1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. dany hardut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 4f 140 Cp 2.0 tdi
    Salut,
    Poate acolo nu m-am exprimat eu corect. Deci bateria a fost codata in reprezentanta cu testerele lor.
    Tensiunea bateriei am verificat-o si aseara si dimineata cu SETUP+RETURN+JOYSTICK,

    O sa verific si acea siguranta sa vad poate a cedat intre timp, desi le-am verificat pe toate odata la rand.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand ai regulatorul de pe alternator defect sau incompatibil, obligatoriu ai eroare pe VCDS.

    In cazul in care iti apare Battery Low si se aprinde ESP, nu apar erori pe VCDS.

    Eu as sui masina pornita pe elevator si as verifica cablurile de la alternator, electromotor, bornele din compartimentul motor pana in spate la baterie. Daca unul din ele se incalzeste excesiv, acolo e si problema ta.
    De obicei trebuiesc batute cu un dorn la imbinarea cu mufa si cositorite.
     
  3. dany hardut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 4f 140 Cp 2.0 tdi
    Ms Audi66 o sa mai incerc si partea cu cositoritul, eventual o sa o duc din nou la reprezentanta sa verifice alternatorul din nou
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verificare de consunatori nu au facut ?
     
  5. dany hardut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 4f 140 Cp 2.0 tdi
    Au facut dar nu a iesit nimic
     
  6. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    dany hardut, in urma scanarii generale, n-ai gasit cumva erori de natura electrica?
     
  7. Daniel Dumitrache 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a6, 2.0 tdi BRE, 2008
    Vin si eu cu o problema legata de descarcarea bateriei. Am schimbat bateria la sfaturile lui tucudean cu una varta de 95ah, codata cu vcds tot cu ajutorul lui( ii multumesc enorm de rabdarea care a dat dovada si pt ajutor). Bateria tot se consuma pana la 10%. Am facut bypass la toate sistemele optice sa vad daca e vreunul cu probleme...ninic. Mentionez ca daca decuplez mufa din statie totul este ok, dar trebuie sa fac asta de cate ori parchez...e enervant. Am fost la reprezentanta pt test de consumatori unde au verificat si firele si au zis sa schimb butoanele si ecranul mmi-ului, in rest nu sunt erori sau defecte. Dupa schimbarea lor tot la fel consuma bateria.

    Ce ma sfatuiti sa mai fac sa rezolv aceasta problema care a ajuns sa ma macine?
     
    BogdanM1977 apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici si la care tu nu ai fost. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  9. Daniel Dumitrache 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a6, 2.0 tdi BRE, 2008
    Ideea e ca de schimbat le-am schimbat eu pentru ca mai stiu cate ceva. Am facut un test cu VCDS la sistemul MMI si electric si optic este ok . Am crezut ca cei de la reprezentanta au ceva scule mai destepte si depisteaza problema. La mine ceva nu lasa MMI-ul sa intre in sleep mode decat prea tarziu. Cand il decuplez totul este ok. Am activat si green meniul am verificat sa fie tku activ bifat si este. Nu stiu ce sa ii mai fac sa o rezolv
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai crezut bine. Este un tester care se cupleaza pe magistrala de electrica si fibra si se evidentieaza fiecare consum in parte. Dar ei nu stiu sa il foloseasca si multe reprezentante nu il au. In plus acest test dureaza foarte mult ca si ordine de timp (de la cateva ore poate dura si zile intregi acest test) si este foarte costisitor raportat la ora de manopera a unei reprezentante.
    De asta cand ne cumparam masina este bine sa ne informam inainte cine ne poate ajuta cu reparatia si cum procedam daca trebuie sa parcurgem sute de km pentru a ne repara masina. In plus tot ce iti spun eu nu trebuia sa afli pe forum ci de la un profesionist in electrica pe care, repet, tu nu l-ai gasit. Lasa joaca de-a reparat masina (chiar daca tu zici ca te pricepi si lasa un profesionist care doar cu asta se ocupa) pentru ca tu "iti prinzi urechile". Crede-ma ca stiu bine ce spun. Bafta, pentru ca ai mare nevoie.
     
