1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A6 C6 diesel - schimbare - martor bujii aprins in bord - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de andrei_hbi, 4 Apr 2009.

  1. costeaval 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6, Motor 2.0 TDI, 2006
  2. horatiulup 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2010
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A6/2.0Tdi/05
    De 2 sapt am schimbat aceste bujii,sub capacul- motor sunt dispuse in partea stanga(privire din fata a motorului).Cele originale au fost Beru,cod: 0100266004beo deci iti recomand tot Beru(in jur de 55ron/buc).
    Neaparat,acest cod la magazin deoarece sunt 2 tipuri-(scurte si lungi),a doua varianta e ce iti trebuie tie.Se foloseste tubulara de 8, se inlocuiesc foarte usor.Masina mea A6 2005 4f BLB.
    Sper ca am fost de folos .
     
  3. cosmyin2004 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.7 TDI Multitronic, 2006
    Bujii incandescente A6 C6 diesel - schimbare - probleme si rezolvari

    Dupa cat timp se schimba bujiile?
    sunt curios pt ca mai face uneori figuri la pornire adica dureaza cateva fractiuni de secunda in plus sa porneasca..chiar azi mi-a facut faza..dupa 2-3 zile de stat in garaj
    mentionez ca nu indica vreo eroare masina.

    mersi
     
  4. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Pe caldura asta bujiile nu mai functioneaza.
     
  5. mihaieugen

    mihaieugen 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A4 Avant 2001 Facelift Diesel AHH
    bujiile nu mai functioneaza pe caldura in sensul ca masina nu le mai alimenteaza ... daca nu ma insel treaba asta se intampla de pe la 10 grade celsius cu plus in sus ...
    nu stiu daca la o scanare poti afla ca una sau mai multe bujii nu functioneaza ... pt ca masina trimite curent pe fisa dar bujia fiind arsa nu se mai incalzezste ... cel mai bine este sa le verifici pe fiecare in parte cu un bec de control de 12 V ... exista in supermarket un fel de creion de tensiune de 12 volti care arata ca un pix cu un fir care are la capat un crocodil (adica un fel de cleste metalic cu arc)
    Legi capatul cu clestele la PLUSUL bateriei si cu varful pixului pui pe capatul bujiei incandescente dupa ce in prealabil i/ai scos fisa de pe ea ... daca becul din interiorul creionului de tensiune nu se aprinde inseamna ca acea bujie nu are continuitate si este strapunsa ... intr/un cuvant arsa ...
    Asa le/am verificat si eu pe ale mele si nu s/a aprins becul la nici una ... initial am crezut ca metoda nu este buna ... nu ma gandeam ca pot avea toate bujiile arse ... asa ca am trecut la metoda "babeasca" ... si anume: desfacut bujie din locas si cu niste cabluri de curent cu crocodili mari am alimentat/o direct la baterie ... si nimic ...
    Am cumparat bujii noi (BERU) si primul test pe bujia noua a fost cel babesc ... in mai putin de 2 secunde capatul bujiei devenea rosu ... dupa montare a urmat si testul cu creionul de tensiune ... la bujia noua se aprindea instant ....
    multa bafta ...
     
  6. SIERRA 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4,2,0tdi-170 cai,2007
    Ordinea numerica cilindri = Numerotare cilindrii

    Ma poate ajuta cineva cu ordinea cilindrilor la motorul 3.0 tdi ? Testerul arata bujia nr. 3 arsa si nu stiu care este.
    Va multumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum privesti motorul din fata masinii bujia numarul 3 este cea de sub clapeta de acceleratie din stanga (dreapta masinii).

    Numaratoarea incepe din stanga jos, cum privesti motorul.
     
    Ultima editare: 12 Apr 2014
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    De exemplu bujia nr. 6 se afla, cum te uiti din fata la motor, pe partea dreapta (stanga masinii), prima de la parbriz.
     
  9. cedi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2010
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi A6, 3.0tdi, 2005
    martor spirala intermitent

    salut!si eu am aceiasi problema se aprinde intermitent martorul de la bujii iar masina pierde din putere.Curios este ca dimineata, cu motorul rece masina merge foarte bine, dupa ce se incalzeste motorul incepe iar sa nu mai aibe putere.
    A rezolvat cineva o astfel de problema?
    multumesc!
     
    Viziroiu Laurentiu apreciază asta.
  10. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Prima data fai un test sa vezi ce erori ai stocate.
     
