1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    La C5 din cate stiu nu se codeaza bateria.
     
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    La C5 sigur nu se codeaza, numai la C6.
     
  3. flavyus

    flavyus 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 Quattro, 3.0, 2008 & Bmw 525D, 2005
    la 4f, gicu se codeaza?
     
  4. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    C6 = 4F, adica modelul tau
     
  5. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    C5=4B si C6=4F
     
    nae77 apreciază asta.
  6. popaalyn

    popaalyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0 TDI Quattro 280 PS
    Daca imi iau o baterie varta silver dynamic de 110 Ah mai trebuie codata?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da trebuie codata daca masina are BEM. Orice fel de baterie care se schimba pe A6 C6 si acea masina are BEM trebuie codata.

    O zi buna
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ideia de baza este sa mergi la reprezentanta si o schimbe ei :p
    ...probabil in cativa ani pentru lichidul pentru parbriz o sa trebuiasca recodat :)
     
    Schatten05 apreciază asta.
  9. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Da asai, ai dreptate. Dar pur si simplu sunt nesimtiti pentru ca diferenta dintre o baterie originala audi(varta) de 110 ah si o varta de 110ah cumparata din magazin este stema de audi aplica langa stema de varta si un cod de original trecut pe baterie ce si ala se gaseste si in etka. Iar diferenta de pret este de cel putin 600-700 ron, ceea ce zic eu ca este mai mult decat enorm pt acelasi produs in sine.
     
  10. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Intradevar diferenta de pret e foarte mare intre Varta (Audi) si Varta simpla. Totusi o parte din diferenta cred ca se datoreaza si unui standard de calitate superioara cerut de Audi.
    Eu am schimbat bateria acum o luna cu una originala (Varta 110/520).
    Cea veche nu m-a lasat niciodata in pana (veche de 5.5 ani) dar dadea semne de oboseala si am hotarat ca nu-i cazul sa ma risc iarna ca nu-mi porneste "automata".

    Baterie = 1215 ron
    Inlocuit = 100 ron
    Codat = 15 ron
    Total = 1330 ron

    Am auzit de un SUV (Q7 sau Touareg nu-mi amintesc) cauia i-a luat foc alternatorul suprasolicitat din cauza ca nu avea codata bateria si "computeru" detecta ca bateria e insuficient incarcata.
     
    Ultima editare: 13 Noi 2010
  11. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Zi-ne si noua care erau semnele de oboseala ?
     
  12. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Daca stationam cam 30-45 minute cu pozitiile aprinse, radio (nu tare), mai inchidem/deschideam un geam, ma trezeam ca nivelul la baterie e 50% sau chiar mai jos.
    La pornire dimineata simteam ca invarte cam "slab".
    Oricum am facut si un test cu VAS cu bateria veche in care mi s-a spus ca e scazuta capacitatea bateriei.
    Acum, dimineata la pornire, demarorul invarte mai in forta, mai cu zvac!
     
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Imi pare ca am citit despre asta tot pe forumul asta, dar fi alt topic.
    Ca ne trebuie VAG COM, am inteles, dar cand o schimbam cum facem ?
    E valabila varianta cu punerea unei baterii (oricare) la bornele de la motor, ca sa nu se reseteze calculatoarele, in timp ce schimbam bateria din portbagaj ?
    Cineva spunea ca in felul asta nici nu mai trebuie codata, mai ales daca e tot Varta de 110.

    Poate e prea complicat sa se scrie aici ce apare si ce trebuie facut cu programul asta, dar daca facem rost de VAG COM, care sunt pasii ? Se prea poate sa intalnesc aceeasi faza ca si in cazul MMI-ului, sa nu stie "meseriasul" cu ce se mananca treaba asta. LA MMI, noroc ca am luat datele de aici, ca altfel se uita ca muta la inghetata. Nu stiu, poate doar apare o lista cu brand-uri de baterii,..dar daca trebuiesc facute unele setari ?
    Macar sa le notez si sa la am la mine, ca nu se stie peste cine dau...

    La mine, cand a testat-o la reprezentanta, mi-a spus ca masina o incarca, tensiunea la borne e OK, dar ea nu mai are putere (la un alt service, pe un tester Bosch, a dat ca fiind buna). Am ascultat astazi o ora la radio, am miscat geamurile de pe fata de 2 ori, cate 10 cm, m-am jucat vreo 10 min. la telefon si cand sa plec, pentru prima data, am vazut bateria la 60%. Pana acum numai 100% imi arata, de credeam ca nu am functia asta. Astazi,....naspa.
    Mi-a incarcat-o in 30 de km facuti in afara orasului.
    Ma astept sa cada, dar daca ies din iarna asta, mai merg un an...
    Merci...
     
    Ultima editare: 17 Noi 2010
  14. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Eu am codat-o si daca stau cu muzica peste 20 minute, se stinge pe low battery. :( N-am codat-o bine?!

    Si la plecare, parca daca las leaving home activ, nu mai pleaca frumos.. se ineaca cu bateria.

    Ce sa-i mai fac? Am inteles ca poate fi de la electromotor? uzat?

    A, si tot timpul e 100%.. indiferent!
     
