1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Cam asta-i pretul corect. In rest faci cum consideri tu.

    Screenshot_20211220-234849_Samsung Internet.jpg
     
  2. wolf2y

    wolf2y 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, CAGA, 105 kW, 2011
    Salutare. Am si eu un comentariu legat de faptul ca in codul BEM nu exista litera O. Atasez poza cu bateria de pe masina, unde am si O si 0 (editata, dar se vede clar ca exista si O si zero). Bateria este cumparata ca fiind OEM de la Autokarma.
    Acum nu inteleg daca este sau nu originala...
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu sta nimeni sa desluseasca mazgaliturile alea.
    Pune omule poza cu tot codul, nu iti fura nimeni codul.
    Plus ca, poate fi folosit pe 1.000.000 de masini fara ca tu sa fii afectat de asta.
     
  4. wolf2y

    wolf2y 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, CAGA, 105 kW, 2011
    M-am prins.. apare VAO in loc de VA0. Probabil ca mai nou au aparut si cu VAO

    Am deschis subiectul pentru ca am codat cu VA0, ca pe bateria veche - conform cu ce am gasit scris aici in topic ca nu exista litera O in codul BEM.
    Apoi am vazut ca exista VAO si am recodat in consecinta. Oricum probabil ca e acelasi lucru (eu nu vad diferenta in utilizarea masinii) si poate au si altii aceeasi dilema.

    Atasat cifra zero in VA0 ....

    123456.JPG
     
  5. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Este conventie internationala in scrierea alfanumerica a codurilor digitale. Ø reprezinta intotdeauna zero.
     
  6. Costel Luca 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2010
    Salut,
    Va scriu aici in legatura cu o problema recent aparuta dupa ce am inlocuit kit-ul de distributie + curea accesorii si role la masina din profil un Audi A4 B8 2.0 TDI 88 kw cod motor CAGC. Masina dimineata porneste normal turometru 800 rpm, dupa ce temperatura ajunge in jur de 90C turometru urca la 1000 rpm si ramane acolo pe tot timpul deplasari, la relanti deasemena.
    Dupa o scanare VCDS apar 2 erori:

    2 Faults Found:
    02252 - Generator
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 51
    Reset counter: 195
    Mileage: 226447 km
    Time Indication: 0
    Date: 2021.11.24
    Time: 14:32:44

    Freeze Frame:
    Bin. Bits: 11111
    Voltage: 13.60 V
    Count: 6
    Bin. Bits: 10011

    02252 - Generator
    012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101100
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 215
    Mileage: 227308 km
    Time Indication: 0
    Date: 2021.12.11
    Time: 07:56:38

    Freeze Frame:
    Bin. Bits: 11111
    Voltage: 10.60 V
    Count: 6

    Aveti link catre video realizat cand turometru urca la 1000rpm: https://1drv.ms/v/s!At9MKuqZGSXiigrjIgLH7A0cthRd?e=h7nBCd

    Tin sa mentionez ca nu am intampinat astfel de problema pana nu s-a intervenit de catre service-ul autorizat. Care ar fi problema si ce ma sfatuiti sa fac.

    Multumesc anticipat,
    Costel
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand cine a facut diagnoza trebuia sa iti spuna si cum remediezi. Pe forum spui cum ai rezolvat problema pentru ca pe viitor sa nu mai intrebe si altii ci doar sa citeasca rezolvarea.

    In al doilea rand de unde stii faptul ca nu este o coincidenta acest comportament al turatiei motorului si nu are nicio legatura cu ce s-a umblat pe la motor ?

    In al treilea rand ai citit integral acest topic unde s-a mai specificat despre problema ta (pagina 9, 10, 11 si alte pagini) si ai schimbat tot cablajul electromotorului integral ?

    In al patrulea rand la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul.

    Daca sunt vinovati cei care au umblat acolo si iti spune asta cine face diagnoza adica profesionistul in electrica te intorci la cei care au umblat pentru a remedia ei pe banii lor.

    Si nu in ultimul rand un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.

    Iti spun eu a doua oara in acest mesaj rezolvarea: https://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/195164-A-fix-for-the-02252-Generator-OBD-error dar data viitoare fa un efort si ajuta-te singur deoarece internetul asta este infinit si nu trebuie sa intrebi nimic ci doar sa spui cum ai rezolvat si atat.
     
