1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E scris codul in topic de cel putin 50x.

    Pe C6 au fost puse si baterii de 92 Ah AGM, cod 000 915 105 CE.
    Nu o sa gaseste baterie aftermarket de 92 Ah AGM, decat de 95 Ah.

    Poti pune ce baterie vrei, atata timp cat exista codare pentru acel amperaj.

    Si, sa ma repet.

    Pe A6 C6 au fost puse baterii doar de 70, 80, 92, 95 si 110 Ah.
     
    Ultima editare: 29 Ian 2020
  2. Calin M

    Calin M 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2018
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro 176kW 2010
    Salutare audi66,
    Codul meu original de AGM este 4F0 915 105 E; sn A0307771QA .
    Am citit mesajul tau in postarile trecute, iti multumesc in numele tuturor pt rabdare, da-mi voie sa te contrazic putin, nu o lua in nume de rau: Sunt si aftermarket AGM de 92Ah, chiar si Rombat are, https://www.rombat.ro/ro/catalog/start-stop/agm/agm-12v-92-ah/ .
    Problema e ca daca tot nu am SS, vreau sa pun una de 110 Ah normala, marime care se poate pune pe masina mea (cum ai spus si tu). Am cam toti consumatorii mari care vin cu dotarile extra, deci o baterie cu capacitate mai mare cred ca e un avantaj peste una AGM mai mica, in cazul meu. Plus pretul cu cel putin 30% mai mic.

    In cazul in care nu stiti cazuri in care au aparut dificultati la codare din AGM in normal, procedura am vazut ca e una simpla, asta voi face.

    Orice sfat e binevenit, mersi inca o data!
     
    Ultima editare: 29 Ian 2020
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti garantez eu ca masina ta daca nu are SS nu a venit din fabrica cu baterie AGM. Bateria de pe masina ta din fabrica trebuie sa aiba cel putin 3-6 luni anterioare fabricatiei. Nu are cum sa fie montata pe masina ta o baterie chiar in luna fabricatiei masinii.
    Dar poate oi fi tu exceptia care confirma regula si eu bat campii dar dupa 40 ani de automotive, masini si alte fiare, nu prea cred.
    Toate componenetele unei masini sunt ca data de fabricatie cu luni si ani inainte de iesirea de pe poarta fabricii. Daca nu stiai asta afli acum.
    Am fost in multe fabricii din grupul VAG pe linia de productie (din diferite motive) si stiu foarte bine ce spun si ce sustin. Nu te mai incapatana si fa ce ti-am spus noi. Daca ulterior se va intampla ceva nu vreau sa te mai vad ca scrii pe aici asta in cazul in care ai probleme ulterioare.
    Exact asta patesc foarte multi ca si tine si se incapataneaza sa cumpere baterii din afara reprezentantei. Nu astept si nu vreau nici o replica la acest mesaj.
     
    Ultima editare: 29 Ian 2020
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cristi, pe A6 C6 nu s-a montat niciodata Start/Stop (fie el non-facelift sau facelift), cu toate astea, s-a pus din fabrica baterie AGM, nu cunosc motivul.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    George nu are cum sa aiba baterie din aceeasi luna de fabricatie eu la asta m-am referit. Este foarte improbabil asta. In rest el face ce vrea si procedeaza in consecinta.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aici da, ai dreptate.
    Din ce am vazut pana acum, ar trebui sa fie undeva la 6 luni diferenta intre data de fabricatie a masinii si cea a bateriei.
    Poate pune fara probleme baterie OE de 110Ah, codata corespunzator.
     
  7. Calin M

    Calin M 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2018
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro 176kW 2010
    Intre data de fabricatie a masinii si cea a bateriei sunt 2 luni, bateria fiind fabricata mai devreme. A 3-a persoana mi-a confirmat ca tot pe A6 C6 facelift a avut AGM de fabrica, alta persoana pe Q5, desi, fara functie Start/Stop nu prea vad nici eu motivul sa pui AGM.
    Nu am vrut sa creez discutii contradictorii, Cristi nu am vrut sa te agit, :) probabil esti satul de aceleasi dialoguri periodice, oricum va multumesc tuturor pentru feedback si timp alocat.

    Voi decide azi intre o ROMBAT 92 Ah 850A AGM , pe care sa o las cu codarea originala (AGM 92 Ah) - reintrodusa pentru baterie noua sau ROMBAT 110 Ah 950A clasica, cu o codare pentru 110 Ah. Poze atasate, cu bateriile.
    In cazul in care voi da gres, nu voi cere solutii, Cristi m-a avertizat; dar voi posta un mesaj cu LITERE MARI, sa nu mai faca si altii la fel. Eu cred insa ca trebuie sa ai codarea ca si bateria, nu neaparat aceeasi baterie ca de fabrica.

    Daca aveti careva sugestii in favoarea uneia dintre cele 2 tipuri enuntate de mine, puteti da reply.
    Mentionez ca masina are: toate modulele MMI, inclusiv telefon cu SIM, Bose,etc; incalzire suplimentara si incalzire auxiliara; soft close usi si portbagaj, portbagaj electric- toate consumatoare suplimentare de curent; keyless entry si keyless go)

    Multumesc inca o data, si o zi faina la toti.
     
  8. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Confirm si eu ca bateria originala a fost AGM pe al meu A6 C6 din 2009, si a tinut tot in jur de 10 ani. Am pus in locul ei tot una AGM de la Varta, varianta de 110 Ah codata ca atare. Acum sunt la a doua iarna cu ea si nu au fost probleme.
     
  9. SmokanE 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI(CAG) 143cp, 2010, Cutie manuala, Tractiune fata.
    Revin cu inca o precizare: inainte cand aveam aceste 2 erori, nu imi mergea incalzirea oglinzilor si a lunetei. Acum dupa ce am schimbat regulatorul si au disparut erorile, merge incalzirea si in oglinzi si a lunetei.
     
  10. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @SmokanE Pai exprima-te pe intelesul tuturor : Ce regulator ai schimbat ? Alternator sau calculator/regulator baterie Audi A6 4F.Culmea ca amandoua sunt calc/regulatoare.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu cred ca se refera la releul de pe alternator. Ala mai este denumit si regulator. Ma rog, multi ii spun, cu toate ca nu este corect, regulator. Bafta.
     
    ionutbld apreciază asta.
  12. SmokanE 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI(CAG) 143cp, 2010, Cutie manuala, Tractiune fata.
    Regulator (releu) incarcare de pe alternator.
     
  13. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Salut. Am avut un accident cu masina si nu mai porneste (se aude un click), motorul nu are nicio problema. Am inteles ca trebuie inlocuit BEM. Pentru operatiunea asta trebuie scos CP?
     
  14. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    natan19sv, verifica siguranta pirotehnica din cutia de sigurante din zona bornei de plus a bateriei. BEM-ul are probleme in urma unui accident doar daca a fost lovit direct si daca se intrerupe circuitul intern, ramai fara curent.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ca si o completare, BEM-ul nu necesita inlaturarea CP (Component Protection).
     
  16. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Am inteles, am indentificat pb. e capsa pirotehnica de pe borna de plus. Am luat alta pentru inlocuire, insa nu am apucat sa o montez. Se inlocuieste pur si simplu? Sau trebuie ceva din diagnoza?
     
    Ultima editare: 7 Feb 2020
  17. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Se inlocuieste pur si simplu.
     
  18. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Multumesc frumos colegii!
     
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Eu am cumpărat baterie de 92 Ah,AGM de la Banner.Deci se gaseste.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Varta 100% nu se gaseste.
     

Distribuie pagina asta