromotor la Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de Bogdan.IS, 15 Dec 2009.

  1. DEnis21

    DEnis21 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi 80, B2, 1.6 D, 1981
    Salut baieti, ma confrunt de ceva vreme cu alternatorul care nu prea baga curent..la ralanti baga 12,4 si turat 13,5 maxim, am schimbat releul de incarcare si nimic:/ caut de ceva vreme un alternator de diesel..dar nu prea am gasit, ar putea fi alta problema ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand ai schimbat regulatorul, te-ai uitat la starea colectorului ? Nu cumva o parte din cele 2 este tocita pana la plastic ?
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca nu gasesti altul second, da-l jos si lasa-l la un electrician. Iti va spune exact care e problema si, daca va trebui rebobinat probabil ca iti va face si o recomandare.
     
  4. DEnis21

    DEnis21 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi 80, B2, 1.6 D, 1981

    Era ok, poate ma sfatuiti voi..Motoru meu e Diesel..iar alternatorul e de pe un benzinar 45A..mi-ar trebui unul de 70, 80 A din cate stiu pe diesel-ul meu..sa fie si asta problema bateriei mele descarcate ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu glumesti ? De ce nu ai zis asa de la bun inceput ?
    Cand ai zis "caut alternator de diesel" m-am gandit ca il cauti pentru a il schimba pe al tau original. Trebuie sa ghicim noi ce improvizatii faceti voi sub capota ?
     
  6. DEnis21

    DEnis21 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi 80, B2, 1.6 D, 1981
    Imi cer scuze, greseala mea, asa am luat masina de la fostul proprietar si nu mi-a zis pana nu m-am bagat sub masina sa vad de ce nu incarca, precizez ca e un B2 din 1981.
     
  7. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Salut. Am o noua problema : am avut probleme cu contactul, invarteam cheia si nu se intampla nimic in 7/10 cazuri, asa ca mi-am montat un buton pentru electromotor, care merge doar daca e contactul pus evident. Acum s-a 'aprofundat' problema : cand apas pe buton sau cand merge contactul, se aude doar un click de sub capota dar nu invarte...si trebuie sa repet procedeul de multe ori pana o ia. Mai patesc sa faca 'contact' pt scurt timp si sa invarta o fractiune de secunda (nu suficient cat sa porneasca). Banuiesc probleme cu electromotorul, dar am vrut sa intreb si pe forum pentru a fi sigur. Pot sa cumpar carbuni separati pt el? Are cineva o schema cu localizarea lui ? Multumesc !
     
  8. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Electromotorul e poziționat sub galeria de evacuare. E prins în cutia de viteze cu două șuruburi. Șurubul de jos e mai nasol de ajuns la el, iar la cel de sus ai acces prin locașul de sub baterie. Scoți bateria și dai la o parte capacul, după care ai acces la acel șurub.
     
  9. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Multumesc, banuiesc ca asta ar putea fi singurul vinovat, nu?
     
  10. jonny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2016
    Locație:
    bihor
    Masina:
    audi 80,b4 avant tdi 90cp 1993
    Buna seara,
    Eu pana acuma cu pornirea nu am avut probleme sau incarcarea, desi am o baterie rombat de 55 amp pe masina. De trei ani de cand am masina porneste perfect iar anul asta am reusit sa o golesc complet de 4 ori din cauza unui casetofon defect care tot pornea singur.
     
  11. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Buna ziua,
    Revin cu o problema : ieri dupa ce am pornit motorul a ramas aprins becul de baterie si clipea cel de temperatura apa si nivel lichid de frana (ambele rosii). Am accelerat scurt motorul (1200rpm) si s-au stins. La 30-40 minute dupa, la urmatoarea pornire, nu s-au mai stins. Curelele sunt la locul lor, tensiunea la priza din interior era de 11.8 cu motorul pornit, dupa ce am mers vreo 20 min cu farurile aprinse (era seara, trebuia sa ajung acasa). Ce trebuie sa iau la verificat? Regulatorul de tensiune se poate demonta la 1z fara a da jos alternatorul ?

    Later edit : a miscat taica-meu de niste cabluri si si-a revenit. 14.3 incarca cu toti consumatorii on. Undeva am un contact imperfect probabil. Si manunchiul de cabluri care duce la pompa de injectie, daca-l misc mult stanga-dreapta se opreste motorul/nu porneste
     
    Ultima editare: 11 Dec 2018
  12. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Revin cu o postare lunga : Am schimbat carbunii in decembrie 2018. Totul bine si frumos pana cand acum o saptamana cand, dupa pornire inca ramaneau aprinse becurile in bord. Am imprumutat un voltmetru auto si voltajul crestea foaaarte lent din 12V pana la 13...de-acolo urca foarte repede in 14.3 si era ok. Dar...cum porneam multi consumatori (ventilatie, faza scurta, radio, camera de bord) voltajul in ralanti scadea sub 12.5 si urca doar in turatie. Cu faza lunga pornita nu mai urca nici in turatie. Dupa cateva zile, nu a mai urcat sub nici o forma, deci...clar, alternatorul jos. Unul din inelele colecturului e foarte uzat, motiv pentru care cred ca s-a si rupt un carbune si nici puntea de diode nu e ok.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Intrebarea mea este daca difera prinderea in functie de motorizare sau daca masina a avut sau nu AC ?
    Legat de amperaj, al meu e de 70A, daca as pune unul de 90A de exemplu, n-ar fi nici o problema, nu ?
     
  13. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Cum nu am gasit nici un alternator prin dezmembrari in zona si nici nu aveam garantia ca nu e foarte uzat, am achizitionat unul nou, de 90A cu ocazia asta. Cu toti consumatorii on incarca 13.8-13.9...14.4 cu ei opriti.

    Cel vechi nu am reusit sa-l desfac. Trebuiau schimbati si rulmentii si abia am reusit sa scot rola. Sigur au avut pasta blocatoare toate suruburile/piulitele intrucat "pocneau" si dupa mergeau usor. Am reusit sa indoi si o surubelnita incercand sa tin alternatorul in loc cand am scos rola.

    Fara un atelier la dispozitie nu recomand sa schimbati mai mult decat releul/carbunii.
     

Distribuie pagina asta