Am dat search pe site si am vazut ca nimeni nu a deschis vorba de Bucse Din Poliuretan. Are cineva asa ceva montat pe masina ? Sau ce parere aveti despre ele ?. Pe mine m-ar tenta sa imi montez si vreau sa ma documentez putin inainte de a face pasul asta referitor la bucse poliuretanice.
Bucsi Salutare, Am eu pe masina actuala (nu audi). Le-am luat de pe ebay din state. Se numesc HyperFlex. Diferenta o simti imediat. Au si gresoare si cu o mentenanta periodica teoretic au garantie pe viata. Sau cel putin pana vinzi masina Kit-ul meu a venit si cu bucsi pentru caseta de directie. Sincer sa fiu nu stiu sa-ti spun daca am simtit vre-o diferenta la volan dar in rest creste putin rigiditatea masinii per total. Combinatia ideala este urmatoarea: Bucsi poliuretanice, bari de rigidizare superioare fata+portbagaj si bari anti-ruliu mai groase (Eibach cred ca face si pentru Audi). P.S: se mai pot adauga si cu arcuri sport/amortizoare/amortizoare+arcuri reglabile. Dar deja vbim de sute de euro in plus. Stima, Dan
A inlocuit cineva bucsile normale din cauciuc cu cele din poliuretan ? Ma interesa daca pot fi montate si pe o masina folosita zi de zi sau sunt indicate doar pentru racing si off-road. Am citit cateva pareri pe forum-uri dar in majoritatea cazurilor era vorba de off-road. Multumesc!
Nu iti recomand deloc bucsele din poliuretan...stiam pe cineva cu asa ceva,a cumparat de la polonezi parca,..ca parere..dupa vreo 20.000km le-a dat jos in primul rand ca era foarte rigida masina,si nu era diferenta semnificativa fata de bucsele OEM de cauciuc ca si stabilitate...suna urat inauntru nu au flexibilitate deloc deci toate socurile sunt transmise mai departe nu sunt absorbite de bucse,si zice el ca a inceput sa dea semne de oboseala acele "urechi" sau cum sa le numesc in care sunt prinse bratele de suspensie in sasiu...nu degeaba sunt bucsele de cauciuc puse acolo..cum zice si americanul "something has to give"...aceste bucse au fost inventate pentru drum fara denivelari si racing gen Nascar...dar la noi in Romania,este alta poveste istoria calitatii carosabilului... In viitor ma gandesc sa-mi pun si eu dar doar ca sa inlocuiesc bucsele de cauciuc de la bara de torsiune..in rest eu nu imi voi pune NICIODATA la suspensie pentru amortizarea socurilor...
Aceste bucsi sunt folosite impreuna cu alti factori ptr. a imbunatati stabilitatea si rigidizarea masinii, gen bara de torsiune, suspensie, etc. Nu va ganditi ca punand aceste bucsi le veti schimba la 200.000 km. (ca in mintea romanului asta este, punem bucsi din alt material si ne vor tine mai mult).
Da, e bine sa montezi bucse de poliuretan dar din pacate pentru drumurile noastre numai la bara stabilizatoare. Iti spun si ce efect au asupra masinii indiferent de marca logic si din punct de vedere mecanic creste aderenta la suprafata de drum, da o mai mare stabilitate la viteze mari si dispare acel efect de bot leganat al masinii. Cat despre restul bucselor de poliuretan montate in alta parte nu e bine sa le pui caci modifica negativ toata suspensia si in plus in scurt timp o sa ai si alte probleme, defectiuni ce nu te astepti sa apara asa repede. Suspensia trebuie sa ramana cat mai flexibila ca ea sa functioneze optim cum de altfel a fost si gandita in scopul acesta. Va impartasesc asta din experienta si credeti-ma ca aceste modificari cu bucse poliuretan la suspensie chiar au urmari foarte costisitoare, ma refer la partea cu suspensia. Succes.