1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A4 B7 - martor aprins in bord - schimbare - cuplu de strangere si marca

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de S-line, 15 Iul 2008.

  1. S-line 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2008
    Locație:
    Around
    Masina:
    A4 2.0TDI
    Salutare.

    Mi s-a aprins, in mers, martorul de bujii. Este vorba de un Audi A4 B7 din 2007 quattro 125kw(170 CP). Imediat dupa ce se aprinde(acel beculet in forma de spirala) motorul nu mai are putere, nu mai trage aproape deloc...mergi cu 40 km/ora maxim. Daca opresti motorul si-l repornesti dupa cateva secunde totul revine la normal.
    Am fost in service-ul autorizat Audi din Cluj-Napoca cu masina si:
    - prima data au zis ca era vorba de un ventil de la recirculare care l-au schimbat(masina este in garantie)
    - la cateva zile s-a aprins din nou, tot in mers. Am mers in service si au zis ca este vorba de filtrul de particule pe care l-au regenerat(adica au mers vreo 100 km cu motorul subturat) si totul ar fi OK.
    - dupa o saptamana, bineinteles ca martorul s-a reaprins din nou in mers in timp ce eram angajat intr-o depasire, si am ramas fara pedala. Am mers din nou in service si cei de acolo au zis ca au facut un upgrade de soft pentru problema asta...problema e ca nu mai am incredere in ce zic ei.

    Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

    Multumesc
     
  2. blizzard

    blizzard Bronze Member

    Înscris:
    3 Feb 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6, 2003, 1,9 TDI 131 CP
    Salut,
    Nu stiu ce ti-au facut baietii din reprezentanta, dar masina trebuie pusa pe un tester care, in mod normal, ar trebui sa-ti indice de unde apare problema. Am mai auzit de upgrade de soft la modelele mai noi de A4 dar sa fiu sincer nu stiu despre ce este vorba.
    Du-te la cineva care face diagnoze prin zona ta si roaga-l sa-ti spuna exact care e problema ... sau unde este problema;
     
  3. cristache

    cristache 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 ABT 3.0 TDI Quattro ABT 272 CP
    Salutare,
    Astazi am patit prima mea problema cu masinuta(cea de la semnatura) si anume:
    Intr-o depasire cu schimbatorul pe "S" si motorul cam la 3000 ture mi s-a aprins si a continuat sa o faca cu intermitenta iconita aceea ca o spirala ce semnifica din cate stiu bujia incandescenta. Desigur ca am tras pe dreapta am oprit motorul si am verificat cartea masinii care de altfel nu spune decat sa merg la service daca se aprinde in mers respectiva iconita. Toate bune si frumoase...pornesc motorul...iconita se stinge frumos cum ii sta bine si nu se mai aprinde...pana cand turez din nou motorul..tot aproape de 3000 de ture...ce credeti...hop si iconita...
    De data aceasta vazand ca motorul nu trage la capacitate normala(la fel a facut si prima data) mut schimbatorul pe secvential si scad o treapta de viteza..cand ce sa vezi se mai aprinde o iconita...cea care simbolizeaza motorul....
    Indiferent daca o turez in sarcina sau in gol cand se apropie de 3000 de ture se aprinde iconita "buclucasa"....iconita de motor ramane aprinsa in permanenta probabil semnalizand avaria.....aceasta nestingandu-se nici la punerea contactului cum o facea pana acum.

    Are cineva idee de ce sau de la ce face asa?
     
