1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Q7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de ionut220, 25 Aug 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista la masini stabilizator pentru tensiune ci exista releul alternator si atat. Releul este situat pe alternator si asta aflai daca citeai forumul.
    In plus nu exista calculator pentru acumulator = baterie ci exista modul BEM. Invata chestiile astea si nu mai pune intrebari aiurea si mai ales nu mai deschide niciodata topicuri noi aiurea si inutil. Acum s-a facut o exceptie, ai primit o explicatie si mai ales, mesajul tau nu a fost sters direct ci a ajuns unde trebuia sa citesti.
     
  2. Ph 1974 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2021
    Locație:
    Sacele
    Masina:
    Audi q7 3000cmc 2007
    Imi pare rau ca nu am fost inteles. Informatiile si respectiv termenii i-am obtinut de pe net si ca sa fiu inteles mai bine o sa postez si doua fotografii care sa se inteleaga ce caut. Daca detineam date tehnice probabil ca formulam intrebarea cum trebuie

    Multumesc pentru raspuns. Piesa din a 2-a poza am gasit-o langa baterie in exterior. Ma mai intereseaza si daca piesa din prima fotografie pe care o atasez se afla pe masina si in ce loc anume. Nu cunosc numele piesei si nu vreau sa gresesc. Multumesc.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Piesa aia din a 2-a poza este BEM (Battery Energy Monitoring).

    Ai un releu mic pe borna negativa (minus) sau e borna normala ?
     
  4. Ph 1974 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2021
    Locație:
    Sacele
    Masina:
    Audi q7 3000cmc 2007
    Borna normala....
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  6. Romeo Junior 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2021
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi Q7 3.0 tdi 2007 BUG
    Salutare tuturor,
    Sper sa nu deranjez cu următoarea întrebare în condițiile în care am văzut o multitudine de răspunsuri în rezolvarea problemei ce tine de baterie, cabluri de masa, BEM, etc.

    Mă poate ajuta cineva cu un răspuns sau o alta posibila rezolvare la un Q7 2007, BUG pe parte de baterie deoarece mă confrunt de ceva vreme cu o pornire mai greoaie și uneori când este mai răcoare mașina efectiv numai pornește doar se aude un clanț la electromotor și atâta. Menționez faptul că electromotorul este nou, alternator recondiționat, baterie codata de la Varta 95 Ah AGM, iar din când în când mai refac codarea deoarece o găsesc la 50 % iar după ce fac codarea îmi arată o încărcare de 100% după care ușor scade procentajul bateriei. Am avut o problema și la cutia de siguranțe și relee situata in partea stângă a motorului unde se producea foarte mult condens datorita gaurii de scurgere ce era înfundata, am curățat absolut tot în panou.
    Ca și erori când mașina nu mai pornește efectiv deloc primesc doar pe 4 bujii unde cea de a 6-a spune că ar fi in scurt-circuit. Ideea este că dacă pun foarte puțin cablurile de pornire pe mașina sa ii dau curent pornește la sfert de cheie instant fara sa aștept o posibilă încărcare de câteva secunde după care merg fara probleme cu ea cateve zile după care nu mai pornește.
    Pur și simplu am rămas fără idei în a rezolva aceasta problema. Va mulțumesc și aștept sfaturile voastre.
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    In primul rand bateria este prea mica pentru masina asta. Daca iti descarca des bateria, inseamna ca ai undeva consumatori. Eu am avut 3 senzori din manerele de keyless in scurt care in 3-4 zile imi descarca bateria. Sfatul meu este sa pui o baterie de 110Ah si sunt sigur ca nu mai ai probleme.
     
  8. Romeo Junior 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2021
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi Q7 3.0 tdi 2007 BUG
    Mulțumesc frumos, sa o pun tot de la Varta și să fie AGM ?
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La generatia asta nu erau AGM, dar poti pune si AGM... la fel am pus si eu. Varta sau originala este ok.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu se duce la electrician sa vada ce anume ii consuma bateria, o sa o tot schimbe saptamanal.
     
  11. Romeo Junior 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2021
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi Q7 3.0 tdi 2007 BUG
    Salutare tuturor,

    Revin cu problema mai sus menționată dar și cu rezolvarea ei.

    Problema pornirii greoaie și uneori deloc urmată de un sunet doar de la electromotor se datora bornei de plus aflată sus in partea dreapta a motorului. In poze veți observa un aspect de sudura bănuiesc eu din cauza cablurilor de curent când s-a încercat să se pornească mașina.
    Prin desfacerea lui și curățare totală, mașina a pornit la sfert de cheie. Încărcarea se face normal iar bateria se incarca la parametrii.
    Nu este o regula sa arate chiar așa că în poza dar de multe ori șuruburile dintre borne se slăbesc și prin joc nu fac contact corect.
    Astfel explicația de ce nu pornește sau pornește greu se poate datora și din acesta cauză deoarece un cablu duce la baterie iar celălalt la alternator și electromotor. Studiați in detaliu fiecare cablaj și veți rămâne surprinși de ce probleme puteți intampina.
    Sursa de informare a fost pe mai multe forumuri rusești, inclusiv aici și va mulțumesc tuturor.

    Pe YouTube la un rus cat un urs



    Mulțumesc încă o dată tuturor și sper că vor fii de folos pe viitor aspectele enumerate.
     
  12. Catazaq

    Catazaq 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Q7 2008 Sline 3.0l
    Salut,
    La masina din profil un Audi Q7 an 2008 este normal ca atunci cand am motorul pornit, pe bornele bateriei de sub scaun sa indice 13.4-13.5V si pe borna de + (plus) de langa motor sa indice 14.4-14.5V ? Multumesc.
     

Distribuie pagina asta