1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Blocul de electrovalve pentru clima la Audi A6 C6 - amplasare - demontare si inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de drid, 23 Apr 2009.

  1. Vladimir13

    Vladimir13 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2006
    Blocul de electrovalve este. Costa undeva la 1000 lei piesa.

    Data viitoare foloseste functia cauta, este o problema des intalnita.
     
  2. bogdan85

    bogdan85 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2011
    Locație:
    vaslui
    Masina:
    audi,a4,1.9
    Am si eu o problema si nu ii gasesc rezolvarea!
    Am cumparat un Audi A6 quattro 3.0 din 2005 si nu ii mergea clima.Am fost cu el la mine in oras la un service de la reprezentanta KIA (audi nu este) sa vada ce si cum.Am observat ca nu pleaca nici un ventilator(nici ala mic,nici ala mare).Mi-a desfacut in stanga sus langa calculatorul masinii unde are niste relee si sigurante si alea functionau.Cand le-a verificat cand intrau la ventilatoare,se pare ca nu ajungea curent la ele.Mi-a probat ventilatoarele pe direct de la o baterie si ele pleaca,deci ar trebui sa functioneze.A lipit niste fire pe acolo a zs si ca ar trebui sa plece acuma,dar surpriza:tot nu functioneaza.Nu stiu la cn sa ma mai duc sau ce sa mai fac,m-as duce la reprezentanta la iasi dar mi-i sa nu ma arda astia urat la bani ca nu ma pricep deloc la mecanica(am patit-o cu un Opel la repr masinii la iasi).Din ce cauza oare nu pleaca ventilatoarele astea si nu merge nici clima ? Am bagat freon dar degeaba :(( Va rog sa ma ajutati ,am cautat pe aici dar nu am gasit solutia !
     
  3. IS55PRO

    IS55PRO 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 175CP
  4. Draqumort 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2010
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI 2005
    L-am desfacut si nu am gasit depuneri... Masina e 2005 motor BLB. Poate imi da cineva un link cu piesa noua sau un cod, ceva...
     
  5. azx Guest

    Puteti va rog sa imi recomandati si mie un service sau pe cineva care sa imi curete si mie blocul de valve de la clima ? Sunt din Bucuresti. Mersi frumos
     
  6. vladcs 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6, 2005, 3.0 tdi 4x4 BMK
    azx, eu am facut operatiunea asta acum o luna si nu mai am probleme. Te pot asista si facem si poze explicite sa facem un ghid clar pentru toata lumea.
    Eu am lucrat singur si odata manjit pe maini nu mi-a mai ars de poze.
    Contacteaza-ma pe PM sa punem la cale.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Sep 2011
  7. azx Guest

    Va multumesc frumos pt solidaritate. Abia acum am citit postul. Azi pe la pranz, am recitit postul anterior despre cum se face si am fost la un service - am dat 100 ron. Am stat langa ei si le-am spus ce si cum sa faca.... Intradevar, erau depuneri pe cei 2 cilindrii (probabil reziduri de abtigel) : i-au curatat frumos cu o solutie + o surubelnita invelita intr-o carpa curata - clima functioneaza normal acum si fara surprize :). Deci ca scule iti trebuie o surubelnita, o carpa, solutia si 30 de min... LOL @ Porsche Romania - 11 mil + manopera :)
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Sep 2011
  8. vladcs 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6, 2005, 3.0 tdi 4x4 BMK
    Eu sunt disponibil in continuare pt urmatorul pacient. Sunt sigur ca sunt multi care sufera in continuare de problema asta.
    De aceea merita un tutorial foto amanuntit. Problema este simpla de rezolvat daca se cunoaste procedura si sunt disponibile sculele necesare.
    @azx, verifica nivelul lichidului de racire, la desfacerea valvei curge putin lichid si s-ar putea sa fi ajuns sub nivelul minim.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Aug 2012
    dumitrescu_claudiu apreciază asta.
  9. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Am efectuat si eu operatiunea acum 2 luni -clima merge perfect de atunci - trebuie putina rabdare si indemanare - este DIY , nu necesita service - doar o trusa de scule care sa contina si torx-uri.
     
  10. costyhl

    costyhl 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    AUDI A6 2700 TDI V6 2005 S-LINE BERLINA
    Salut baieti,
    Am aceeasi problema doar ca la mine s-a rupt unul dintre piciorusele de la cele doua pistoane. In interior sunt doua pistoane de bronz, ele au niste picioruse care sunt subtiri ca o scobitoare. Unul s-a rupt. Trebue neaparat sa schimb totul.

    Daca vreunul dintre voi stie de unde sa cumpar acest grup de electrovalve e perfect. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Mar 2012
  11. brox 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2012
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6, BRF, 2.0TDi, 136CP, CVM, 2006, berlina, gri.
    Salut,
    Astazi a fost mai cald si am trecut de la modul Econ/Auto la Auto fara Econ 22gr.C, la inceput a bagat cald pe gurile de ventilatie centrale, am coborat target-ul la 18gr.C si a inceput sa sufle rece. Cand am oprit la semafoare m-am jucat cu temperatura, am dat pe LO si sufla rece de a inceput sa ma usture nasul (sunt si putin racit).
    Credeti ca sunt semne de oboseala la electrovalva minune? Citind topicul observ ca nu sunt singurul care asteapta un tutorial mai amanuntit cu operatia de curatire a pistonaselor. Faza este ca nu sunt in tara si scule nu prea am aici...

