1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu au codat nimic, aia este codarea veche.

    Cu ce coduri au facut codarea daca tu ai pus baterie aftermarket (care nu are cod BEM pe ea) ?

    E la mintea cocosului, au mintit ca sa scape de tine.

    P.S Doar bateriile OE au codul BEM inscris pe ele.
     
    gizetoN și tattady apreciază asta.
  2. tattady

    tattady 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    a6, 2.0 tdi cagb, 2009
    Am inteles
    Multumesc frumos pentru raspuns ....deci nu ii regula cu bateria asta ?
    Mâine o să trec pe la ei sa le spun .
    Cand am intrebat au zis către mine ca nu fac de azi si ca au mai facut . Deaia am verificat cu vcds sa vad daca ii in regula codul . La bateria pusă de ei si daca chiar au codat
    Multumesc frumos inca odată
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codarea e in regula, este insa codarea ta veche pentru baterie de 92 Ah (asta a fost bateria ta OE, fapt care ai uitat sa il mentionezi, ca ai avut baterie de 92 si ai pus de 95).

    Bateria noua probabil nu are nimic, e buna, doar ca e de 95 Ah. Implicit, iti trebuie si codare corespunzatoare.

    Problema este ca au mintit in legatura cu faptul ca au codat-o.
     
    Ultima editare: 8 Ian 2020
    tattady apreciază asta.
  4. tattady

    tattady 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    a6, 2.0 tdi cagb, 2009
    O sa trec maine pe acolo chiar is curios... ei au spus că bateria este AGM ca eu asa am cerut . Da bateria originala a fost de 92AH si 850 A imi cer scuze că nu am mentionat . Is curios cu ce minciuni mai vin . Oricum încerc eu sa fac codarea daca ei nu stiu daca nu pot intra in modulul 61 trebuie din 19 ? Din ce am citit aici pe forum asta am inteles
    Multumesc .
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca bateria este de 95Ah AGM atunci este o problema.
    Codare exista doar pentru 92 Ah AGM sau 95 Ah normala.

    Codarea pentru 92 Ah AGM este :
    000915105CE JCB 420412C09T

    Codarea pentru 95 Ah normala este :
    000915105DK VA0 300910A1UQ

    Eu as coda-o ca 92 Ah AGM, parere strict personala.

    Bateria este AGM acum m-am uitat la poza atasata de tine. Foarte blurat, dar se vede inscriptia AGM.
     
    tattady apreciază asta.
  6. tattady

    tattady 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    a6, 2.0 tdi cagb, 2009
    Si ii ok daca o codez cu codul de la 92 asta de 95 risc sa o stric ? Dacă da incerc sa le zic sa o ia inapoi dar cred ca slabe sanse deoarece bateria ii montată pe masina
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    30 de zile o poti returna fara nici un fel de problema.
    Daca esti hotarat sa o returnezi si nu vor, ameninta-i cu plangere la OPC.

    Nu vreau sa iti zic ca nu e nici o problema si dupa 6 luni sa vii si sa scrii ca ai trimis bateria la garantie, garantia da vina pe masina, alternator, consumatori, etc. si tot asa.

    Daca o tii, este alegerea ta ce codare vrei sa folosesti.
     
    gizetoN și tattady apreciază asta.
  8. tattady

    tattady 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    a6, 2.0 tdi cagb, 2009
    Am inteles
    Multumesc frumos pentru informatie o sa trec maine pe acolo sa vad ce pot rezolva .
     
  9. SmokanE 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI(CAG) 143cp, 2010, Cutie manuala, Tractiune fata.
    Ce fel de eroare iti iti dadea?

    Eu am chiar 2:
    02254 - Interface to Generator
    004 - No Signal/Communication


    02479 - Partial Consumer Shut-Off Active
    000 - - - Intermittent

    As incerca si eu sa schimb modulul de management al bateriei daca as stii ca el este problema.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rar se strica acel modul. Eroarea ta este de la regulator si/sau mufa acestuia.
     
    SmokanE apreciază asta.
  11. Mazilu Cristi

    Mazilu Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Slobozia Jud Ialomita
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi (BLB)
    Salut,
    Deci ieri am schimbat alternatorul la mașină. Toate bune și frumoase după ce am plecat de la acel mecanic în 5 minute de mers s-a aprinsmartorul ESP. Dacă iau contactul și îl pun la loc se șterge martorul ESP. Pe tester îmi da doua erori. Am fost la cineva sa verifice si alternatorul înacarca 14.2 V la ieșire dar când masori în spate la baterie arata doar 13.6V. Am demontat, rotile, am curățat senzorii de ESP de la rotile din fata dar degeaba. Nu știu ce sa ii fac dacă ma puteți ajuta și pe mine cu o idee va rog frumos din tot sufletul.

