1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salut,
    In medie cati ani tine o baterie varta silver 110ah?
    Wkd-ul trecut am fost plecat la munte unde temperatura ziua a fost de -14 si seara -25 iar masina nu a mai pornit. Initial am crezut ca este electromotorul dus dupa ce am dat curent de la o alta masina diesel (cabluri de amperaj mare) si nici macar nu a invartit. Pana la urma am impins masina si a pornit fiind 3.0 manual, am ajuns cu ea la service, am pus aparatul de masurat pe ea care imi spune ca bateria este 95% buna (ea fiind pusa pe masina in 2017-2018 ). Am lasat masina la service astazi ma duc sa pun din nou aparatul pe ea sa vad ce zice. Cand am schimbat bateria in 2018 nu am codat-o, pe masina aveam un Bosch de 95AH.
    Pareri?
     
  2. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Bateria se pune de amperajul prevazut de fabricant si neaparat CODATA. Si vei vedea cum bateria te va tine cam 5-6 ani fara probleme.
     
  3. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    O sa codez astazi bateria daca este intr-o stare buna dupa ce o verific, activez si Green menu sa verific TKU .
     
  4. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Eu cred ca nu mai faci tu baterie din asta care ai avut-o. Baterie noua codata de meserias nu de orice mecanic si vei vedea schimbarea, ce zici tu sa faci se numeste CHIN.
     
  5. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    se pare ca bateria masurata astzi este incarcata in proportie de 89% si estimat de viata 86%. momentan nu este cazul sa o schimb din spusele electricianului.
     
  6. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Uite povestea mea - In 2019 cumparat baterie Varta la fel cum aveam pe masina, montata pe masina, verificata de firma totul ok. Am mers cam 2 luni cand intr-una din zile dimineata dau sa deschid masina si NIMIC. Descui masina cu cheia, incerc sa pornesc dar nici macar nu se aprinde bordul.
    Pun imediat un redresor pe masina il tin vreo 3-4 ore dupa care pornesc masina si imi arata bateria cam 60 la suta incarcata.
    Fug la vanzator, imi verifica bateria si imi spune ca am un consumator care imi descarca bateria si sa merg la electrician sa vad ce si cum.
    Merg la electrician verificat alternator consumatori si nicio eroare. Concluzia este sa merg asa cu masina si daca mai face ceva sa ma intorc inapoi la electrician.

    A venit caldura toate bune si frumoase si am mers cam 3-4 luni fara problema de pornire. Plec la mare, ajung la mare, parchez si a doua zi dimineata vreau sa plec cu masina dar la masina zero curent asta dupa un drum de 5 ore de mers in ziua precedenta. Scot redresorul, pun pe baterie cam 5 ore dupa care pornesc fara problema. Bateria arata 80 la suta incarcata. Am lasat bateria la incarcat toata noaptea dupa care restul zilelor, plimbari pe la mare, a mers ok.

    Dupa vreo 3 luni se raceste vremea, pleca la Bucuresti cam 100 de km, merg la Mall si fac cumparaturi iar cand sa plec masina nu invarte. Imi da un vecin de parcare curent, pornesc si ma intorc acasa. Merg la electrician si imi spune ca este boala lor si ca este firul de la masa. Imi schimba firul de la masa si sa vezi ca nu o sa mai ai nici o problema. Dupa anul nou frig afara pac bateria zero de seara pana dimineata.
    Deschid laptopul intru pe forum si citesc topicul referitor la problema acumulator si acolo scrie - CUMPARA BATERIE NOUA CU AMPERAJUL MOTORULUI TAU SI MERGI CU EA SA O CODEZE CINEVA CARE A MAI FACUT ASA CEVA. Am cumparat baterie noua am codat-o si am peste 14 luni de cand nu mai am nici o problema dela BATERIE. Asta am patit asta v-am relatat si asta am facut am cumparat BATERIE NOUA si CODATA CUM TREBUIE si nu mai am nici cea mai mica problema cu bateria.
     
    mihaicristian și arazvan2002 apreciază asta.
  7. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Pareri despre bateria Rombat Premier 110AH 950A vs Varta Silver 110AH 920A?
     
  8. blaga alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2019
    Locație:
    Orăștie
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE , 2007, automat multitronic
    Salut,
    Ce pot eu sa iti spun de Rombat Premier este ca o am de aproximativ 2 ani pe masina si este codata cu cod de Varta si merge fara probleme. Mi-a pornit masina toata iarna tinand cont ca am toate bujiile arse. Eu am un Rombat Premier de 95 Ah.
     
  9. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Salut, am nevoie de o noua baterie, ma puteți ajuta cu un sfat pentru un model compatibil de la Exide?
    Codul bateriei originale este 4F0 915 105 D Varta 110Ah 520A. Cea originalâ Varta a ținut fix 12 ani și 8 luni. Mulțumesc
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exide Excell 110Ah
     
    Radu83B apreciază asta.
  11. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Multumesc @audi66 , am achizitionat bateria recomandata, http://exide.info/eb1100.
    Codat BEM din modulul 61 conform video care a mai fost atasat pe aici



    Bateria noua neavand cod BEM am codat doar schimband producatorul din Varta in Exide si ultima cifra din seria bateriei pentru a fi sigur ca e vazuta ca baterie noua.
     
  12. gizetoN

    gizetoN 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    AUDI A6 C6 4F, BRF, 2008
    Salut,
    As vrea sa aflu ce fel de baterie a fost pe masina din fabrica dupa VIN: WAUZZZ4F48N067440. Ma poate ajuta cineva ? In momentul de fata pe masina este o Varta 90Ah Silver Dynamic care sigur nu e codata corect si din ce am citit pe acest forum producatorul nu a pus acest tip de baterie pe acest tip de motorizare.
     