    Mersi in avans si sa aveti racoare in masina :)
     
  12. costyhl

    costyhl 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    AUDI A6 2700 TDI V6 2005 S-LINE BERLINA
    Nu, deci in momentul in care tu mergi normal la 20 gr si la un moment dat i-ti baga aer card pe una din iesiri si cobori temperatura dar pe aceeasi iesire iese aer tot cald atunci trebuie curatat pistonasele.
    Deci numai cand baga aer fierbinte la temperaturi joase. La inceput daca opresti motorul masini 2-3 minute se reseteaza singur, iar dupa vreo luna deja nu mai poti face nimic. Deci mergi si cureti electrovalvolele, sau cumperi unul nou.
    Eu ma chinui de anul trecut asa, nu gasesc sa cumpar separat piesa aia, trebuie neaparat sa merg la audi.
    Chiar azi am desfacut-o si am mai slefuit un pic la ele . Sa vedem ce face.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mar 2012
  13. brox 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2012
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6, BRF, 2.0TDi, 136CP, CVM, 2006, berlina, gri.
    costyhl- mersi de raspuns, deci stau linistit (la racoare) daca am inteles bine :). In legatura cu piesa, daca tin bine minte, se vehiculau prin topicul asta, sume gen 1100 ron. Sfatul meu este sa cauti la dezmembrari, mai ales ca tu spui ca ai nevoie doar de un pistonas (cilindru).

    Bafta.

    PS: Fa te rog niste poze daca tot "te joci" pe acolo, si posteaza-le aici... Mersi in avans.
     
  14. mariustudor

    mariustudor 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 2016
    Rezolvat cu metoda sus mentionata

    Salut, am aplicat si eu metoda mentionata de voi in thread, blocul se afla sub capacul mare intre parbriz si motor in partea stanga, este o piesa mica sub forma a doi cilindri uniti (scrie Bosch la mine). Am desfacut cele 6 suruburi dupa care se vad doua bobine in interiorul carora fiecare are un pistonas cu un arc.
    Am atasat cateva poze cu piesa mentionata, se poate vedea pistonasul (la mine era plin de calcar/o substanta transparenta destul de dura). Am curatat toate piesele din imagine cu o solutie de curatat metale de la o firma din Anglia pe care mi-am amintit ca o aveam prin casa, dupa care suflat cu un spray de placute de frana pentru a nu ramane impuritati pe-acolo, sa fie "bec". Am deja cateva zile de cand am facut operatiunea si nu mi-a mai facut figuri clima (dadea aer fierbinte pe aeratoarele laterale in loc de rece, era foarte enervant la drum lung intrucat trebuia sa opresc motorul si sa pornesc din nou pentru a merge corect).

    Multumesc tuturor pentru sfaturi, m-ati scutit binisor cu banii :)

    PS. Aveti grija cu suruburile, sunt din material destul de moale si se strica repede (folositi ustensile potrivite).
     
  15. tid 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    AUDI A6
    Am curatat blocul de electrovalve dar acum baga aer cald pe laterale circa 10 minute dupa care revine la normal .Nu mai inteleg nimic
     
  16. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Salut all!
    Am si eu o mica problema! La a6 de 2.0, cand folosesc clima, fie ca e econ fie ca nu, cand dau pe aer rece, uneori pe priza din stanga i-mi baga aer fierbinte.. :banghead:uneori cand pornesc baga pe stanga cald iar pe celelalte rece fie baga rece pe toate iar dupa un timp pe stanga baga cald. daca umblu pe la tempertaura, opresc/pornesc clima, umblu la ventilator... isi revine. Am facut o scanare si nu am nici o eroare!:wtf: A patit cineva asa ceva? Stie cineva care ar fi defectul problemei? :uhm:
    Multumesc!
     
  17. tudorsorinrobert

    tudorsorinrobert 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6/3000/2005
    Bloc valvule clima

    Salut baieti,
    Presupun ca am aceeasi problema, si ma cam chinuie de vreo doua veri. Intamplarea face ,ca de doua veri nu sunt acasa si tot i-mi spunea sotia ca baga fierbinte pe partea soferului de nu poti sa stai in masina. Acum m-am convins si eu, baga si pe partea cealalta. Am fost si am pus vag-com-ul pe masina si i-mi arata ca presiunea freonului e ok, iar temperaturile la iesire erau de 17grade pe centru 30 la sofer si 27 in dreapta, cu clima setata pe 24. Compresorul e ok ca l-am schimbat acum 2 ani(original cu garantie). De aceea am sa desfac blocul de valvule maine si promit solemn ca revin cu o gramada de poze si cu procedura completa. Sper din suflet sa fie asta problema ca inebunesc. Am dat 2400ron pe compresor(denso). Buna treaba acest forum!!! "Long life'' si drum racoros cu bijuteriile voastre!!! :wub: :wub: :wub: :wub:
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iul 2012
  18. junior15 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2012
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a6 2.0 2005
    Buna,
    Nu-mi merge clima. Pe lateral imi baga cald, in mijloc rece. Am scos toate mufele de la valve dar tot asa se comporta, trebuia sa nu mai introduca deloc aer rece dar cu mufele scoase tot aiurea se comporta.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Iul 2012
  19. sorinA

    sorinA 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3 8P Hatchback BSE 1.6i 75kw 2007
    Salut,
    Am aplicat si eu metoda de curatare mentionata mai sus si nu mai am probleme. Atentie la strangerea celor 6 suruburi. Sunt foarte fragile. Se reteaza capetele. Nu fortati strangerea. Utilizati o surubelnita cat mai mica.
     
  20. boro1977 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6,2.0tdi.2006
    Cel mai tare forum :). Am si eu aceasi problema, ma apuc de curatat astazi. Va tin la curent.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Aug 2012

Distribuie pagina asta