1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Q7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de ionut220, 25 Aug 2010.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Mie imi ceruse acum 4 ani, dupa ce montasem asta 320€, cu montaj cu tot. Acum nu stiu cat mai este.
    Pe asta la un electrician m-a costat 350 €, iti imaginezi cum am ramas cand am aflat ca la reprezentanta costa mai putin, si lucrul era facut bine.
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Revin cu noutati despre bateria masinii mele. Am facut o noua recodare a bateriei, si dupa 3 zile de folosinta, nivelul a ajuns la 100%. Momentan vad ca porneste foarte usor.
    Valorile acum sunt in parametrii normali?
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Dupa 3 zile in care nu am folosit masina, bateria s-a descarcat de 10% . Este normal acest consum, sau este prea mare ?
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Revin din nou cu problema legata de baterie. Pe MMI imi arata ca bateria este incarcata la 100%, dar in realitate este 60 - 80%. Am incercat diverse coduri si rezultatul este acelasi. Presupun ca daca modulul de pe masina stie ca este 100%, atunci alternatorul nu imi incarca, si ramane la valoarea de 60%.

    Ce ma sfatuiti sa ii fac? Masina merge si porneste ca si cum totul este in regula.
     
  5. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Din cate stiu eu, in MMI nu arata chiar corect. O incarcare cu adevarat la 100% o obtii punand bateria pe redresor sau la un drum de cateva ore bune.

    Iarna trecuta am avut si eu probleme mari cu bateria..la fel imi arata 100% si dupa cateva porniri/opriri sau chiar la spalatorie ma trezeam cu 10%. Am achizitionat un redresor C-Tek si de cate ori am ocazia o las peste noapte pe redresor. Iarna asta nu am mai avut nici o problema, nu mi-a mai scazut deloc sub 100%.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    O incarc si eu cu redresorul acum de cate ori am ocazie, dar dupa o saptamana coboara la 60%. Nu merg cu ea mai mult de 20km pe zi, si uneori nu o folosesc deloc.

    Daca nu o verific cu VCDS-ul sa vad incarcarea ei reala, nu as sesiza nici o problema. Masina porneste bine.

    Nu mai imi bat mintea cu ea pana nu imi apare mesajul de "Low voltage", iar atunci o inlocuiesc. Posibil ca aceasta sa nu mai tina incarcarea.
     
  7. Cristian lza 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi q7
    Buna seara,
    Am un audi Q7 care ma dispera de cap de 2 ani. Am schimbat 3 modele diferite de baterii, una Varta, una Bosch si una alt nume, nici una nu ma tine, toate dupa ce merg 2-3 zile scade sub 10-20% pe MMI si porneste foarte greu. Daca nu pornesc masina zilnic sa nu raman fara baterie e naso. Bateria cand a fost schimbata a fost codata de fiecare data. Acum 6 luni am reparat alternatorul, am schimbat carbunii de la puntea de incarcare, am schimbat bendixul la electromotor, bobina si carbunii. Porneste mai bine dar dupa ce se slabeste bateria invarte greu. Nu stiu efectiv ce sa fac, masina incarca 13,7-13,8. Ce sa fie, cum sa pot sa scap de stresul asta de a ramane fara baterie ? Multumesc.
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Vine iarna, iar scade tensiunea in baterie. Am aflat in aceste zile ca un principal vinovat este sistemul keyless cu senzorii in scurt-circuit. Voi credeti ca este posibil? De ce vara nu este asa rapida descarcarea? Am vazut la un rus ce si-a montat o a doua baterie, pornirea este cu totul altceva.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este posibil si este o problema des intalnita.
    Vara nu se descarca asa repede deoarece sunt 40 grade, acum este influentata si de frigul de afara.
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sa le inlocuiesc costa cat masina, se pot anula in vreun fel ? Vreau sa vad daca intradevar este acolo problema. Am vazut pe cineva ca le repara, dar trebuie sa fi foarte dibaci.:)
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Stim cu totii ca odata cu venirea iernii, bateria nu mai are randament. In aceste zile pe MMI ramane mereu la 100%, si rareori scade sub 60%. Cu VCDS in schimb se afla intre 50-70%. In jurul valorii de 50% invarte greu. Daca am aceste valori si fac o noua recodare, iar pe VCDS apare tot 100%, invarte de zboara.
    Care este explicatia? Modulul bateriei ii taie din putere daca vede ca este descarcata?
     
