1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la Audi A1 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A1' creată de Clauu, 11 Oct 2020.

  1. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Salut,
    Ccare este voltajul normal la care ar trebui sa stea o baterie bunicica dupa o perioada de x ore cu masina nepornita ?
    La a mea dupa drum de 400 km, oprita seara la 21, pana dimineata la 09 am 11,9v pe diagnoza. Cum vi se pare valoarea asta ?
     
  2. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Foarte mica.

    upload_2020-10-12_10-4-1.png

    upload_2020-10-12_10-4-36.png
     
    Clauu apreciază asta.
  3. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Multumesc!
    Cele cu start-stop au obligatoriu si BEM? In sensul daca trebuie codata noua baterie?
     
  4. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Eu asta stiu, ca trebuie codate.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cele cu Start/Stop au baterii AGM ce necesita codare.
     
  6. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Ok, am lasat diagnoza deoparte si am pus un multimetru. La borne fara consumatori am masurat 12.3v, cu contactul pus 12,1v in timp ce pe diagnoza arata 11,9v.
     
  7. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Am vazut tarziu mentiunea ta ca ai verificat cu diagnoza, masurarea se face asa cum ai procedat ultima data adica cu multimetrul. La 11,9 V real ai fi observat ca masina pornea greu sau deloc. Citeste pe forum sau pe Google ca ai toate infomatiile scrise deja, valori bune, cum se masoara ... etc.

    P.S.:

    Nu trebuie sa te limitezi la tipul / modelul tau de masina, regula se aplica pentru toate.

    Bafta
     

Distribuie pagina asta