1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Q7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de ionut220, 25 Aug 2010.

  1. Tony M

    Tony M 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Russia
    Masina:
    Audi Q7 4,2l FSI Benzina 350 cai
    Am un Audi Q7 4,2 L benzina si acum cateva zile am facut un diagnostic aparea ca bateria e slaba. Am schimbat si becul pe spate ca era ars si de atatea ori am inchis si deschis portbajaul electric ca nu a mai pornit masina. Am reusit s-o repornesc de la alta baterie s-a incarcat, porneste dar se cam chinuie. Am deja bateria noua in masina.
    Ce sa fac s-o schimb acum sau sa astept pana nu mai porneste masina ? Eu as schimba-o acum avand in vedere ca trebuie sa demontez scaunul sa schimb bateria si asta trebuie s-o fac afara. Zic acum pentru ca locuiesc in Rusia si e deja cam frig si o sa fie si mai si. Sper sa nu fie prea complicat sa schimb bateria, in mare am intele ce trebuei facut adica scaunul demontat dupa care clemele alea pe acolo o sa-mi dau seama, (cel putin asa cred) :).
    Deci sa schimb bateria acum pana nu da frigul si mai rau ? ca dupa aceea e belea aici, daca trec de jumatatea lu Decembrie sau Ianuarie cel putin o sa fie -20 grade.
    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2014
  2. Tony M

    Tony M 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Russia
    Masina:
    Audi Q7 4,2l FSI Benzina 350 cai
    Am schimbat-o azi,,ma lasat nu a mai pornit :),,,o ora de munca.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai stateai pe ganduri stiind ca peste 2 saptamani o sa fie -20 grade ? :)
    Sper ca ai pus Varta si ai codat-o.
     
  4. Tony M

    Tony M 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Russia
    Masina:
    Audi Q7 4,2l FSI Benzina 350 cai
    Nu am prins decat -7 cand am schimbat bateria si azi deja e -14 la fix la lasat :)...
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    De ce trebuie codata bateria?Eu am schimbat-o acum 3 ani ,nu am codat-o si merge perfect.
     
  6. Tony M

    Tony M 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Russia
    Masina:
    Audi Q7 4,2l FSI Benzina 350 cai
    Nu am pus nici Varta ca nu avea de 100 ampere si niic nu am codat-o,cum se codeaza si de ce?

    Multumesc.
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pe ecranul MMI in ultima vreme imi arata ca bateria este tot timpul incarcata 100%, dar in realitate este mai putin. Intrebarea mea este : se poate face o resetare, ceva ca sa revina la valorile initiale?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se poate, poti doar sa incerci sa codezi bateria din nou.
    De unde stii ca nu este incarcata 100% ?
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Din pornire, si o data a fost masurata de un electrician. Diferenza era de 30-35%.Am vazut pe un alt topic aseara ca se poate masura si cu Vag-ul. Merge si la mine?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intra cu VCDS pe 61 - Battery Regul. pe canalele 01 si 06.
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Aseara am facut o diagnoza la "cazanul" meu sa vad cum sta bateria,dupa cateva zile ce nu o foloseam, si am obtinut urmatorul rezultat.
    Din aceasta imagine cum sunt parametri la incarcare? Bateria pe VCDS arata ca este la 60%, iar pe MMI imi arata 100%. Am incercat o noua codare dar nu imi accepta.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Dec 2015
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Valori asemanatoare cu ale mele, eu in loc de 13.90 am 14.00. Dar la incarcare imi apare 90%.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Deci, este in regula? Pe un alt canal am vazut ca starea bateriei este 100%.
     
  14. kiu007

    kiu007 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2015
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    Q7-3.0TDI-2007
    Daca masori direct pe motor tensiunea de incarcare vei vedea ca este de aprox. 14v, daca masori pe instalatia de bricheta vei observa ca lipsesc aproape 2 volti.
    Cauza este cablul de masa, situat in stanga fata sub motor, cablu care oxideaza la capete si este prost dimensionat.
    Eu am schimbat acest cablu si am dublat traseul de masa dintre motor si sasiu.
    La service mi s-a sugerat sa schimb bateria, ceea ce ar fi fost o greseala.
    Toate testele ieseau bine, eu insistam asupra diferentei de tensiune dintre sasiu si blocul motor si a trebuit sa repar aceasta problema intr-un atelier simplu.
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cum era de asteptat, folosit masina 2 zile pe saptamana, bateria a scazut iar la 40%. Cat am stat in masina cu motorul pornit, cca 30 de minute, a ajuns la 50%.
    Cand folosesc masina fac cam 10km, timp in care nu poate sa incarce. Daca as pune redresorul pe masina ar incarca-o 100% fara riscuri, sau ce alte variante as avea?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. Ori ai o problema/consumator pe undeva
    2. Ori ai bateria pe duca
    3. Alternatorul nu incarca cum trebuie

    Cu o baterie buna, fara consumatori "ascunsi" si daca folosesti masina 10 minute azi, 10 minute maine si o saptamana nu o folosesti, nu trebuie sa scada de la 100%.
    Numai tin minte daca ai bateria "tanara" sau nu, din ce am citit scurt in ultimele posturi tu ai Battery State of Charge la 60%, unde ar trebui sa fie 90%. De aici deduci ca ori bateria numai tine curent in ea cat trebuie, ori ai o problema la alternator/regulator de tensiune.
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Batteria are 4 ani, este un Fiamm, iar codare are cea de la Varta. Cand am postat valoarea unde era de 60%, tot asa statea de cateva zile. Sigur am consumatori anapoda pe undeva, dar nu am reusit sa ii gasesc. Erori nu am decat pe yala pasagerului si modulul de la motor. Cred ca imi consuma alarma satelitara sau inchiderea centralizata.
    O sa incerc sa fac un drum lung pe undeva, ca sa vad la cat ajunge incarcarea.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu tare cred ca bateria aia Fiamm de 4 ani este de vina, Ideal ar fi daca ai avea de unde sa imprumuti o baterie Varta aftermarket sau OE si codata corect.
    Daca vrei iti dau eu bateria mea cateva zile, 1 sapt cand ajung in Italia si vezi cum sta treaba.
    Eu am Varta originala de 110 ah.
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Multumesc, dar cu probatul nu m-as complica, bateria la mine este sub scaunul soferului. Pentru 300 € prefer sa o schimb si gata.
    Ma duc atunci la un electrician sa ii faca un test, iar daca este bateria o schimb si gata.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e 300 €, eu cand am luat-o era in jur de 240 € in reprezentanta (asta mi-au zis la telefon), in aceeasi zi m-am dus sa o iau si mi-au facut reducere pana la 170 €. Nu stiu de ce, nu am intrebat. :)
    Montatul si codatul mai costa 10 €, dar eram cu taxiul ca fosta baterie decedase in adevaratul sens al cuvantului.
     

Distribuie pagina asta