  15. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Dupa cum am spus si eu, pana astazi statea la 100 %. Deodata, dupa ce am pornit-o si mergeam, am vazut ca era la 60%. Statea asa. Dupa cum statea nemiscata la 100%, am zis ca o sa ramana asa pana la o repornire. Am dat reset la MMI,...tot la fel. Dupa vreo 10km...hopaaaa, a mai crescut bara cu un segment. Am zis, e clar, o incarca.
    Ar trebui sa clarificam ce e cu senzorul asta. Cand si cum testeaza.
    Sincer, imi trecea prin minte ca si treaba asta cu bateria e la fel cu cea de la ulei. Imi spune sa stau 10 min, cu uleiul cald, si o sa arate nivelul. Am tot stat (ca de multe ori si pentru baterie, cand o vedeam inghetata la 100%), dar nivelul de ulei tot nu l-a aratat. Am incercat si cu contactul pus si fara,...dar nimic. Se pare ca nu am zenzor pentru asa ceva,... Sau am ? Nu stiu. Gandurile astea ma treceau si in cazul bateriei.
    Astazi, asteptand si ascultand pe radio,...deodata imi scrie cu rosu ca daca nu ponesc motorul in 3 minute, inchide sistemul.....si l-a inchis. Asta poate din cauza faptului ca deja era la 50%.
    Nu stiu ce sa zic. Mi-au spus de la reprezentanta ca in general, masinile astea nu trebuiesc uitate in garaj si ca trebuiesc pornite destul de des. Calculatoarele se pare ca rup bateria.
    E durere cu masina asta...
    Am avut un Modeo 2002,...cu motorul de pe Tranzit si nu aveam problemele astea (in 5 ani, de la 130k la 190k, doar filtre, ulei si motorina. ATAT.). Am strabatut Europa in lung si-n lat, in niste concedii superbe si nu m-a dezamagit niciodata. Dar am vrut un up-grade, pentru un A6, despre care orice ai spune, e peste cu mult d.p.d.v. tehnologic (poate de aici si problemele).
    Pe forumul Ford nu sunt nici jumatate din problemele de la AUDI.
    Nu tu probleme cu EGR, codari, clapite de acceleratie, etc.
    Bine ca nici la asta nu am curea de distributie. Asta imi mai lipsea.
    Or fi astea bine facute, supertehnologizate, dar daca citesti forumul, te ingrozesti. Ca si mine, poate doar pentru ca iti doresti neaparat masina asta ti-o cumperi, dar in rest,....te sperie tot ce e pe aici. A foarte bine ca le spunem, pentru ca le cautam rezolvari, solutii,...dar par al naibii de multe.
    Deja parca o vad ca facuta din cas si mi-e frica sa plec unceva la drum f. lung. E o idee gresita, stiu, dar asta e prima impresie care ti-o faci.
    Dupa ce mai faci cate o cursa,...parca e mai bine, prinzi incredere. :)
    Nu-mi pare rau nicio secunda. Vreau sa ma tina in draci. Dar se pare trebuie s-o caut si-n..... Sa am mare grija de multe probleme ce pot aparea.
    Am avut noroc data trecuta si VREAU sa am si acum.

    Gata cu offtopicul (iertati-ma), dar ma rodea chestia asta si nu am avut ocazia s-o spun. Si nu sunt de pus la zid, avand in vedere faptul ca desi mi-am tras parerea asta cand inca citeam pe aici de A6, desi inca o mai cautam, cand am gasit-o, am cumparat-o fara sa stau pe ganduri. Mi-o doream. Poate chiar am si visat-o. :)


    E clar ca trebuie sa schimb si eu bateria (dupa cum recomanda cei de la reprezentanta si dupa consumarea ei la jumatate, dupa o ora pe radio). Totusi dimineata porneste bine, chiar si in 5 bujii.
    Daca e cineva care a reusit s-o schimbe de unul singur, printr-o manevra interesanta, il rugam sa ne-o spuna.

    "Drumuri bune..."
     
    Ultima editare: 17 Noi 2010
    mariano apreciază asta.
  16. flavyus

    flavyus 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 Quattro, 3.0, 2008 & Bmw 525D, 2005
    Deci pana la urma se codeaza bateria sau nu?
     
  17. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    deci

    eu am schimbat bateria acum citeva luni bune. cred ca ma apropii de un an. am schimbat-o pur si simplu dar am avut grija sa fie identica cu ceea ce a fost pe masina adica, Varta. efecte negative pina acum nu am. dar as fi curios si eu in ce consta aceasta codare sau ce o fi ea a noii baterii ???!!!:readit::uhm:
     
  18. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Trebuie sa schimb si eu bateria.Am o Varta de 110 Ah.Am citit aici ce va despre codare.
    Despre ce codare este vorba? Cei din service nu stiu nimic despre asta.
     
  19. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    si eu am auzit ca in reprezentanta costa 1.300 lei+inca ceva montajul si codarea.mie sincer mi se pare o mare aberatie aceasta codare,dar ce va mai mira...?daca pentru niste placute de frana iti trebuie tester ca sa le schimbi,nu mai ma mira nimic...pe cat de desteptii sunt nemtii,pe atat de complicatii fac masinile!!!
     
  20. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Da a murit si bateria mea sambata pe vremea aia frumoasa foc, bateam AUTOVIT-ul in cautarea unei VARTA 110 ah. Am gasit, cumparat, montat, codarea nu fost necesara intrucat originala a fost tot VARTA 110 ah , bateria se incarca, totul ok, distractia a fost 600 ron.

    Daca domnul adresa 61 considera ca bateria nu e ok, oricum nu o incarca sau o va descarca imediat. Al dracu' domn 61.
     
    Ultima editare: 6 Dec 2010

Distribuie pagina asta