  11. COSYcosmin

    COSYcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi quattro motor CDYA
    Daniel Dumitrache, verifica daca ai setat pe ON traffic program din MMI. Ala consuma bateria dupa ce opresti masina. Functioneaza ca si Wi-Fi, cauta si cand este masina oprita. La noi in tara nu este activ. Posibil sa fie asta, macar incerci.
    O intrebare am si eu: daca iau bateria dupa masina sa o pun pe redresor, cand o pun iar pe masina trebuie iar codata sau codul este stocat in calculatorul masinii ? Merci.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codarea este in modul, nu in bateria propriu zisa.

    TMC nu cauta nimic in Romania, el fiind inactiv.
     
  13. Daniel Dumitrache 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a6, 2.0 tdi BRE, 2008
    Multumesc pentru sfat am sa incerc cu toate ca nu cred ca e de acolo. Eu folosesc masina in anglia si intradevar am gasit cateva rapoarte de trafic cand masina a fost oprita, dar chiar si asa trebuia sa lase mmi ul sa intre in sleep mode si el cautand undeva in fundal sa nu consume toata bateria. Am sa incerc si varianta asta.
    Referitor la problema ta, audi66 are dreptate, poti sa o iei linistit, o sa se reseteze ora din bord si confortul geamurilor in rest nimic nu se intampla
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce versiune de MMI ai ?
     
  15. Daniel Dumitrache 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a6, 2.0 tdi BRE, 2008
    Mmi-ul este 2g high ( color) iar ca verisume soft am 5170. Ma gandeam sa fac update la ultima versiune dar nu cred ca rezolv mare lucru. Ca idee am comandat piesele necesare...vreau sa trag buton de la siguranta pt radio langa bord, sa nu mai fiu nevoit mereu sa umblu in portbagaj pentru a intrerupe mmi-ul. Asta pana gasesc pe cineva capabil sa gasesasca problema
     
    DDB1989 apreciază asta.
  16. COSYcosmin

    COSYcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi quattro motor CDYA
    Mie tot asa imi facea,imi consuma bateria cand lasam masina peste noapte,dar nu tot timpul.am dus masina la reprezentanta si cei de acolo asa mi-au zis .acum nu imi mai consuma chiar si dupa 1 saptamana de stat in parcare a luat-o imediat si bateria era incarcata 100 %.este setarea in mmi la radio parca.mi-a aratat cel de la reprezentata ,problema e ca eu am activat tampenia aia cand m-am jucat prin mmi.cand ajung in masina iti fac si un clip sa vezi exact.
     
    benkekrisztian apreciază asta.
  17. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Buna seara,
    Am nevoie de niste informatii daca se poate. Am schimbat acel regulator de tensiune care dadea eroare pe VCDS si degeaba, eroarea tot exista.
    Pe langa se incalzeste borna +, de sub capota, foarte tare.
    Electricianu mi-a zis sa schimb cablajul cu unul original de la alternator pana undeva sub parbriz si o sa dispara acea eroare (02252-Generator/004-no signal/communication) si acea incalzire.
    Am citit aici ca se poate anula acea borna si cositori cablu. Acum ce sa fac: sa cumpar si sa il schimb cu un cablu original sau sa anulez si sa pun cablu ? Multumesc.
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Daca te doare un deget, il tai? Desigur schimbi cu unul nou, asta daca vrei sa il schimbi.
     
  19. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Salutare si scuze de deranj(din nou)
    De eroarea asta nemernica nu scap
    02252-Generator/004-no signal/communication)
    Am rezolvat acel cablu care se incalzea si eroarea tot persista.
    Am vb cu cineva din reprezentanta si mi a zis sa verific firul LIN daca are Continuitate care pleaca din alternator undeva in stanga sus sub stergatoare intr o mufa rosie si apoi de acolo undeva in habitaclu in dreapta sub torpedou in gateway.
    Eu cred ca degeaba verifica acel fir atata timp cat nu mi s a umblat acolo niciodata. Ar putea sa se duca firul de la sine?
    Eu spun ca totul pleaca din regulatoru de pe alternator care da comanda.
    Daca ar fii acel fir nu mi ar da eroare si pe modulul de pe minus din spate de pe baterie?
    Va rog sa ma ajutati. Ce sa fac?
    Sa schimb prima data cu alt alternator conpatibil cu masina sau sa verific firul LIN care zic ca degeaba verific.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Citeste ce am scris aici in topic la mesajul #1404 si la #1420
     

Distribuie pagina asta