Unul dintre cele mai rare modele Bugatti Veyron a fost "zarit" la un show auto in Dubai zilele acestea, avand numarul de inmatriculare '1' din Emiratele Arabe Unite. Probabil va ganditi ca doar seicul ar putea detine o astfel de masina si acel numar de inmatriculare, dar cei de la autoblog.nl au descoperit ca proprietarul este un rus care locuieste in Dubai. Alte masini din colectia lui ar mai fi: SLR McLaren, Pagani Zonda, Maybach 62, Ferrari F430, Lamborghini Murchielago, Hummer H2 si Mercedes-Benz G55. Se pare ca acest Veyron Pegaso Edition dezvolta in jur de 1.200 cp, cu 200 cp mai mult decat varianta standard. Pegaso a fost un constructor auto spaniol care a construit cateva automobile de lux in jurul anilor '50 si a colaborat cu Ferrari si Alfa Romeo in acea perioada. Sursa: MotorAuthority
Sunt curios cat prinde acest model de Bugatti avand in vedere ca Veyron cu 1001 Cp prinde 407 acesta cred ca atinge 430-450 km/h.Inca putin si decoleaza !
Am gasit ceva interesant: Doar pentru elite - Cea mai exclusivista masina din lume! sunt curios cand va trece pe strada langa mine?? http://www.sotto.ro/articol/Modele-...ite-Cea-mai-exclusivista-masina-din-lume.html
viteza de decolare e in jur de 22 km/h la o incarcare de 3-4 kg/mp calculati voi mai departe, un avion ultrausor decoleaza la 120-130, provocarea e s-o tii pe asfalt... asa ca asta e... avion de vanatoare fara aripi. dac-am fost off topic, imi cer iertare
Nu cred k ii va creste foarte mult viteza maxima ci acceleratia(dupa parerea mea).Oricum ca sa mergi cu viteza maxima cu monstru' ala cam trebuie sa vinzi vreo 200 de camile si 5 neveste ca sa mai il scoti din ,,peco''.Masina super tare da' proprietar nebun ca a dat bani pe ea.(ce as mai fi si eu nebun) )
Intretinerea unui Bugatti Veyron costa mai mult pe an decat intretinerea unui avion particular: De exemplu, in SUA cauciucurile speciale Michelin Pilot Sport 2s costa 30.000 $, iar Bugatti recomanda schimbarea lor la fiecare 4000 km. La fiecare 15.000 km se recomanda schimbarea nu numai a cauciucurilor, dar si a rotilor, adica 50.000 $ O revizie anuala mai costa in jur de 20.000 $ Autocar a calculat costurile totale de intretinere anuale la 300.000 $ ...
aaaa putin ..poi eu cheltui banii astia pana la cora sau metro si tot ies cu cosu' gol.....wow frate asta chiar e nebun sa dea atatia bani p o masina care daca o lovesti sau pateste ceva te impusti pe locB-)
totusi cei care isi permit o asemenea masina,probabil au un profit lunar de citeva milioane asa ca ce inseamna 300mi $
lateral si spate chiar seamana da' din fata nu prea(mi se pare mai frumos r8 din fata) in rest e super reusita masina!!