1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Chiar nu ai gasit in topicul asta si in cel despre A4 B8 ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Trebuie sa ne repetam si sa cautam noi in locul lor Cristi, ca na, timpul lor este mai pretios.
     
  3. marutz

    marutz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 Tdi 2005 BLB
    Mulțumesc frumos pentru răspuns. Nu am avut intenția să supăr pe nimeni de pe forum. Am citit pagină cu pagină, dar nu am găsit. Posibil să fi trecut peste postarea care mă interesa. Apreciez tot ce faceți pe acest forum și da, meritați respect. O zi frumoasă.
     
  4. cymb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 Quattro 3.0 TDI CDYA 2009
    Pentru cine are nevoie -Cod BEM 92Ah/520 A(Varta AGM)

    upload_2019-12-9_7-2-10.png upload_2019-12-9_7-6-58.png
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    E vechi. Ultima codare disponibila este :

    000915105CE JCB 420412C09T
     
  6. marutz

    marutz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 Tdi 2005 BLB
    Salutare! A6 c6 2.0 tdi 2005...baterie Varta nouă, codată, pusă în iulie pe mașină! Zilele trecute, într-o dimineață nu a vrut să mai pornească, bateria moartă! Am pornit-o cu cabluri, toate bune... am fost la electrician să verific încărcarea:14,1 la alternator și 13.9 la baterie în portbagaj! Am verificat și curentul pe staționare să văd dacă am consumatori... din 4 teste au rezultat următoarele valori:1=0,01 2=0,50 3=0,29 4=0.01
    Are momente când închide tot și momente când rămâne consumator! Momentan nu am găsit nici un electrician să îmi zică, "da eu mă bag să aflu ce are mașina" !!! Sfaturi, concluzii, rezolvare!!!
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Daca ai 13.9v la baterie fara consumatori, cu tot pornit ai 13.5v, ceea ce este putin.

    Cauti alt electrician sa vada ce consumatori raman dupa ce incui masina.
     
  8. marutz

    marutz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 Tdi 2005 BLB
    Consumator este sigur, dar are momente când mașina îl oprește... Iar atunci când consumă nu are același consum, 0.29 și 0,50! Iar când nu consumă nimic arată 0,01!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fara sa mergi la profesionisti in electrica scrii degeaba pe forum. Bafta.
     
  10. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    Salutare. Scuzati daca sunt offtopic. Am un consumator ce trage din baterie 0.48 in idle si l-am gasit a fi

    F24 (30A) ^2006:Audio system – Digital Sound System Control Module

    Este din cutia din portbagaj, blocul maro de la f24.

    Aveti idee de unde sa incep a verifica care e problema ? Nu gasesc electricieni seriosi la Cj sau Bistrita

    Am anulat acum vreo 2 ani modulul bluetooth cu o bucla optica.

    Mentionez ca masina nu e cea din profil. E un A6 4F mootor 2.7 an 2005.

    wauzzz4fx9n033617
     
  11. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Este vreo problemă dacă montez baterie AGM în loc de una simplă?
    Electricianul mi a spus că astea agm, OEM, sunt mai bune față de cele normale deoarece sunt concepute să ducă un consum mai mare și astfel mi a recomandat una Varta la 1280 lei, 95ah, 850 la pornire.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pune linistit, sunt mai bune AGM-urile.
     
    BogdanelSKY apreciază asta.
  13. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Și se codează ca și una fără agm, nu?
    Adică nu mă complic cumpărând o.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    @Victor26 Este modulul MMI-ului.
    Deci ceva din sistemul MMI iti consuma curent (magazia de CD-uri, navigatia, modulul bluetooth, chiar si consola cu butoane, etc.).
    Cel mai simplu este sa iei o bucla de fibra optica si sa anulezi pe rand componente si masurand.
    Cand ai anulat componenta X si nu mai ai consumatori, acolo e problema.
     
    slay3rexe apreciază asta.
  15. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    Vezi ca s-ar putea sa iesi mai ieftin cu o baterie luata de la reprezentanta Audi unde ti-o monteaza si codeaza ei in costul bateriei. Stiu ca pentru masina mea din semnatura era la 1.140 de lei de 110 Ah. Asta era pretul la reprezentanta Autoworld Audi Cluj in August.

    audi66
    Modulul bluetooth e anulat de vreo 2 ani. Am vazut odata cand am inchis masina ca au ramas becurile de pe consola centrala pornite pe rosu si nu s-au oprit decat dupa ce am pus contactul. Acolo o sa verific prima data. Trec pe la reprezentanta Audi saptamana viitoare si verific cu o bucla sa vad care e treaba. Daca mai stie cineva unde se afla si restul componentelor care ar mai trebui testate as fi tare recunoscator. :)
     
    BogdanelSKY apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
  17. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Salut. E ciudat ca la mașină mea din descriere sa am baterie de 92 Ah și nu de 110. E originala a mașinii și e pe ducă. E codata. Ma gândeam dacă o sa cumpăr o baterie noua, de exemplu un Bosch sau Macht tot de 92 Ah cu 850 la pornire și tot AGM, dacă codez cu același cod vor fi probleme? Sau pot pune curent la bornele din fata. O scot cea veche. O pun cea noua și asa nu rămâne fără curent. Mașina nu știe ca are o baterie cu alt nume.
     
  18. titusgosman

    titusgosman 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    Q7
    Cablul pentru masă nu face contact bine

    Trebuie sa ai consum maxim cu ea inchisa 0.05 amperi


    Victor26
    La fel a fost si la mine, am inlocuit modulul de management al bateriei. Imi dadea eroare din cand in cand pe el si nu-l bagam in seama si in 2 ani mi-a mancat 2 baterii. E ieftin, se schimba usor - e in portbagaj langa baterie, poti sa -l iei de la dezmembrari.Fa o diagnoza cu vag com pe canalul 64 (cred) batery regulator, vezi daca ai eroare si in grupul de valori cum stai cu incarcarea, trebuie sa ai 14,25 pe borne. Daca erai din Arad aruncam un ochi la masina ta.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  19. Victor26

    Victor26 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2010
    Locație:
    Cluj, Munchen
    Masina:
    2014 Audi S6 Avant V8 4.0 TFSI quattro Facelift Daytona
    titusgosman

    Nu e de la regulatorul respectiv. Bateria e buna si problema e pe sistemul audio. Daca am scos siguranta de la el dupa ce masina a stat 3 saptamana in frig porneste la prima cheie. Trebuie sa caut pe tot sistemul audio care e problema si de unde am consumul de 0.59 in idle.
     
  20. tattady

    tattady 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2017
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    a6, 2.0 tdi cagb, 2009
    Buna
    Azi am schimbat bateria la masina la un service auto am cerut să fie AGM varta de 95 Ah 850 A cei de la service au spus că au montat bateria corespunzătoare si au si codat . Atasez poze cu bateria noua si codul rog pe cineva priceput sa imi zică daca ii in regula codarea si bateria
    Multumesc

    15784905522517672926652405824361.jpg 20200108_152753.jpg
     

Distribuie pagina asta