  8. Costel Luca 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2010
    Am rezolvat problema după o scurta vizita la un electrician auto. Spun scurta deoarece problema a fost minora, mufa care intra in regulator era scoasă (uitată bănuiesc), atârna liber. :) Totul a revenit la normal inclusiv consumul.
     
  9. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    Salut,
    Sunt nevoit sa schimb bateria la masina mea, voi monta tot ceva pe original cu cod BEM deoarece va trebui codata. Momentan pe masina am de 105 Ah cu 580A.monta Am gasit una noua la cineva doar ca este de 110 Ah cu 520 A. Daca voi monta aceasta baterie totul o sa functioneze la fel sau o sa am ceva probleme ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu cumva bateria veche de 105 este AGM si bateria noua de 110 este non-AGM ?
     
  11. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    Da ai dreptate a mea cea veche este AGM iar cea noua nu este AGM,deci nu este buna nu?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune tot AGM.

    Data viitoare poate nu mai omiti astfel de detalii, mai ales in conditiile in care ceri pareri pentru eventuale probleme.
     
  13. Vassi71 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 D,CAGA, 143Cp,2009
    Salutare,
    Relatez aici problema ce am avut-o cu bateria la masina din profil un Audi A4 B8, poate ajuta si pe alti sa rezolve problema. Precizez ca am citit de curand tot topicul acesta.
    Acum vreo 4 ani, m-a lasat bateria. Fiind la tara, am luat bateria de pe tractor (Caranda 100 A) si am pus-o pe masina sa ma pot intoarce la Bucuresti.
    Pe atunci nu stiam ca trebuie cod BEM, etc. Am ramas cu ea pe masina fara sa am vreo problema, pana acum 1 luna, cand a inceput sa dea semne de oboseala.
    Pe MMI nemaitrecand peste 50%. Atunci am intrat pe forum si am citit topicul acesta. Am facut masuratori si aveam la alternator 14.8 V si la consola dintre stergatoare 13.2 V. Intr-o postare cineva spunea ca a tras un cablu de la alternator la consola dintre stergatoare.
    Asa am facut si eu si acum am 14.6 -14.7 V pana in spate la baterie. Am pus bateria pe redresor pentru ca nu mai pornea (indica in MMI 10%) si am 2 saptamani de cand nu mai am probleme de pornire (pe MMI am 100% chiar si dupa cateva zile de stationare). Pe masina am avut baterie OE Varta 110 A cu cod BEM.
    Nu am modificat codul BEM niciodata pentru ca nu stiam ca trebuie sa fac asta, la vremea aceea. La vara, cand o sa-mi permita vremea, o sa verific si conexiunile la electromotor pentru ca am inteles, citind topicul acesta, ca acolo e problema. Super TARE forumul acesta.
     
  14. samsung710n 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 tdi 177, 2013
    Vin cu rezolvarile a 3 erori, poate o sa ajute pe cineva vreodata

    02252 - Generator , No signal/Communication

    Trebuie schimbat releul de pe alternator, sau cum ii mai zice, regulator tensiune, in care intra mufa LIN, la mine era cu un singur fir, la alte modele cu 2 fire. De precizat ca la mine motoru statea in 1000 turatii la relentiu, iar alternatorul incarca in continu, baga 14.2 V

    03705 - Voltage Regulator, No signal/Communucation
    00458 - Control Module Battery Monitoring J367, No signal/Communication

    Trebuie cautat unde e intrerupt firul LIN, cel mai adesea in dreapta spate, e o problema cunoscuta, am gasit rezolvare pe un site din afara. Trebuie desfacut capitonajul din dreapta spate, doar pe capacul de vizitare nu e suficient loc, acolo trebuie scoasa izolatia textila care imbraca manunchiul de fire, si o sa gasiti un manson de plastic, ca un furtun transparent lung de 3 cm, in care sunt sertizate 3 fire, si din cauza oxidarii, sau ca au fost stranse prea tare iar firele sunt foarte, foarte subtiri si cand am pus mana pe ele au si iesit de acolo, erau rupte. Le-am lipit, izolat si pus la loc si am rezolvat cele 2 erori, si acum pot vedea blocul 18, 19 si 20 pe VCDS despre starea bateriei.
    Am sa pun si cateva poze sa vedeti unde este mai exact, precizez ca pozele sunt preluate de pe site-ul a5oc.com unde am gasit si eu rezolvarea.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    stelian_pop și arazvan2002 apreciază asta.

Distribuie pagina asta