1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Radu_Audi_A5, 29 Dec 2016.

  1. Radu_Audi_A5 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 2012, CGLC, TDI, 177 cai
    Salutare,

    Am si eu un A5 din 2012, 2.0 TDI. Trebuie sa-i schimb bateria(pe masina are baterie YUASA de 95 Ah). Masina am cumparat-o acum 2 luni adusa din Germania acum 2 ani de proprietarul din Romania. Am ramas de 2 ori fara baterie si am pornit-o cu cabluri. Acum o sapt mi s-a aprins martorul de la bujii, ESP si check engine, in timp de parcam masina. Cand am pornit masina erau aprinsi martorii in bord. Dupa cativa km, am oprit, am stat 3 minute, cand am pornit erau stinsi, masina mergea normal, dar dupa alti cativa km, s-au aprins iar.

    Vroiam sa va intreb:
    => imi poate recomanda cineva(de preferat cine a mai facut) un service unde o pot coda bateria VARTA SILVER DYNAMIC AGM 105Ah H15 cod 605 901 095

    Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Radu_Audi_A5 Te duci la oricine are si stie sa foloseasca VCDS.
    Ii arati poza atasata si o sa vada unde trebuie sa intre si ce sa faca pentru a coda bateria. Toate informatiile necesare sunt in poza.
     
  3. Radu_Audi_A5 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 2012, CGLC, TDI, 177 cai
    Multumesc.

    Este vre-o sansa ca masina sa fi venit din fabrica cu bateria YUASA ?

    Se poate ca din cauza bateriei sa se aprinda pozitia in mers, desii este stinsa ? Sau geamul cand ajunge sus, sa coboare, adica sa nu se inchida ? Sau sa dea eroare la EGR si sa se aprinda matorul in bord ?

    Un service bun pe partea electrica imi puteti recomanda ?

    O seara placuta.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  5. Skippy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0tdi 2010 CAHB
    Salutare. Am o problema mai, dubioasa, sa zicem.
    Anul trecut in martie am luat un A5 2.0 CAHB. Pe masina am un Bosch Agm 105Ah care, din ce mi-am dat seama, fusese codat cu un cod de Varta Agm 105. In Noiembrie, am ramas fara baterie si de atunci mi-am dat seama ca am o problema cu bateria: dupa ce am incarcat-o, la maxim 4-5 zile e sub 11V si adio pornire. Consumul pe masina e de 0.430A dupa ce am inchis masina in cam 30 de minute de la inchidere. Am activat batery level in MMI si e mereu 100%. De asemenea , am un cod de eroare 02071 - CanBus not comunicating , eroare care am inteles ca ar fi din cauza codarii bateriei.
    Bateria o schimb, nu e problema, dar cu ce? Aveti idee ce capacitate de baterie avea stock motorul asta?
    Am gasit pe emag 1 baterie originala Vag de 110Ah normala, 1 baterie originala Audi Agm de 92, amandoua cu cod, si clasica Varta de 105 Agm fara cod.
    Daca iau Varta fara cod, voi reusi sa o codez cu codurile de pe net?
    Sa incerc o alta marca, gen Mol,Exide, etc?

    Multumesc frumos pt raspunsuri
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Foloseste codarea din poza atasata. Este pentru o Varta AGM 105 Ah.
     
  7. Skippy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0tdi 2010 CAHB
    Multumesc frumos pentru raspuns. audi66
     
  8. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    saluta tuturor, trebuie sa schmb bateria la masina si parca OEM la 2000 ron mi se pare exagerat plus inca 800 ron pt montat, codat si vrificat. Stie cineva daca se poate monta baterie cu aceleasi caracteristici (ma rog 95Ah in loc de 92 Ah, de asemenea de la Varta) pe masina si eventual de unde luam codul BMS. multumesc
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Postezi intruna ?
    Daca tot insisti ...
    1. Pui baterie fix de acelasi amperaj, nu mai mica.
    2. O baterie OE costa in jur de 900 ron.
     
