1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Radu_Audi_A5, 29 Dec 2016.

  1. Onu 1982

    Onu 1982 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Malmedy
    Masina:
    Audi a5
    Ok. Merci frumos.
     
  2. ovidiu occ 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2018
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A4 b8 2008
    Buna ziua,
    Buna ziua!
    Am un a4 b8 2008, fara start stop fara navigatie cu MMI basic rosu negru. Ieri s-a dus bateria origala model Moll 95 Ah cu cod BEM, astazi am sunat la un magazin in Bucuresti "NEOBAT" si mi-a oferit VARTA AGM 95 Ah pret 950 lei pe care mi-au montat-o tot ei azi, dar nu mi-au introdus niciun cod in softul masinii,. Precizez ca dupa schimb, masina, a pornit unsa ceas!
    Intrebarea este daca chiar imi trebuia aceast model de baterie pt modelul meu de Audi? pt ca mai erau variante tot la 95Ah tot varta aceeasi dimensiune 352cm latime dar fara AGM, la jumatate din pret.
    NU inteleg dc nu mi au introdus niciun cod in softul masinii? Ori a luat codul automat borna ori s-a presupus ca "merge si asa" ca la romani...?!!
    Deci daca ma puteti ajuta, va rog?!.... In primul rand as dorii sa stiu daca se putea si cu o baterii fara AGM (care era mult mai ieftina) Iar in al doilea rand, daca este posibil sa i-a codul singura fara sa se intre in softul masinii?
    Multumesc!
     
    Ultima editare: 24 Noi 2019
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Treaba asta cu bateria nu are sfarsit. Cate persoane, atatea pareri!
    Din experienta iti spun ca atat timp cat bateria are acelasi amperaj, codul este inutil... incarcarea va ramane aceeasi. Ca acum ai pus o baterie AGM in locul uneia normale este un plus. Bateria AGM are o viteza de descarcare foarte mic si mentine constant tensiunea, ceea ce la o baterie normala nu este asa. Daca ai garantie si in urmatoarea perioada nu sunt probleme, nu le cauta!
     
  4. Florea Eduard

    Florea Eduard 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A5, 2.7, 2011
    Salut,
    Revin cu o noua problema: in urma cu o saptamana pe autostrada m-a lasat alternatorul. Am chemat platforma, am fost la un service si mi-au “reparat” alternatorul meu (au schimbat doar releul cu alternatorul pe masina nu l-au dat jos). Dupa asta incarca 13.8-14.1 V. Am mers 4 ore cu masina un drum lung spre casa, bateria s-a incarcat complet.
    Dupa o saptamana, intr-o dimineata, pornesc masina si in bord am eroarea “Alternator Fault battery not charging “ iar luminile in bord se aprindeau si se stingeau. Am oprit masina si am pornit-o totul ok. Astazi, iar face asa doar la prima pornire pe rece. In timpul erorii am masurat tensiunea iar bateria nu incarca. Dupa ce opresc si pornesc din nou bateria incarca in parametri normali. Care sa fie problema ? Bateria e buna. Masina in cauza: audi a5 / 2.7 (190cp) / 2011

    P.S.;
    Dintr-un test pe vcds ar da ca bateria e supra incarcata, adica primeste mai mult de 14A si intra in protectie/avarie si imi da eroarea “Alternator Fault battery not charging”
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Releu defectuos si/sau incompatibil cu masina ta.

    Ori, s-a tocit si cuprul de pe colector (lucru care trebuia verificat cand s-a inlocuit releul).
     
  6. Florea Eduard

    Florea Eduard 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A5, 2.7, 2011
    Am luat alt alternator din dezmembrari, astept sa il schimb sa vad daca mai exista vreo problema. Se schimba greu?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Extraordinar.
    Evident, luam piese din dezmembrari in loc sa punem colector si rulmenti (daca tot ajungi la colector, este o nimica toata sa inlocuiesti si rulmentii) noi pe alternatorul cu pricina.
    Eu m-am retras din discutia asta ca sunt 100% sigur ca nu a fost verificata starea colectorului si a carbunilor din regulator pe alternatorul din dezmebrari.
    Practic, reluam discutia de la 0 (zero). O seara buna.
     
