1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bobinele de Inductie - Bujii si Fise bujii - motor Benzina la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de oncete83, 20 Iun 2008.

  1. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Stiu se schimba la 50k/100k cele pe iridium,scânteia este mult mai precisa,urca mai usor in ture,consumul este mai mic(dar nu cred),pornirea este mult mai buna la rece/ cald decât cele normale,dar am citit pe alte forumuri ca la unii au mers mai rau masina cu ele...daia nu stiu ce sa iau ca prețul este asemanator si vreau sa dau maxim 3 mil pe ele.Bujiile mele nu dau semne de oboseala ,porneste la sfert singurul lucru este ca tremura si am zis sa le schimb poate e din ele.O sa fac si poze la ele sa va arat daca au avut arderea ok.
     
  2. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Eu am ngk iridium pe 1.8 t si ma declar multumit.Nu am avut probleme de pornire sau mai stiu eu ce.
     
  3. Vlad_92tt

    Vlad_92tt 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2015
    Locație:
    Gaesti dambovita
    Masina:
    Audi Tt 1.8t 2000
    Salut tuturor sunt nou pe forum si vreau sa va mulțumesc pentru ca datorită vouă sperietura luată s a dovedit a fi falsa. Practic ieri in timp ce ma îndreptam spre casa cu Masina abia luată din service cu noul kit de distribuție dupa câțiva km parcurși Masina a inceput " sa dea suturi " si sa si piardă f mult din putere m am întors înapoi înfuriat crezând ca a montat prost distribuția el convins ca e imposibil a stat putin pe gânduri si a extras bobina 2 care surpriza era rupta am schimbat o si acum totul e perfect Salutari tuturor !
     
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pareri dupa ce am facut upgrade la bobine de TFSI (de care se spune ca tin mai mult): http://www.clubaudi.ro/threads/a4-b6-1-8t-fwd.34323/page-9#post-630294
    O bobina 1.8T Beru costa 125 lei, pe cand una originala!!! de R8 TFSI costa 180 lei.

    Alta chestie - am citit ca e o problema generala cu, cablajul de bobine ce se degradeaza. Variante de inlocuire:
    - mai scump: https://store.034motorsport.com/harness-update-repair-1-8t-4-wire-coil.html
    - mai ieftin: http://www.uspmotorsports.com/Engin....8T-Coil-Pack-Wiring-Harness-Replacement.html
     
  5. lucilir 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2016
    Locație:
    Zărnești
    Masina:
    A4 18 t 2003
    Va salut, sunt și eu un nou posesor de audi a4 1,8t , se pot schimba bobinle și în alt județ? La bv am înțeles ca sunt cam nereceptivi la această problemă, la mine codul este 3 buc, 06B 905 115 J iar una care îmi face probleme și a fost schimbata acum 2 ani ,are cod 06 A 905 115 D
     
  6. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Bobina se schimba foarte usor la motorul tau oriunde ai fi, nu trebuie decit sa dai capacul motor jos si vezi ce usor se schimba.
     
  7. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    E vorba de schimbarea lor gratuita pe actiune de rechemare...
     
  8. lucilir 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2016
    Locație:
    Zărnești
    Masina:
    A4 18 t 2003
    Știu ca se schimba ușor, dar era vorba despre rechemarea în service unde am înțeles ca e gratuit
     
  9. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Pentru cei cu bobine inca originale pe masina la A4 B6.
    Fiti atenti faza: dupa ce am schimbat bobina (pe banii mei), am dus masina la service Darius in Ploiesti (schimbat o usa dupa un contact nedorit cu un bou=taximetrist). Ma duc vineri dupa ea, si dupa ce termin cu nenea cu tinichigeria, ma duce la o colega de-a lui care m-a pus sa semnez un contract, pentru ca a fost o actiune la Audi, de schimbare a bobinelor originale. :keule: Tocmai bine, dupa ce cu 2 zile inainte am schimbat eu una... Nici nu m-a sunat nimeni de la ei sa imi spuna, daca ma sunau eu inca aveam bobina originala busita acasa. Ideea este ca cel de la care am luat-o ii schimbase si el o bobina originala, cu un Beru - intamplarea face ca pe masina mai ramasesera 2 bobine originale, si un no-name schimbat probabil de cel din Olanda. DAR, tocmai una originala a picat cu 2 zile inainte de service... macar de-ar fi picat cea no-name.
    In atentia celor cu motoare 1.8 AVJ - este inca actiune la Audi de schimbat bobinele, deci daca mai aveti sau puteti face rost de unele originale, mergeti pentru inlocuire.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai fi citit topicul asta unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii ai fi aflat asta mai demult si nu ai fi schimbat bobina aia pe banii tai. Dar asta se intampla daca nu cititi si este pacat ca unii scriu degeaba pe forum. Bafta.
     