  4. cristache

    cristache 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 ABT 3.0 TDI Quattro ABT 272 CP
    Ieri am fost cu masina la un service pentru a-i face diagnoza necesara identificarii defectului. ZIs si facut. Pun baietii vag-com-ul pe ea si raspunul este...filtru de particule infudat(nu stiu eroarea). Cost inlocuire filtru de particule fara manopera dupa spusele meseriasilor in jur de 8000 RON. Tot ei au venit cu ideea "spargerii" filtrului de particule si resoftarea calculatorului pentru a ignora senzorul de filtru particule,operatie care m-ar fi costat 500 E.
    In nic un caz nu agreeam ideea "artificiilor". Ori ai un lucru original ori nu il mai ai. Asa ca am mers la un amic si am pus masina pe rampa ca sa vad si eu cum sta treaba cu filtrul de particule si cum s-ar putea rezolva problema. Incercand sa inteleg cum functioneaza senzorii de pe sistemul de evacuare am observat la catalizator doua tevi,cate una la fiecare capat al acestuia. Urmarindu-le pentru a vedea unde duc, am descoperit ca erau arse (parerea mea din interior catre exterior). Le-am reparat, caci nu aveam de unde sa le cumpar la 9 seara si masina mea functioneaza IMPECABIL.

    P.S.
    Cand aparea eroarea respectiva de filtru particule calculatorul taia si partea de turbo pentru a proteja motorul, deci putere la motor.....nu prea.
     
    Ultima editare: 14 Aug 2009
  5. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    bravo tie ca nu ai dat niste bani aiurea:applaus:
     
  6. cristache

    cristache 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 ABT 3.0 TDI Quattro ABT 272 CP
    Sunt convins ca cei de la service se apucau sa mestereasca la filtrul de particule si nu rezolvau problema....
    Am si ceva poze cu respectivele conducte dar nu stiu cum sa fac upload la poze aici....
     
  7. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    nu prea am inteles cu conductele alea cum erau arse dar bin ca ai rezolvato. nu am vazut postul numai acuma si mi-am dat seama ca e de la filtrul de particule sau de la motorina de proasta calitate. nu cumva aveai si putina motorina in rezervor cand s-a intamplat chestia asta?????
     
  8. cristache

    cristache 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 ABT 3.0 TDI Quattro ABT 272 CP
    Asa cum am spus, filtrul de particule nu are nimic, eroarea o dadeau acele conducte care sunt(sper sa nu vb aiurea) conducte ce duc la un senzor de presiune diferential sau ceva de genul... Motorina aveam cu siguranta mai mult de un sfert de rezervor pentru ca nu o las sa scada mai mult datorita eventualelor impuritati ce se strang pe fundul rezervorului.
     
  9. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Fara acceleratie.

    Azi,in mers a inceput sa palpaie spirala de la bujii incandescente si sa nu mai am pedala de acceleratie.motorul a intrat cred intr-un modul de avarie si sa turat singur la 1100rpm.care sa fie cauza aceste probleme.aseara am spalat motorul si sa strans ceva apa in zona baterie,sa scurs din ea,dar a mai ramas putin sub cutia ECU.nu cred sa fi intrat apa acolo,oricum ma duc acum sa o scot cu un burete si sa desfac capacul sa vad daca este apa si in cutie.oricum problema este de la pedala,deoarece cand pornesc motorul,sta la relanti normal,apas pedala si automat se tureaza la 1100 si nu mai am pedala deloc.astept pareri-rezolvare.
     
  10. gaby_a4

    gaby_a4 Banned

    Înscris:
    15 Oct 2009
    Locație:
    iasi/suceava
    Masina:
    A4 8E TURBO
    e senzorul de la pedala de acceleratie
     
  11. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    asa este cum a spus si colegul de mai sus.razolvasem de mult,acum mi-am adus aminte de acest post,poate ii este de ajutor altui nefericit.problema vine de la acea mufa care se afla in ECU,dedesubtul cutiei este o gaura prin care trec firele din ecu in caroseria masinii,iar din cauza inbatranirii acestiu plastic,el sa ovalizat la baza si a intrat ceva apa pe acolo.am lasat la uscat si a doua zi si-a revenit.
     
  12. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Bujii incandescente A4 B7 - schimbare - cuplu de strangere si marca

    Vreau sa schimb o bujie (s-a ars). Stie cineva la ce cuplu e stransa mai exact (poate ati vazut printr-un manual ceva) ?