  8. Andreea Alexandra 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi a5 coupe 2008 2.7 TDI
    Bună ziua,
    Adaug și eu experienta mea și va cer o părere înainte de a ajunge la garaj cu mașina. Am un a5 2.7 2008, în octombrie am schimbat bateria, modelul fiind cel recomandat de magazinul de unde am cumpărat în funcție de modelul mașinii și specificațiile exacte ale ei prin numărul de înmatriculare (în UK). Mașina a mers excelent ca de fiecare data pana acum doua săptămâni când m-am oprit în benzinărie sa alimentez. Încercând sa o pornesc, nu a mai reacționat in nici într-un fel (absolut nici un sunet/tentativa a motorului, nici măcar în gol). M-a ajutat cineva sa o pornesc cu cabluri, a primit curent și a mers. Am condus cam 150 de km, am ajuns acasă și nu am mai pornit-o pentru ca mi-a fost frica sa nu-mi rămână iar cheia blocata în contact. A doua zi am încercat s-o pornesc și a funcționat. În următoarele zile m-am folosit normal de ea. Am ajuns la destinația mea, iar când am încercat iar sa o pornesc după circa 10 minute, la fel, aceeași problema, nu pornea deloc și a fost necesar sa o pornesc pe cabluri. Practic de atunci, de fiecare data când am vrut sa o pornesc, am fost nevoita sa o fac asa. Bateria este noua, mașina a mers perfect timp de 2 luni. Singurul martor câte câteodată se aprinde când ii dau curent (pana se pornește motorul) este cel de la Engine, dar dispare când se pornește motorul. Cu toate ca este foarte posibil sa fie o problema la electromotor sau alternator, este ceva ce nu prea ma convinge. Ar putea fi pur și simplu un contact din baterie care nu mai lucrează cum trebuie? Dacă ar fi o problema cu electromotorul sau alternatorul, ar porni doar pe curent și ar merge bine pana când se oprește de tot?
    Nu prea ma pricep și va cer ajutorul ca să evit diagnostice aberante și chitanțe uriașe fără sens.

    Mulțumesc frumos
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Orice ti-am spune noi , ai cu ce sa verifici ? Ai vcds ? Dar multimetru ?
    Mergi la un electrician si vezi ce diagnostic iti da. Noi n-avem nici masina in fata , nici coduri de eroare , nici valorii ale incarcarii.

    PS: Nu te ajutam cu nimic daca iti dam diagnostice din burta , fara o verificare amanuntita.
     
  10. mihaiandrei69 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5, 2009, 3.0 quattro
    Salutare. Dupa ce noua baterie m-a lasat in 3 zile, am decis sa imi iau un multimetru si sa vad de unde vine problema.

    Am pus multimetru pe masina in timp ce mergea, totul ok, insa cand am oprit masina ... supriza.
    Masina consuma 12.5 in stand by, adica putin sub cat consuma cu motorul aprins.

    ceva sfaturi ? Va multumesc
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te duci la electrician sa iti depisteze consumul.
     
  12. mihaiandrei69 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5, 2009, 3.0 quattro
    Mersi pentru raspuns.
     
  13. mihaiandrei69 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5, 2009, 3.0 quattro
    Am fost si mi-a spus ca problema ar fi de la amplificator. Adica a pus testerul pe masina si singura eroare nestearsa a fost “defective system module” sau ceva de felul asta.
    Acum masina se pare ca functioneaza in parametrii optimi, adica nu m-a mai lasat bateria asta dupa ce am deconectat mufa de la amplificator, insa nu am multimetru sa verific asta pentru ca cel pe care-l aveam... s-a defectat. :blink:

