1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Blocul de electrovalve pentru clima la Audi A6 C6 - amplasare - demontare si inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de drid, 23 Apr 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, o sa dea cu antigel dar nu este problema. Completezi ulterior. Bafta.
     
  2. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Deci e necesar sa dau piesa jos sau pot desfave direct cele 6 suruburi argintii si scot cilindrii si curat tot??

    Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu cred ca tu glumesti. Ai zis ca ai citit topicul, pe pagina 4 ai descris cu poze ce si cum sa faci.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  5. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    aveti idee unde se gasesc suruburi mai rezistente? am rupt unul, nu curge, dar vreau sa le schimb pe toate...
     
    Ley apreciază asta.
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    daca gasesti in inox ar fi perfect. ultima varianta cele zincate.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    El vrea de putere mare nu alt material. Ar fi bine sa montezi surub din inox ca sa scapi de grija ruginii dar sunt greu de gasit si costa foarte mult. Suruburile de pe masinile din grupul VAG in 99 % din cazuri sunt cu rezistenta 8.8 indiferent de locul montajului.
    Unrealist cauta 10.9 sunt cele negre si aproape indistructibile sau cele care au duritate 9.9. Oricum cele mai indicate ar fi de inox cu 8.8 duritate pentru ca nu ai nevoie de mai mult forta de strangere acolo. Ai rupt surubul cand ai desfacut acolo pentru ca voi nu aveti scule speciale pentru demontat filete si suruburi ancrasate, blocate. Cand ai vazut ca nu se poate desface trebuia sa cedezi si sa ceri ajutor la cineva (sa imprumuti de la cineva) care are scule speciale. Bafta.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se desfac foarte usor, la strans e problema. Majoritatea le strang prea mult de frica sa nu le curga antigel si le reteaza capetele.
     
  9. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Vreau sa va spun ca am ajuns sa am 2 rupte, vad ca nu curge, dar nu pot sa stau asa, aveti idee cum sa fac sa le scot pe cele rupte si cu ce suruburi sa le inlocuiesc.
    Le-am strans cam tare dar sunt inimaginabil de casante.
     
  10. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Una din soluții este cu un burghiu mai mic prin șurub.
    Alta varianta dacă desfaci capacele și șurubul este umpic mai sus de suprafață sa lipești un surb de cel rupt și sa îl scoți.
    Alta varianta este cu un polizor mic sa faci o tăietură mica în șurub și sa îl desfaci cu o șurubelnițe dreapta.
     
  11. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Si suruburi la fel sau mai bune, unde am pute gasi?
     
  12. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Nu am desfăcut niciodată un bloc de valve dar trebuie văzut ce suburi sunt de cat și ce pas au și sigur găsești ceva șuruburi de calitate chiar dacă sunt șanse sa coste umpic.
     
  13. cl_cezarr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6,2.0TDI, 2005
    Buna ziua! Sper ca postez unde trebuie.
    Am un Audi A6 2.0 TDI, BLB, 2005, iar la climatronic cand ii dau drumu imi baga aer rece pe gurile centrale, iar pe restu imi baga aer fierbinte.
    Ma puteti ajuta? Banuiesc ca e vorba de un motoras ceva care inchide si deschide anumite clapete pt dirijarea aerului, sau poate fi vorba de senzorul de temperatura/

    Rog cei care au experienta sa ma ajute si pe mine. Multumesc!
     
  14. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Ești în topicul potrivit, dar l-ai citit?
     
  15. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Electrovalvele sunt de vina
    Le gasesti in compartimentul de sub stergatoare in partea stanga cum te uiti la masina. Ai doua posibilitati: le cureti sau le schimbi.

    Sent from my SM-G925F using Tapatalk
     
    cl_cezarr apreciază asta.
  16. cl_cezarr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6,2.0TDI, 2005
    Multumesc!
     
    Adytzam6 și cata181 apreciază asta.
  17. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Sa ai grija unde mergi sa cureti electrovalvele, s-ar putea sa dai 100lei pt 10-15min de munca, iar dupa o luna sa mergi in alta parte sa le cureti din nou..
     
    Alexedu apreciază asta.
  18. cl_cezarr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6,2.0TDI, 2005
    Ma gandeam sa le curat eu, conform cu ce am vazut pe forum. Tin sa multumesc pe aceasta cale celor care au postat acetse informatii utile. O sa revin cu detalii si cu rezultat.
     
  19. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Vezi la șuruburi!

    Sent from my SM-G925F using Tapatalk
     
  20. ct82mdn

    ct82mdn 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI DPF (CAHA), 2009, 170 cp, LDV
    Salut,
    Eu am desfacut si curatat electrovalvele si totul este ok.
    Daca lucrezi cu grija si daca citesti/urmaresti tot topicul, este imposibil sa dai gres.
    Totul conteaza in a avea grija, rabdare si uneltele necesar.
    Totul a durat in jur de 1 ora.
    Multumesc baieti pentru sfaturi.
     

Distribuie pagina asta