    De asemenea pentru ce sa optez intre Bosch, Beru si NGK ? Sau sa caut OEM ?
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca sunt ceramice se strang cu 12 Nm,iar daca sunt metalice se strang cu 15Nm.
    Toti producatorii enumerati de tine echipeaza motoarele vag din fabrica.Eu am avut Beru pe masina,un prieten Bosch,iar la reprezenanta am gasit NGK in cutie Audi.Am un set de bosch noi prin portbagaj,daca te intereseaza,da-mi un pm
     
  14. cartdi 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi
    Si eu am patit aceeasi poveste precum CRISTACHE la un a4 2.0 tdi, falfaia spirala si nu se mai tura. Dupa ce am repornit motorul totul era ok, alta figura nu a mai facut pentru ca (cred eu) am iesit cu ea pe drum intins pentru regenerare intr-a 4 sau a 5 la 2000 de ture pentru cel putin 15 minute.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Iul 2011
    Nedi apreciază asta.
  15. alexxxyo 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 2.0 b7 170 cai
    Acelasi lucru am patit si eu de doua ori cu palpaitul spiralei, prima data acum jumatate de an (inainte sa mi se aprinda am avut probleme cu filtrul de particule si lam regenerat in mers cu vag-com) si a doua oara mi sa aprins ieri. cauza inca nu am aflato. rezolvarea a fost aceeasi oprirea motorului si repornirea apoi a fost ok. In timp ce era aprins acel martor nu aveam putere deloc.
     
  16. ovidiumhm 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4, BRB, 2007
    fise bujii incandescente

    Salutare la toata lumea! Dupa o iarna destul de grea, in care am avut mici emotii la pornirea la rece, as dori verific si eu bujiile prin una din metodele expuse aici. Am intampinat insa o problema banala pentru unii, si anume nu pot scoate fisele. Ma poate ajuta cineva cu informatii ajutatoare, care ar fi secretul sau scula ajutatoare.

    DSCF0391.jpeg
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Apr 2012
  17. gaby-audi

    gaby-audi 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 2,5 TDI V6 BDG 2005
    Salut nu este nici un secret, iti trebuie un patent din ala cu varful mai lung si ingust, prinzi fisa si o tragi afara, succes.
     
    Bogdan suiugan apreciază asta.
  18. caesar 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4, 1,9TDI, 2007
    Fise bujii inversate

    Am un A4 2007 1,9 tdi BRB si in urma unor erori la bujiile incandescente, am descoperit ca fisele bujiilor sint inversate in cutia de la calculator. Cred ca e releul acolo. Adica fisa 1 duce la bujia 4, fisa 2 duce la bujia3, etc. Deci fisele 1234 la mine sint inversate 4321. E grav? daca la las asa e Ok?
     
  19. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    am si eu o intrebare referitor la schimbarea bujiilor:

    cand trebuie facuta schimbarea lor? se aprinde un martor la bord? la un nr. anume de km? sau sunt simptome specifice pt. bujii arse?

    multumesc!
     
  20. Koss30 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2012
    Locație:
    Timișoara / Paris
    Masina:
    Audi A4 Break S-Line, B7, 2.0TDI 136cp, 2006, BRF
    Buna, am si eu o intrebare: diferă voltajul la Bujii in funcție de motor? Ca eu am cumpărat 4 Bujii Beru si pe ele am observat ca scrie 4,4v. După ce le-am schimbat am observat ca imediat mi s-au ars 2 Bujii. M-am gândit ca poate o fi ceva defect de fabrica si acum când am căutat Bujii anume pt motorul meu (BRF) am văzut ca pe astea scrie 7volti. Deci știe cineva dacă din cauza asta mi s-au ars 2 așa de repede? Ca ceva nu miroase bine...
     

Distribuie pagina asta