    Cosmin Smeu apreciază asta.
  12. mihaitd

    mihaitd 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2007
    MarianMaxx, ce amperaj are acumulatorul? Iarna trecuta am schimbat si eu bateria. Am gasit in 31.12 de 95mA. Anul asta, la primul frig a murit. Vorbit cu mecanicul si mi-a recomandat una originala comandata pe serie de sasiu. Cea noua are 110mA. Conteaza foarte mult amperajul in functie de dotarile masinii. Cu cat ai mai multe cu atat ai nevoie de amperaj mai mare.
    Drumuri bune.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    110Ah cu 920A. Are 5 ani aproape, dar face asa de vreo doi ani. Odata la 3-4 luni scade valoarea SOC, si incepe sa invarta greu. Ii fac o noua recodare, sare la 100% si merge perfect.
     
  14. vandrei27 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi q7 3.0 tdi BUG
    Buna va deranjez si eu cu o problema. Am cumparat un Q7 3.0 tdi cu martorii de la ESP si ABS aprinsi.
    Am facut diagnoza vcds si am obtinut o singura eroare pe engine 053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
    U1007 - 001 - Upper Limit Exceeded
    Pe modul ABS, nici o eroare, mai intereseant este ca ABS-ul si ESP-ul functioneaza corect, imi impinge inapoi pedala de frana daca o apas mai tare pe zapada si nu ma lasa sa o turez cat vreau cand merg pe zapada dar totusi am martorii aprinsi in bord. Cand intru pe modulul ABS imi apare pe bord ABS-ESP fault dar pe diagnoza nimic, si am incercat pe mai multe vcds si o diagnoza delphi.
    Stiti careva ce inseamna eroarea cu fault memory in battery monitoring module?
    Mai este ciudat si ca nu pot intra deloc pe canalul 61 battery monitoring imi zice ca nu se poate conecta si imi cam si consuma cam repede bateria daca nu folosesc masina 1-2zile maxim.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai o problema la BEM.
    Ce an e masina ta ? Ai modulul pe borna bateriei sau pe caroserie ?
     
  16. vandrei27 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi q7 3.0 tdi BUG
    Mașina e 2009 și cred ca are pe borna modulul. Acolo erau firele rupte, le-am lipit dar nu văd nici o diferența
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scapa repede de improvizatiile alea 2 si fa-le cum trebuie.
    Inlocuiesti mufa cu pinii necesari si o faci ca din fabrica. Nu fire lipite si dat cu silicon pe deasupra. Valabil si in partea cealalta, inadesti firele, le cositoresti si pui tub termocontractant pe ele dupa care dai cu banda izoliera sintetica peste.

    Incarcarea ai masurat-o ? Cat este ?
     
  18. vandrei27 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi q7 3.0 tdi BUG
    Ai cumva idee ce sa fac cu firele alea Galben+alb care le-ai încercuit, nu îmi dau seama unde merg ? Așa am luat mașina cu firele alea cu banda pe ele, mufa mi-a făcut-o un electrician erau firele tăiate din mufa. Am avut probleme si cu încărcarea dar de când i-am mai tras un cablu de masa de pe caroserie pe motor e 14.2

    O sa încerc sa codez mâine bateria, abia acum mi-am dat seama ca la mine e diferit pt ca nu pot accesa canalul 61 bat reg., se face pe canalul 19 CAN. Știți careva un bem cod de Varta 110ah NON AGM? Peste tot pe net găsesc cod doar pentru baterie AGM dar a mea e normala. In caz ca nu găsesc are ceva dacă bag un cod de pe o Varta AGM același amperaj 110 ?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi in topicul pentru A6 C6, ai acolo cod pentru baterie de 110ah, este aceeasi.

    Nu am idee care este treaba cu firele alea. Roaga un colg cu Q7 sa se uite si sa iti zica unde duc.

    Nu te supara dar cum ai cumparat masina in starea asta ?
    Ai tras tu un cablu aditional sau ai rezolvat problema la cablul de masa deja existent ?
    De ce te-ai apucat sa faci improvizatii de genul tras cabluri si nu ai verificat toate cablurile de masa ? Poate a fost umblat pe acolo si nu a mai fost pus la loc.
     
  20. vandrei27 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi q7 3.0 tdi BUG
    Nu reușesc sa codez bateria, am încercat zeci de coduri la toate spune ca trebuie sa aibă exact 26de hexadecimale desi cam toate codurile aveau 26 caractere cu tot cu spații. Pe canalul 19 am eroare generator ca nu comunica. Mașina am luat-o la un preț convenabil chiar dacă mai sunt de rezolvat mai multe probleme, oricum nu exista mașini de genul asta fără probleme și impecabile. Referitor la cablul de masa, am preferat sa mai trag un cablu, o borna de minus mai exact de pe caroserie pe motor pt ca nu știam unde e masa originala a mașinii. Oricum a rezolvat problema imediat.
     

Distribuie pagina asta