    Problema este ca acum 30 de minute am ajuns acasa si am primit urmatoarea eroare: alternator fault battery not charging. Ceva ajutor ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vai de capul lui de electrician. Mergi la un coleg din aria de prestari servicii si lasa maimutele la care ai fost. Mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  15. mihaiandrei69 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5, 2009, 3.0 quattro
    Cristi, din pacate sunt din Bucuresti si aproape toti sunt niste tepari ordinari, iar cei care nu sunt atat de tepari habar n-au.
    “Electricianul” mi-a spus sa schimb amplificatorul insa am avut noroc ca mi-a aparut eroarea asta in bord pt ca ma alegeam cu un amplificator in plus la masina.
    Am sunat ieri sa imi repare un tip amplificatorul si mi-a spus ca ma costa 1000 ron in conditiile in care unul de la dezmembrari, cu garantie, ma costa 500.
    Am crezut ca e ala tepar, insa am sunat la altul si mi-a spus ca ma costa 1200.
    Am spus ca e mult si ca iau altul de la dezmembrari, mi-a spus ca nu vor merge boxele pt ca trebuie codat online pe serverele audi. Nu neg ca nu este asa, desi daca pana la urma voi avea probleme cu amplificatorul sper sa mearga fara codare pentru ca atunci cand l-am intrebat cat imi ia sa faca chestia asta mi-a spus 150 euro.
    Toti sunt niste jepcari ordinari, tepari, pseudo electricieni.
    Eu locuiesc in alta tara si am nevoie de masina ca sa ajung la destinatie, insa imi e scarba de romania.
    Nu m-am ivit de astfel de probleme si aparent oamenii incearca sa profite de faptul ca habar nu am cu ce se mananca asa ceva.
    Nu este vorba ca nu imi permit sa-i dau unuia un ban sa imi repare masina, insa nu stiu cum sa evit astfel de tepari ordinari care iti pun un tester pe masina si iti cer mai apoi 150 lei fara sa rezolve problema.
    Imi pare rau ca nu ma pot duce la reprezentanta pt ca am nevoie de programare si dureaza, tocmai de asta incerc sa aflu si parerile voastre poate ma puteti ajuta.


    Problema cu masina este ca m-a lasat in concediu in alta tara dupa ce a stat 2 zile nepornita. Mi-am luat direct alta baterie in speranta ca aici voi primi ramburs suma bateriei precedente la garantie. Dupa ce am ajuns cu bateria la garantie, mi-au spus ca ea functioneaza si atunci mi-am pus unele semne de intrebare in legatura cu masina. Dupa asta, a doua zi, masina nu a mai pornit. L-am chemat pe electrician si mi-a spus ca amplificatorul consuma curent chiar si in stand by, insa acum am problema cu alternatorul.

    Tin sa cred ca nu consuma nimic curent ci doar nu mai incarca alternatorul eficient, insa daca este asa de ce peste noapte bateria masinii s-a dus ?
    Masina genereaza 13.5A cu motorul pornit.

    va multumesc frumos !
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu iti incarca alternatorul, iti incarca slab sau ai un consumator mai mare decat e alternatorul capabil sa incarce (slabe sanse).
    Daca inlocuiesti amplificatorul trebuie scos Component Protection, ce te mai costa undeva la 350-450 ron.
     
  17. mihaiandrei69 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5, 2009, 3.0 quattro
    Multumesc pentru raspuns.
    Merita sa-l repar sau recomandati achizitionarea unui alternator nou ?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, nu verificam si noi intai incarcarea, starea carbunilor si a colectorului ? Nu trebuie demontat ca sa vezi ce e defect la el. Demontezi regulatorul, sa vezi starea carbunilor si totodata verifici colectorul. Ne aruncam deja la inlocuirea alternatorului ?
     
  19. mihaiandrei69 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5, 2009, 3.0 quattro
    Au spus ca trebuie sa demonteze alternatorul. Am nimerit la niste baieti cat de cat mai ok.
     
  20. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    Salutare,
    Fiind nou pe platforma A5 si deja bateria e gata (nu are baterie originala ci este o baterie GM de 75 Ah) nu stiu acum ce baterie sa iau si daca trebuie sa fac o codare. Tin sa mentione ca nu are echipare start-stop. Imi puteti spune ce baterie cu ce amperaj sa iau si daca trebuie sa o codez cumva ? Serie sasiu: wauzzz8t2aa039035. Multumesc
     

Distribuie pagina asta