  11. dragos2015

    dragos2015 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 benzina, ALT, fabricatie 2005, webasto on board
    salut,

    cine stie la ce cuplu se strang bujiile?
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ceva de genul:
     
  13. dragos2015

    dragos2015 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 benzina, ALT, fabricatie 2005, webasto on board
    multumesc!
     
  14. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    Am cumparat sa am de rezerva o bobina beru cu codul 0 040 102 043 zse 043
    Din cautarile mele ar fi si nu ar fi pt masina mea Stie cineva din alte surse daca e compatibila?Oricum nu mai e ce a fost este made in Korea
    am 1,8t quattro/2001 WAUZZZ8EZ1A019676
    multumesc
     
  15. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    Si a mai trecut ceva vreme, mi-am luat inima in dinti si am facut un stage 1, ocazie cu care am aflat ca una dintre bobine este lenesa si ma trezesc cu missfire iar masina merge galopant :)
    In prezent imi ridic urmatoarele intrebari
    Bobine: NGK sau Beru?
    Buji: NGK sau Beru
    NGK? de care:
    HOT - NGK #6 (OEM Range for 1.8/2.7 Engines) - Stock car with stock boost/timing, or mildly-tuned car in cold climates.

    Recommended Plugs in this Heat Range:
    - NGK BKR6E (Copper)
    - NGK BKR6EIX (Iridium Version of the same plug above)
    - Denso K20R (Copper)
    - Denso IK20 (Iridium Version of the same plug above)
    - NGK PFR6Q (OEM Platinum) - If you're planning to stick with stock boost

    COLD - NGK #7 (One Step Colder) - Cars with basic "chip/intake/exhaust" bolt-on upgrades (K03, K04, etc): Drop one range.

    Recommended Plugs in this Heat Range:
    NGK BKR7E (Copper)
    NGK BKR7EIX (Iridium Version of the same plug above)
    Denso K22R (Copper)
    Denso IK22 (Iridium Version of the same plug above)


    COLDER - NGK #8 (Two Steps Colder) - Cars with bigger turbo will benefit from these, whereas a regularly chipped car may foul these.

    Recommended Plugs in this Heat Range:
    Champion C63YC (Copper)
    NGK R5672A-8 (Copper, Non-Resistor plug)
    NGK BKR8EIX (Iridium)
    Denso IK24 (Iridium)
    Bosch FR5DTC (Copper)
    Bosch F5DPOR (Platinum/Side Fire)

    si tot asa...
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru bobine nu era actiune in reprezentante si le schimbau gratis la motoarele 1.8T?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  17. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    nu sunt bobinele originale, 3 de un fel si alta de alt fel.. sa fie primit de la fostul proprietar :)

    LE: un sfat? :)
     
  18. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salut,

    In legatura cu bobinele .. eu am Beru, momentan insa intentionez sa cumpar de R8, de la NGK.
    Daca tot vrei sa le schimbi, eu zic sa mergi pe varianta cu cele de R8, daca ai si remap. O sa se simta.

    Spor ! :-)
     
  19. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    nu am gasit specs pentru cele de R8 concret versus specs de OEM, astfel am ales varianta NGK dupa cod de OEM, iar ca buji am ales : NGK BKR6EIX
    cochetez si eu cu ideea bobinelor de R8 insa mai stau putin in documentatie :P.. pana una alta nu mergem la Le Mans cu ele :P( sper/cred:) )
     
  20. Nicolae Petruta 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Audi, 1.6 benzina, 2002
    Salut. Am un Audi A4, motor 1.6 benzina, din 2002, ALZ. Eu am o problema. Am scos fisele si nu mai stiu cum sa le pun. Am schimbat bobina de inductie. Pe bobina am A B C D. Care fisa la care litera vine? Motorul este longitudinal. Multumesc
     

Distribuie pagina asta