1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. Florin7 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    2.0TDI BPW 2006
    Salutare,
    Am verificat acuma dimineata dupa un drum de 35 km si am urmatoarele (la fel incalzire in scune la maxim, farurile aprinse si aeroterma pe maxim):
    - alternator 14.88 constant
    - borne fata 14,65 constant
    - borne spate 14,6 constant
    Ce am vazut pe VCDS dupa ce am verificat ar fi urmatoarele:
    - pe mess block-ul 14:
    - generator voltage specified 15.00
    - dynamic field signal 35.5%
    - Field current 1.500 A
    - Load response time 3.00s
    - pe messblock 17:
    - Battery type OK
    - Battery Vendor 1
    - Battery Size 8
    - pe mess block 20:
    - Internal Battery resistance (actual) 4.2 Ohm
    - Internal Battery resistance (stan.) 3.4 Ohm
    - Battery Capacity (actual/available) 46 AH
    - Quiescent Voltage 12.60 V
    - pe mess block 19:
    - Battery SOC 84%
    - Battery SOC MMI 100%
    - Battery Aging (derived from Load) 53%
    - Battery Aging (derived from Output) 85%
    - pe mess block 18
    - Battery Voltage 14.6 V
    - Battery current 0.7 A
    - Battery Temp estimate 3 C
    - Battery Temp Ambiance 7 C

    Bateria am cumparat-o in Mai anul asta e posibil sa fie cu probleme de fabricatie sau poate sa fie altceva ? Capacitatea baterie disponibila nu e cam mica adica inteleg ca bateria e in portbagaj si find cablul lung nu are cum sa apara 110 Ah dar macar 70 ar trebui sa fie ma gandesc ?
    Mersi fain de ajutor
     
  2. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Eu am codul asta pe baterie deci eu ma refeream ca il gaseste scris pe baterie
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Florin (CB927MF) am discutat despre asta de sute de ori pe forum.
    Cata lene le este sa nu caute si sa invete singuri si cata nesimtire sa ai si sa intrebi fara sa citesti si fara sa inveti odata ce este ceva scris si mentionat ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ma repet pentru ca vad ca revin tot timpul unele intrebari cu raspunsuri deja scrise si mentionate
    Pentru cei care vor sa codeze o baterie si au modul BEM pe masina tineti ca NU conteaza daca se foloseste VCDS original sau nu.
    Conteaza doar ca anumite versiuni de clone mizerii chinezesti fac figuri la Long Coding sau alte codari. Ori nu memoreaza ori nu accepta codarea.
    Insa, voi cei ce folositi clone mizerii chinezesti nu vreti sa acceptati varianta asta.

    Lasa ce gasiti pe Google, am pus coduri BEM prin toate topicurile din acest forum pentru absolut toate tipurile de baterii, dar nu va deranjati sa cititi de lene ce aveti in voi. Chiar si in acest topic exista informatia asta.

    Pe viitor tineti minte, in codul BEM nu exista litera O, doar cifra 0 (zero).

    upload_2020-12-11_21-21-42.png
     
    CRISTIAN 79 și MRR apreciază asta.
  5. george toro 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4 B8,2L TDI,2011
    Buna seara.Am avut si eu probleme cu alernatorul ,nu mai incarca bateria,si dupa ce am schimbat regulatorul de tensiune am constatat ca problema vine de la cablul plus care pleaca de la alternator catre electomotor si ulterior la baterie.Eu am rezolvat aceata problema punand un cablu de la alternator la bornele care se afla sub grila de la stergatoare,nemai avand problema cu incarcarea in acest moment.
    Inrebarea mea este daca a mai facut cineva acest lucru sau daca vor fi probleme pe viitor,masina este audi a4 2011 cod motor caga.
     
  6. Adrianlip

    Adrianlip 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp caga
    Salut,
    Am modificat și eu traseul cablajului de la alternator. La mine s-a topit puțin după îmbinarea cu electromotorul. Teoretic nu ar trebui sa mai fie probleme.
     