  13. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    @gizetoN ai in poza ce te intereseaza.

     
  14. gizetoN

    gizetoN 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    AUDI A6 C6 4F, BRF, 2008
  15. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Salutare!
    Zilele trecute adica mai precis inainte de Paste am intampinat urmatoarea problema:
    Am scos masina pregatind-o de drum urmand sa facem o calatorie pana la baile Govora.
    La pornire avertizare sonora si optica in bord batery low!
    Nu-i nimic zic, urmeaza drumul de peste 200 km, are timp sa se incarce. De pornit a pornit fara probleme. Pe meniul CAR la battery level display -ul arata 10%
    Fiind cu doua zile inaintea plecarii mi-am planificat cateva drumuri: spalatorie, vulcanizare, socrii, bla, bla
    Dupa o zi de umblat prin oras in sus si in jos, afisajul se incapatana sa arate tot 10%.
    Am pus testerul meu simplu pe care il port mereu in masina, nici o eroare.
    Mi-am adus atunci aminte ee subiectul discutat si aici pe forum, legat de cuplele cablurilor din compartimentul motor. Eram aproape convins de contactul imperfect sau cu probleme pe cablul de plus
    Am luat un ciocanel mic si o dalta boanta si am ciocanit cablul in zona sertizarii de vreo 3-4 ori, astfel incat sa se stranga prin turtire. Surpriza in 5 secunde afisajul arata 70% nivel incarcare. M-am convins daca mai era nevoie ca metoda folosita de constructor nu e una tocmai fericita. De ce oare nu au folosit doi papuci electrici de forta prin care sa treaca un surub cu piulita ? Era mult mai simplu, eficace si fara probleme. Asa piesa aceea cu cap cui pe care sa prinzi clestele de curent era de așteptat sa oxideze dat fiind faptul ca un fir este orizontal, unul vertical sunt inchise doar prin presare, deci cam toate conditile pentru un contact imperfect in timp.
    Intentionez ca la firul orizontal in zona cuplei sa dau o gaura cu zenk pe care voi incerca sa torn cositor topit, dar pe firul care coboara pe oala rotii nu prea vad cum sa fac acelasi lucru.
    Poate aveti ceva sugestii
     
  16. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Sfatul meu ar fii sa nu cauti sa inventezi a 5-a roata la caruta. :) Inginerii aia care au proiectat si continua si astazi cu acelasi sistem stiu ce au de facut. Eu in decursul anilor la niciuna dintre masini (fara sa am garaj) si am avut baterie OE de 14 ani pe aceeasi masina, nu m-am lovit de borne oxidate, contacte imperfecte, etc., nu contest ca nu se intampla dar sunt cazuri izolate.
     
    mariano apreciază asta.
  17. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Din pacate, nu cred ca exista prea multe C6 nfl care sa nu aiba aceasta problema.
    mariano, te sfatuiesc sa inlocuiesti cablul cu unul nou.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cureti, dai cu spray de discuri, bati cu un dorn prinderea pe cablu a cuplei si cositoresti.
    Valabil pentru orice imbinare la cupla si numai ai probleme.
     
    AugustinUdi și mariano apreciază asta.
  19. Draghici Marcel-Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2021
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A6 4F BMK 2005
    Va salut!
    Dupa o lectura lunga si... indignanta, m-am hotarat sa incerc toate variantele posibile de readucere pe linia de plutire a 'noului' meu 4F din 2005 cu BMK, cel putin in ceea ce priveste incarcarea/descarcarea.
    Si incep cu prima intrebare: ma ajuta cineva cu un cod / capacitate baterie pentru VIN-ul: WAUZZZ4F65N010801 ?
    Bateria actuala este o Varta Blue de 95Ah, care ar avea 1an vechime conform spuselui fostului proprietar, dar in decurs de o saptamana deja a avut prima tentativa de ratare a pornirii (lipsa de putere pentru demaror), plus ca daca fac azi drumuri scurte (obositoare pentru baterie), maine, imediat dupa prima pornire, isi ia eroare pe foarte multe module (inclusiv ESP in bord, care dupa cateva minute de mers si incarcare dispare).
    A doua intrebare: chiar daca am gasit cateva coduri (al doilea) pentru Varta de 95Ah, cum aflu ce cod (al doilea) trebuie sa folosesc in cazul meu? Am gasit un cod de 10 cifre pe o eticheta de pe baterie, dar am banuiala ca nu este ce trebuie : 5000601527, iar alte coduri au 9 sau 12 cifre.
    Am verificat codarea actuala pe masina si este trecuta ca Varta, dar al doilea cod nu il regasesc pe baterie si nu am incredere nici in primul cod (cel de OE) bagat.
    Multumesc pentru eventualele raspunsuri si pentru rabdare (stiu ca s-a mai discutat mult si bine in acest topic despre acest subiect).
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai citit si n-ai inteles nimic.

    Ce cod BEM vrei sa gasesti pe o baterie aftermarket Varta Blue ? Nu exista asa ceva, codurile BEM se regasesc doar pe bateriile OE (originale).

    Masina ta a iesit din fabrica cu baterie de 110 Ah, cod 000 915 105 DL.

    Deci, ori cumperi o baterie OE si o codezi cu BEM-ul prezent pe eticheta, ori cumperi o baterie aftermarket si o codezi cu BEM-ul pentru 110 Ah, scris de mine in acest topic de cel putin 10 ori.
     
    benkekrisztian apreciază asta.

Distribuie pagina asta