1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Blocul de electrovalve pentru clima A6 C6 - amplasare si demontare- probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de drid, 23 Apr 2009.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Intrebare intrebatoare - e normal ca la blocul de electrovalvole cea dinspre exterior sa fie fierbinte , de nu poti tinea mana pe ea, cea din interior tot e fierbinte , dar poti tine mana pe ea, adica e mai rece. Blocul este schimbat nou, aproape un an in urma.
     
  2. Firodo

    Firodo 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 C6 3.0TFSI 2010
    Salutare tuturor.
    Am curatat si eu blocul de electrovalve. Inainte de curatare baga aer rece doar pe la fanta din stanga soferului, pe mijloc calau, iar pe dreapta cald.
    Dupa curatare pe fanta din stanga soferului baga rece imediat, pe mijloc rece dupa aproximativ 2 minute, iar pe dreapta nici rece nici cald. Am dat si doar pe la picioare dar la pasager baga aer calau. La sofer totul in regula.
    Aveti idee care ar mai putea fi problema?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Daca la scanare nu ai erori pe clapete, alt bloc de valve.
     
  4. Alex-F1

    Alex-F1 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Vad ca toata lumea pe-aici se plangea de problema, dar CU CLIMA PORNITA. La mine baga aer cald pe gurile laterale ~ 10 min. dupa pornire FARA CLIMA PORNITA, doar ventilatia normala (pusa pe LO, evident). Daca pornesc si clima la pornirea motorului, totul e ok, baga direct rece pe toate gurile, nici urma de cald. In cazul asta, tot blocul asta de electrovalve e problema?
     
  5. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Desfaci blocul de valve si vezi cum sunt valvele.
    Daca nu au zgarieturi pe ele si s-a dus stratul argintiu lucios atunci curata valvele asa cum s-a zis in topic.
    !!!!!!AI GRIJA LA SURUBURILE DE LA CAPAC,SE RUP USOR!!!!!
     
  6. Lucian.P 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.0 BLB 2007
    Confirm ca la problema cu aerul conditionat (baga prea cald in unele parti) vine de la electrovalve.
    Am desfacut blocul in 10 minute...am curatat cu solutie degresanta tot ce se putea si am montant la loc.

    De 1 saptamana nu mai am probleme cu clima.
     
  7. afosov

    afosov 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2007, A4 2.0 TFSI
    Am curatat si eu blocul de valve dar cred ca nu am folosit solutia potrivita sau am gresit ceva. Nu prea baga prea rece, mai ales in oras. La drum parca se simte ceva.
    Cred ca trebuie un alt bloc de valve. Va tin la curent.
     
  8. afosov

    afosov 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2007, A4 2.0 TFSI
    Am schimbat in seara asta blocul de valve cu unul nou Bosch.

    Problema este cam aceeasi. Afara erau 23 grade. Cu cel vechi la temperaturi de pana in 27 grade baga rece cat de cat.
    Acum, cu blocul nou, afara 23 de grade ma gandeam ca baga rece rece. De unde, rece pe gura din stanga, cat de cat rece pe mijloc, si caldut pe dreapta. Aveti idee care ar mai putea fi cauza?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    O scanare si un Basic Settings pe Auto HVAC te-ai deranjat sa faci ?
    Poate ai probleme la vreun motoras de la clapetele din bord.
     
  10. afosov

    afosov 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2007, A4 2.0 TFSI
    Nu-i vorba de deranj, as face orice sa imi mearga aerul conditionat.
    Problema este ca nu stiu ce sa mai fac. Am schimbat si compresor, radiator ac, filtru uscator, si tot nu merge.

    Nu stiu ce inseamna Basic Settings pe Auto HVAC.
    La motoras nu stiu sa ajung.

    Ce sa mai...ma voi duce undeva pentru o scanare si mai vad atunci.

    Multumesc!
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In Bucuresti sunt colegi profesionisti care te pot ajuta si ii gasesti in aria de prestari servicii. Ai nimerit la toti "habarnistii" daca ai probleme nerezolvate.
     
  12. Marin Alberto 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2019
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 c6 2006 2.0tdi
    Salutare! Am intampinat aceiasi problema la clima. Mijloc baga rece laterale si parbriz si consola spate cald:(.
    Am urmarit toate postarile voastre si azi am curatat acel bloc. Si surpriza, am reusit functioneaza rece prin toate aerisirile. Multumesc celor care au postat cum se procedeaza!! Zi buna!
     
    gabitza121 apreciază asta.
  13. curtmola 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6, 2,7l,quattro,automatic, 2007
    Salutare!
    am simptomele blocului de electrovalve insa am incercat inca unul din dezmembrari si la fel face. Aveti idee , cineva care are acces la softul de reparatii?
    mai jos e diagnoza.
    Multumesc!

    Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl
    Part No SW: 4F0 910 043 A HW: 4F1 820 043 AG
    Component: KLIMABETAETIGUNGH30 0020
    Revision: 00000052 Serial number: 00000000321991
    Coding: 0000022
    Shop #: WSC 02325 785 00200
    VCID: 1C3732FBDF5E1CFE68B-8049

    2 Faults Found:
    00738 - Rear Heat Regulating Valve (N176)
    007 - Short to Ground
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100111
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 160
    Reset counter: 113
    Mileage: 277348 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.11.21
    Time: 12:18:25

    Freeze Frame:
    Temperature: 85.0°C

    00737 - Left Heat Regulating Valve (N175)
    007 - Short to Ground
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100111
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 116
    Reset counter: 113
    Mileage: 277348 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.11.21
    Time: 12:18:47

    Freeze Frame:
    Temperature: 85.0°C
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se monteza unul nou daca nu reusesti sa-l cureti. Conform erorilor ai alte probleme si nu au legatura problemele cu acest topic.
    Daca nu stii sa te ajuti singur ai nevoie sa mergi la un profesionist in electrica. Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    curtmola, intr-adevar, un electrician trebuie sa verifice ohmetric bobinele blocului, cablajul pana la climatronic, conectorii, sigurante climatronic, diagnoza cu/fara mufa etc...
     
  16. Lucaci Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2018
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    Audi a6 2.0 2011
    Salut grup!
    Poate ma ajuta cineva cu o idee.
    Mentionez de la inceput ca am schimbata electrovalvele.
    Caz 1. Setez temperatura la 19 grade, pe gurile de ventilatie din stanga intra aer rece, iar pe cele din dreapta aer caldut (deci nu fierbinte). Inchid gurile de ventilatie din stanga, in dreapta incepe sa se raceasca aerul care il introduce.
    Caz 2. Setez temperatura la 28 grade, pe gurile de ventilatie din stanga intra aer usor rece, iar pe cele din dreapta aer fierbinte. Inchid gurile de ventilatie din dreapta, in stanga incepe sa se incalzeasca aerul care il introduce.
    La diagnoza da acelasi rezultat, adica nu functioneaza electrovalvele. Daca se scoate mufa de sus de alimentare cu curent, sufla aer cald pe toate gurile de ventilatie.
    Multumesc.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ce bloc de valve ai pus ?
    Nou, original, aftermarket, second-hand ?
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Din experienta mea, pune-ti un bloc SH dar ORIGINAL de pe o masina mai recenta , am pus eu din celea de 80-100euro si dupa ceva timp nu mai functioneaza.
     

Distribuie pagina asta