  7. george toro 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4 B8,2L TDI,2011
    @Adrianlip Salut,
    Eu nu am mai verificat la electromotor, doar am desfacut cablul de pe alternator si am pus alt cablu. Din ianuarie si pana acum nu am mai avut probleme.
     
  8. mdanu

    mdanu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI Ultra 2015 Motor CSUB
    salutare
    eu am inlocuit bateria si dupa 2 ani si jumatate am 70 % im MMI !! am pus redresorul pe baterie 3,4 ore si de atunci doar 90 %
    cred ca este programat din soft .... obsolescenta programata este peste tot .... din pacate
    pentru producatori este important doar extorcarea de bani a clientului
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ne si zici ce baterie ai pus, OE, aftermarket ?
    Codata, necodata ? Ai lasat codarea veche ?
    Ce incarcare ai la bornele alternatorului si ce incarcare ai la bornele bateriei ?
     
  10. mdanu

    mdanu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI Ultra 2015 Motor CSUB
    baterie aftermarket codata cu diagnoza originala
    incarcare in fata 13,9v si 13,9v in spate la baterie
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si nu te-ai gandit ca poate fi o problema cu bateria in sine, fiind aftermarket ?
    Incarcarea este in parametri, dar nu optima.
    Codarea, degeaba a fost facuta cu VCDS original daca nu a fost facuta cum trebuie.
     
  12. mdanu

    mdanu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI Ultra 2015 Motor CSUB
    Pai incarc bateria cu redresor la 90% conform MMI si dupa aceea stie si masina sa incarce bateria la 90% ? Pana atunci incarca numai 70 % si poate dupa 3, 4 ore de autostrada 80 %?
    Parerea mea este ca bateria noua din magazin nu este incarcata 100% si atunci nici softul masinii nu o va incarca 100 % egal cum e facuta codarea .
    Cred ca daca bateria este montata cu incarcare 100 % si softul va incarca de la inceput 100 %. Cea orginala a inceput sa faca probleme la 3 ani .... si a trebuit sa o inlocuiesc.
     
    benkekrisztian și lowlife apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai tu ceva probleme pe partea de incarcare (codare, alternator, regulator, BCM, etc.).
    Nu exista ca o baterie OE si una AM sa necesite ambele inlocuire dupa 2-3 ani.
     
  14. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Mă poate ajuta careva cu codul de piesa al cablajului de la alternator pana sus la motor unde este borna de plus, este intrerupt. Mai precis am găsit problema s-a topit firul. Alternatorul încarca 14.9 V și sus ajunge deasupra motorul 13.3 V iar in spate am tot 13.3 V. Multumesc
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu ma insel (si nu cred) este trecut codul aici in topic adica citeste aici: #291. S-a mai discutat despre asta.
     
    Peto apreciază asta.
  16. Madalin1989

    Madalin1989 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,CAHA,2009
    @Peto ai tensiunea asta si cu consumatorii porniti? Ca daca iti ajung 13.3V si in spate si in fata, nu e cablul intrerupt, posibil sa fie alta problema…ai schimbat recent bateria? Ai pus OE cu cod BEM?
     
  17. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    S-a rezolvat problema, era cablajul la electromotor topit, uita-te la mine in topic.
     
  18. hannddy 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 2011 CAGB
    Acumulator original pentru un Audi A4 B8: 000915105CF - 580A (105 Ah)

    Acumulator 2.108 Lei si manopera (montaj + test consumatori) 672 Lei.
    Pret total reprezentanta : 2.779 Lei :uhm:

    Acumulatorul de pe masina este cel original de la mamica lui si are 11 Ani.
    Inca mai functioneaza, dar de cand a venit frigul cam face figuri chiar daca pe MMI in timpul mersului se incarca la 100% (in fiecare dimineata este intre 50 si 70% si in timpil zile se incarca la 100%).

    Cum vi se pare oferta ? Din cate am citit aici, nu prea se merita acumulatori care nu sunt originali.
     
  19. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Japca. E aproximativ 1.500 lei un acumulator nou original iar de montat si codat o poate face orice service auto care se respecta.
     
  20. hannddy 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 2011 CAGB

Distribuie pagina asta