1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A4 B8 - martor aprins in bord - schimbare - cuplu de strangere

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Silviu 28, 19 Sep 2012.

  1. Palos 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4, B8, 2.0, TDI, 2009
    ok.
    Multumesc frumos pentru raspunsuri.
    Poate am noroc cu colegul recomandat si nu se va rupe, altfel o sa cheltui pentru o bujie cat nu face...dar asta e macar ma impac cu idee.
     
  2. NicolaeAudiA4 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4, 2.0 CAGB,2009
    Salut. Acum mi s-au aprins bujiile incandescente. Am oprit motorul, am așteptat sa se stingă toate becurile si când am pornit nu s-au mai aprins. Tin sa menționez ca atunci când am pornit prima data si s au aprins, nu am așteptat sa se stingă becurile, am văzut doar ca Masina nu trage după 1 km mers, pana atunci nu îmi apăruse. Se poate sa fie din cauza ca nu am așteptat sa se stingă becurile?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e din cauza ca nu ai asteptat sa se stinga becurile.
    Spirala bujiilor se aprinde din mai multe cauze, inclusiv cand iei Limp Mode, nu doar din cauza bujiilor defecte.
    Fa o scanare si posteaza erorile.
     
  4. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Va salut, m-am pricopsit cu eroarea
    4996 Glow Plug Control Module( J 179)
    P0684 00 [039] Implausible Signal.
    Am verificat toate bujiile inclusiv continuitate de la pinii modulului pana la fiecare bujie +siguranta de 60A, totul este ok. Releul(modulul) nu am reusit sa-l decapsez se pare ca este turnat in silicon.
    Nu am tensiune decat 2.5 V pe siguranta de 60A. Prin aceasta siguranta este alimentat modulul J179. Eu cred ca lipsa alimentarii modului imi da aceasta eroare. Am incercat si output test pe Glow Plug, dar tot 2.5V ramane.
    O schita electrica sa pot continua "sapaturile" mi-ar fi de mare ajutor, sau niste sfaturi. Multumesc anticipat!
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fii putin mai explicit daca vrei altceva. Schema electrica cu cablajul bujiilor o ai in pdf.
     
  6. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Ma intereseaza partea de "forta" a instalatiei electrice. Sa vad legaturile spre siguranta de 60A care se afla in compartimentul de la parbriz. Nu imi ajunge tensiune la acea siguranta. Partea electrica dintre bujii si modul este ok.
     
    ConstantinKMY apreciază asta.
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    S39 e alimentata din nodul D75 (fir gros de 10, rosu) al terminalului 30 din compartimentul motor care la randul lui vine de la baterie prin N253.
     
  8. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Multumesc mult, asa este, chiar mai devreme am gasit problema!
    Mi-a fost data jos cutia de viteze...
     
  9. Adrian02 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi a4 b8, 2.0, 2008
    Salut! Îmi poate spune careva ce bujii se pun pe Audi a4b8 2008 CAGA 2.0 ,143 cp. Am una arsa pe cilindrul 3 si am dus Masina la service dar se pare ca s-a ars cea pusa de acel mecanic probabil la prima cheie. Va mulțumesc!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pai ce mecanic e ala care nu stie ce fel de bujie iti trebuie la masina ? Era cofetar cumva si acum este mecanic ? Nu a citit si el pe bujia veche niste coduri, la cati volti lucreaza, ce dimensiune are bujia noua fata de aia veche si asa mai departe ?
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Inca nu am auzit sa arda o bujie la prima cheie.
    Depinde ce eroare ai avut la scanare.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Adrian02 Pana in 2009 se folosesc bujiile din poza atasata, marca Beru.
     
  13. Petrica Balan

    Petrica Balan 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2017
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 TDI 143 cp (CAG) 2008
    Salut,
    La un audi A4 B8 din 2008 CAGA 2.0 143 cai îmi apare martorul bujie incandescenta dar nu rămâne aprins doar pâlpâie in special in viteza a 6-a. I-am făcut o diagnoza și mi-a apărut aceasta eroare, este al doilea cod. Cei de la service încă nu i-au dat de cap. Va rog dacă ma puteți ajuta și pe mine. Masina se afla încă la service. Multumesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ti-au schimbat senzorul respectiv si problema persista, nu ai distributia pusa bine sau a sarit de la punct.
    Sa iti dai seama despre ce senzor vorbesc, da o cautare pe Google dupa A4 B8 G40.
     
  15. Petrica Balan

    Petrica Balan 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2017
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 TDI 143 cp (CAG) 2008
    Așa mi-au zis și ei. Acum mi-au trimis mesaj și au găsit intinzatorul cam slab vor sa verifice întâi distribuția fără sa schimbe senzorul. Multumesc, o sa văd luni ce îmi vor zice.
     
  16. Bolos 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0Tdi CAGA 2012 WAUZZZ8K8CA020113
    Buna,imi poate spune cineva cum se schimba bujiile incandescente la motorul 2.0 Tdi CAGA? Multumesc,anticipat!
     
  17. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Se da capacul de plastic jos, se scot mufele de la bujii, de desfileteaza bujiile vechi, se infileteaza bujiile noi, se pun mufele si apoi capacul de la motor. Am schimbat recent la 1.9TDI (alta masina) si toata operatiunea a durat mai putin de 5 minute. Dupa schimbare am simtit imbunatatiri clare la pornire.
     
    AlinB8 și Bolos apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca vrei sa schimbi bujiile unei masini in 5 minute ai toate sansele sa ajungi la Bunicu’.
    Bujiile se dau cu vaselina resistenta la temperaturi inalte pe filet si se strang cu cheia dinamometrica. Asta daca vrei sa nu le desfaci “cu morcovul” jumate inauntru cand umbli data viitoare acolo.
     
    stelian_pop, Bolos și gabi_74 apreciază asta.
  19. Ilie Pandaciuc

    Ilie Pandaciuc 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 Diesel 120CP, CAGC, 2010,
    Salut, ma poate ajuta cineva cu codul de piesa la bujiile BERU pentru masina mea? WAUZZZ8K8AN014043, motor 2.0 diesel, 88KW CAGC. Multumesc anticipat!
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul pentru Beru, 059 963 319 M a fost eliminat si inlocuit cu 059 963 319 S.
    Bujiile NGK nu se mai folosesc din 2016 si se recomanda utilizarea bujiilor Bosch sau Beru la inlocuirea acestora.

    upload_2018-2-19_22-38-31.png
     
    Ilie Pandaciuc apreciază asta.

Distribuie pagina asta