  11. imparaturosu

    imparaturosu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2010
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro tiptronic 2005
    Ciao baieti,
    Am si eu o intrebare: am 2 bujii pe partea dreapta rupte in chiulasa. Intrebarea mea: cat m-ar costa sa-mi dea jos chiulasa si ce trebuie schimbat. Mersi.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Iun 2012
  12. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Cat costa .. asta depinde unde o schimbi ..
    Dar trebuie schimbata garnitura la chiuloasa in mode evident .. + daca tot schimbi bujiile .. schimba le pe toate 6 .
     
  13. imparaturosu

    imparaturosu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2010
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro tiptronic 2005
    mersi frumos.
     
  14. bikestuff 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2012
    Locație:
    OS
    Masina:
    Audi A6,2.7 TDI, 2006
    Salut, ma confrunt si eu cu aceeasi problema! Din cate 200 in 200 de km aprinde pe bord spirala intermitent si se lasa din putere. Daca opresc si pornesc din nou motorul, atunci revine. Am fost la Mures la Audi Service si am platit pentru test, rezultatul: pierdere de presiune, buji incandescente defect(3 buc); mai era ceva,nu am acuma in fata diagnosticul. Insa cei de la service au spus ca nu e cauzata de buji incandescente. Daca ai mai aflat ceva sau oricine stie sa-mi dea sfaturi , as multumi.
     
  15. cedi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2010
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi A6, 3.0tdi, 2005
    martotul bujii se aprindea intermitent

    salut! se pare ca aveam o problema electrica la motorasul de la turbina pe care l am schimbat, a costat 500 lei si setarea in reprezentNta a mai costat maxim 100 lei. multi ma puneau sa schimb turbina dar masina dimineata tragea bine si nu scotea fum.nu mai stiu ce eroare imi dadea ceva de genu presiune prea mare.
     
  16. rbscotland 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 Avant quattro 3.0 TDI - MY2006
    Asa este, daca nu apare eroare pe bujii este sigur de la acel motoras. In cazul in care se schimba turbina acel motoras trebuie 'scris'
     
  17. cristirar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    audi a6 3.0 TDI 2005
    Poate sa-mi spuna cineva ce perioada de timp sta aprins martorul de buji vara la pornire la rece(dimineata) si la o pornire in timpul zilei (la cald)?
    La mine si la cald sta aprins vreo 3-5 secunde, iar acum am gasit toate cele 6 buji arse desi au fost schimbate iarna trecuta. La motorul bmk exista releu pentru buji sau comanda se da din vreun calculator?
    Multumesc!
    Dca cumva am postat gresit rog un moderator sa mute postul.
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pozitionare cilindrii la motorul 2.7 si 3.0 TDI:
    parbriz
    3 6
    2 5
    1 4
    radiator
    Adica primul cilindru este in dreapta masinii, jos.
     
  19. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    Pai pe diagnoza imi dadea bujie arsa pe ciindrul 4 si am desfacut-o, dupa sfaturile voastre, pe cea situata langa farul din dreapta, cum privesti masina din fata. Am controlat-o la baterie si am observat ca se inroseste, atunci am desfacut-o pe cea din capatul opus, deci nr. 6 dupa precizarile voastre si aici minunea cea mare: s-a rupt in chiulasa. Mai bine zis, a ramas blocat doar varful, electrodul in "fundul" chiulasei.
    Am incercat sa-l lipesc cu superatak de o tija si sa-l extrag afara, dar fara succes. Solutia cea mai buna, bineinteles cu mii de rugaminti la cel de sus, a fost sa dau cu mult wd40 si sa o pornesc cu speranta ca compresia o va arunca afara. Dupa vreo 10 min de accelerari destul de puternice, a iesit. :yahoo: Mi-am dat seama ca a iesit prin faptul ca a inceput sa faca ca un tractor fara tobe, chiar m-am si speriat, nu ma asteptam sa faca chiar atat de urat. :sign_omg:
    Am pus bujia noua si acum totul e o.k.

    De aici trag concluzia ca ordinea ar fi alta plus ca bujia care s-a rupt se vedea ca era un pic corodata si cred ca de asta s-a si rupt. As putea sa fac un test sa scot una din fise si sa verific pe care cilindru imi da eroare, dar asta altadata. Acum sunt bucuros ca am rezolvat treaba. Bafta.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Apr 2014
  20. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Vezi să nu fi încurcat cumva fişele :) S-a mai întâmplat şi altora... Să vrei să schimbi o bujie şi tu de fapt schimbai alta pentru că aveai fişele inversate.
     

Distribuie pagina asta