    IMG_20200124_192652.jpg
     
  12. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Problema este de la alternator , verifica de ce nu iti ajunge 14.2 la baterie. Poti curata toti senzorii de esp ca nu de aceea ai eroare de esp in bord.

    P.S.: Daca ai 5 probleme la masina fiecare problema se discuta, obligatoriu, in topicul dedicat nu toate de-a valma
     
    Mazilu Cristi apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema este de la regulatorul alternatorului.
    Ai eroare cu lipsa comunicare.

    Ca in spate la baterie ajunge mai putin decat la alternator, e partea a 2-a, dar asta nu genereaza eroare deoarece regulatorul vede incarcare ok la alternator.

    Pune regulatorul de pe alternatorul vechi (schimba-i carbunii intai) si ai rezolvat problema.
     
    gizetoN și Mazilu Cristi apreciază asta.
  14. Mazilu Cristi

    Mazilu Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Slobozia Jud Ialomita
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi (BLB)
    Va mulțumesc foarte mult și îmi cer scuze pentru absolut tot ce v. Am cauzat cu atâtea întrebări și probleme. Sunt fan Audi club și mai ales membru și pe viitor sper sa fim o familie. Cu respect va salut din Ialomița
     
  15. SmokanE 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI(CAG) 143cp, 2010, Cutie manuala, Tractiune fata.
    Asta era. Am schimbat regulatorul si dupa ce am sters ambele erori de la Battery Management (Adresa 61), erorile n-au mai aparut. Multumesc pentru recomandare.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ma bucura faptul ca inca mai exista useri care revin cu feedback asupra modului de rezolvare a problemei.
    Cu placere.
     
    SmokanE apreciază asta.
  17. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eu am schimbat acum o saptamana alternatorul, la bornele din spate la bateria am 14,50 V stabili, adica nu se ridica si nu cade voltajul. La meniul ascuns din MMI am in medie 14,12 V (cu clima pornita, incalzire scaune si farurile pornite).
     
  18. Calin M

    Calin M 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2018
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro 176kW 2010
    Salutare!

    Audi A6 C6 2010, 3.0TDI quattro 240CP. Ieri m-a lasat bateria complet, de la inceputul iernii a dat unele semne de oboseala. Am citit paginile precedente despre codare, imi este clar, dar am alta nedumerire: bateriile sugerate pt modelul meu sunt de 100/110 Ah, cel putin de site-urile oficiale Varta, Bosch, precum si altele. In schimb pe masina mea este o Varta AGM 92Ah, bateria originala (are data pe borna), atasat poza. In conditiile in care masina are atat incalzirea auxiliara cat si cea suplimentara, toate modulele optionate din MMI, soft close si alti consumatori, mi se pare cam mica. Plus ca AGM stiu ca se pune doar daca ai functia start/stop. Ce ma sfatuiti sa fac??? Iau baterie noua de 100 / 110 Ah cu curent pornire > 800A, sau sa pun tot ce am avut AGM 92AH curent 520A ???

    In momentul de fata iau in calcul varianta de a lua un Rombat Premier de 110 Ah, si sa il codez cu un cod Varta/Bosch tot de 110 Ah.
    Credeti ca e ok ?

    Are cineva sa imi trimita un cod mai nou pt baterii de 110 Ah?

    Multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa cumperi originala conform cu ce a venit masina din fabrica. Lasa ce ai acum pe masina si lasa experimentele aiurea si inutile. Nu faceti nici o economie si este o iluzie asta (pe termen indelungat) ca o gasiti mai ieftin sau cumparati ceva ieftin. Nu este logic faptul ca masina ta nu are bateria originala tu nevand sistemul SS ? Afli cu ce baterie a venit masina din fabrica la reprezentanta si tot de la reprezentanta o cumperi si o codezi. Sunt 75 de pagini si va rog sa nu mai tot intrebati ce fel de baterie se cumpara. Raspunsul este cel spus de mine anterior si de alti useri scris in acest topic.
     
  20. Calin M

    Calin M 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2018
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro 176kW 2010
    Masina e fabricatie 2010, bateria e fabricatie 2010 (saptamana 10 din 2010, stantat pe borna minus), de la aducerea in tara in 2014 nu a fost schimbata bateria garantat. Am fost la un dealer de baterii cu ea acum si a spus ca e 100% cea originala. Si prinderea masinii de la borna minus este putin mai speciala, respectivul dealer spunand ca a vazut asa doar la AGM cu SS. Nu am idee de ce au pus AGM, eu stiu ca pe 4F C6 2010 nu este functia SS.
    Totusi cred ca voi merge pe o baterie de 110 Ah, tinand cont ca asta gasesc la toate site-urile specializate. In portbagaj am prindere atat pentru baterie de 35 cm, cat si 39 cm

    Daca are cineva cod de 110 Ah, va rog postati. Voi cauta oricum in paginile trecute. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta