1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie auto - Electromotor - Alternator la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Alan, 7 Noi 2007.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu, normal e intre 0.00 si 0.01.
     
  2. Sulea Ioqn Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 BLB 2006
    DeViAnS Am cumparat baterie noua , dar consumul ramane acelasi .
     
    DeViAnS apreciază asta.
  3. Smenaru32

    Smenaru32 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Siret -Suceava
    Masina:
    Audi a4, 2.0 l, 2007 decembrie
    Ma poate ajuta cineva cu aceste erori ?
    Au apărut după ce, de nevoie, am mers doar pe baterie, alternatorul neincarcand și trebuind să ajung acasă. Va multumesc.

    20200212_100815.jpg

    20200212_101813.jpg
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Repara alternatorul, mergi pana se incarca bateria si sterge erorile.
     
    Smenaru32 apreciază asta.
  5. Smenaru32

    Smenaru32 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Siret -Suceava
    Masina:
    Audi a4, 2.0 l, 2007 decembrie
    Multumesc! Se poate ca bateria sa nu mai tina curent?
    Eu am masina de 2 ani si bateria era pe ea!
    Mulțumesc încă o dată!
    La alternator am schimbat,acel releu cu cărbunii si acele pastile!
    Ma gandesc ,ca bateria nu mai tine curent!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Degeaba inlocuiesti releul si diodele daca ai colectorul tocit.
     
  7. Saiba 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.8T, 2007
    Daca masina ramane 1 saptamana cu bateria deconectata, pot aparea probleme, adica nu mai recunoaste cheile, implicit nu mai porneste masina ?
     
  8. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Nu trebuie sa fie nicio problema. Singurele dereglari sunt ora/data din bord si inchiderea geamurilor la impuls (functie care se reinvata imediat conform cum scrie in topicul dedicat).
     
    Saiba apreciază asta.
  9. Robert rotari 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2022
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi b7 1,9
    Salut.
    Cum ai rezolvat ? Sunt exact in aceeasi situație adica mie mi s-a rupt in bucatele, protecția, când am scos mufa.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Comanzi alta mufa. Ar trebui sa fie asta:

    upload_2022-11-15_22-21-53.png
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    @audi66 poti spune codul complet al rulmentior pentru alternator Bosch de 140 A montat pe Audi A4 B7 cu motor 2.0 TFSI ? Vrea un prieten sa isi cumpere dinainte piesele de reconditionare ca sa fie sigur.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da-mi codul alternatorului si o sa arunc o privire. In 90% din cazuri pe Bosch 140A sunt 6202 si 6303.
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Codul alternatorului e 06B 903 016 AB montat pe masina descrisa mai sus adica Audi A4 B7 2.0 tfsi dar e montat pe multe motorizări chiar mai noi.
    O sa înlocuiască panarama aia de Valeo greu de reparat care a venit și pe B6 și B7, asa zice Etka.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, exact ce ziceam. Rulmentii sunt 6303 si 6003 (foloseste rulmenti de calitate si nu contrafacuti, NTN, Nachi, SKF, NSK, etc.).
    Rulmentii sa aibe terminatia 2RS sau 2RSH (H - Heavy Duty). Adica cu garnitura de cauciuc pentru a impiedica infiltrarea prafului si apei in rulment.

    Colectorul este AS-PL ASL9008, costa vreo 10 lei.

    Eu am reconditionat si Valeo si sincer, nu vad vreo diferenta intre ele ca si dificultate la reparatie.

    Singurul lucru "rau" la Bosch sunt regulatoarele (care sunt tot Bosch) si au lamelele de aluminiu.
    Fiind foarte greu sa cositoresti firul de cupru de la carbuni pe lamela de aluminiu si sa rezulte un contact perfect. Singura posibilitate fiind sa capsezi firul pe lamela.
    Din cauza asta eu la Bosch pun mereu regulator nou chiar daca costa 25-30 euro in loc de 2 euro doar carbunii.

    Rulmenti noi, colector nou, carbuni la regulator sau regulator nou, fulie noua (vad ca are fulie cu ambreiaj nu simpla) si e ca nou.
     
    Ultima editare: 28 Iun 2023
    arazvan2002 apreciază asta.
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    S-au luat piesele conform codurilor, s-a revizionat alternatorul si e pe masina perfect functional. a fost foarte usor de schimbat regulatorul si practic demontarea in bucati pentru schimbul rulmentilor. Eu tin minte ca la Valeo a trebui sa lipesc firele din stator pe regulator.
    Multumesc pentru sfaturi.
    PS: nu a gasit (la o prima cautare)rulmenti heavy duty.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Era primul site la o cautare pe Google. :)

    upload_2023-7-1_21-50-25.jpeg
     
  17. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Bună seara,
    După 6 ani si jumătate si vreo 100.000 de km parcurși m-a "părăsit" bateria, cea mai longevivă de până acum, un Exide Premium de 77 Ah. A dat ceva semne de oboseală săptămâna trecută dar am zis că de la vreme :blush:, am schimbat-o tot cu Exide Premium dar de 85 Ah. Curios este faptul ca acum 6 ani am plătit 120 de euro pe 77 Ah si acum 101 Euro pe 85 Ah, tot de pe ebay.
    Drumuri bune !
     
    soryf apreciază asta.
  18. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Experienta similara am avut si eu. Exide Premium 77Ah folosita intre Ian 2016 - August 2023. Tot cu acelasi model am schimbat-o. :cool:
     

Distribuie pagina asta