  10. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    cred ca nu m-ai inteles dar in fine.....OEM de la Varta, 92 Ah, Varta de la distribuitor 95 Ah , asadar nu pun una mai mica in amperaj
    legat de pretul OEM la 900 ron...ori stii tu ceva ce noi nu stim ori nu ai mai trecut de mult pe la Audi, pretul comunicat de ei este 2088,90 ron.
    oricum multumesc de amabilitate.
    intrebatea initiala ramana in picioare.....
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ovidiu nu doar reprezentanta aduce piese originale. Nu stiai asta ? daca nu stiai asta afli acum. Pretul este ala care ti l-a spus audi66
     
  12. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    Cristi, nu imi spui vre-o noutate, doar ca eu nu am gasit...... daca ai un link pt baterie originala la 900-1000 iti raman recunoscator. Multumesc
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauta la Autonet si la Augsburg si le spui sa-ti aduca bateria OE si care are cod BEM obligatoriu.
     
  14. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    voi incerca si acolo, merci.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @ovidiu37 Daca ai baterie de 92 Ah, pui una tot de 92 Ah.
    Daca ti-a dat pretul de 2100 ron, inseamna ca ai omis sa ne zici un lucru, ai baterie AGM (pentru Start&Stop) care este putin mai scumpa decat cea normala.
    Oricum, tot nu ajunge la 2100 ron, cumpara bateria din link-ul de mai jos si monteaz-o la orice service autorizat unde poate sa iti faca si o testare a acesteia.

    http://www.stoauto.ro/piese-auto-or...vw-audi-92ah-starstop-agm-000915105ce/1938897

    Completeaza-ti profilul cu anul fabricatiei si codul motor daca tot ai pretentii la link-uri sau coduri de piesa.
     
  16. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    asa este, omisiunea mea.
    merci pt link.
    intreberea mea insa ramane valabila, o baterie de la Varta, Exide, Bosch, de aceeasi capacitate (eventual 95 in loc de 92Ah) tot AGM care costa in jur de 800 ron, poate fi pusa pe masina si apoi codata masina astfel incat sa finctioneze......nu tin sa dau dublu pe baterie originala care mie personal mi-a cazut in nici 3 ani si 25 mii km.
    merci.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te risti inutil si exista riscul sa nu functioneze incarcarea gestionata de BEM cu o baterie fara cod. Cand ai luat masina trebuie sa-ti asumi si niste costuri / cheltuieli de intretinere pentru anumite piese / componente. Bafta
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca la masina ta 2014 este o problema 100 € diferenta intre o baterie OE si una aftermarket, nu stiu ce sa mai zic.

    Tu tot te incapatanezi sa dai de probleme.
    De exemplu, presupun ca tu acum pe masina ai baterie cod 4F0 915 105 E, baterie pe care nu o mai gasesti deoarece codul a fost eliminat si inlocuit cu 000 915 105 CE.
    Cod pentru Varta 95 Ah AGM nu am de unde sa iti dau deoarece am impresia ca nu s-a pus asa ceva niciodata pe Audi.
     
  19. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    da stiu ca e vorba si de incapatanare, am fost scarbit cand la reprezentanta mi-au spus 2100 ron bateria si inca 4 ore x176 ron manopera de schimbare codare si verificare.....
    voi cauta una OE la ceva distribuitori de baterii dar sub nicio forma nu o voi lua din reprezentanta.......
    cautam alternativa la OE si pt ca cea originala cu acre a venit masina s-a dus in 3 ani aprox si mi se pare totusi aiurea in conditiile in care e masina de garaj si nu a fost suprasolicitata niciodata bateria.
    merci oricum
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai poate din cauza asta s-a si dus bateria, daca tu in 3 ani ai facut 25.000 km ...

    Cumpar-o pe cea din link-ul pus de mine mai sus, e originala cu toate codurile care ai nevoie. Daca nu ma insel au si transport gratuit.
    Montajul + verificare + codare n-ar trebui sa te coste mai mult de 100 ron in orice service autorizat. Sau ia legatura cu un coleg din TM si sunt sigur ca te va ajuta sa o codezi.

    Eu sunt curios ce Doamne iarta-ma vroiau ei sa faca in 4 ore de manopera.
    Demontat, montat, codat si verificat dureaza maxim 30-40 min. cu tot cu pauza de tigara.
     

Distribuie pagina asta