1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente motor diesel la A6 C4

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de zolik, 21 Dec 2010.

  1. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Saut,
    Nu gasesc nici cum o schema sau o discutie pe tema aceasta. Am pe cineva care vreau sa-l ajut pentru ca nu ii mai porneste masina la rece, adica greu, are A6 C4, cod motor AAT si nu stie unde poate gasi releul pentru bujii, asta ar fi problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2012
  2. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Deschizi capota , si te uiti la furtunul gros de apa care iese din radiator (partea de sus ) acesta duce intr-un Bulb cu 2 sonde in el. Sonda de sus e stricata de aceea nu ii mai tine bujiile. daca vei scoate mufa aceea cu 2 pini ai sa constati ca va tine bujiile incontinuu ( o rezolvare de moment pana vei procura acea sonda) Daca ai nelamuriri iti pot lasa un nr de telefon pe PM sa mai vb.
     
  3. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Releul bujiilor din cate stiu ca se afla sub bord in partea soferului.Este pozitionat in ultimul din dreapta.Dar totusi tind sa cred ca acolo este problema cum spune si dodoloi la acea sonda de pe furtunul care iese din radiator.
     
  4. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    va multumesc frumos ,ma duc maine si am sa incerc varianta ta,DODOLOI :),:applaus: si dak nu asta ar fi am sa te rog sa dai nr tel si va multumesc pt sfat
     
  5. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Inca o indicatie ar fi sa verifice avansul , la modelele astea daca e dereglat avansul porneste mai ciudat si cu fum la rece.
     
  6. dorutzu26 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi 96
    dodoloi salut ma poti ajuta cu un sfat ? La mine nici nu se aprind in bord bujiile si la fel porneste foarte greu la rece si scoate fum albastru. La mine are doar o singura mufa aia de sus cu 2 pini , am scos-o si degeaba tot nu se aprinde. Imi poti lasa un numar de telefon ? Te sun eu. Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Sep 2011
  7. bogdan89

    bogdan89 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2011
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 c5 -1.9tdi AWX A6 c6 - 2.0tdi blb
    pune un plus direct pe bujii pt 10-15 secunde si vezi daca porneste usor!!!masoara cu un bec daca atunci cand pui contactu ai curent pe firele de la bujii(romaneste)
     
  8. virgilius

    virgilius 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2009
    Locație:
    focsani
    Masina:
    Audi A6 C4 2.5TDI an fabricatie 1995
    Salut, am si eu un A6 C4 cod AEL si am aceeasi problema: nu-mi ajunge curent la bujii, sonda alba cu doi pini am schimbat-o dar tot degeaba. Ciudat e ca daca scot mufa imi functioneaza bujiile, motorul se tureaza pana la 1000 de ture cam 5 minute dupa ce il pornesc indiferent daca e cald sau rece.
    Va rog frumos daca poate cineva sa ma ajute care stie rezolvarea problemei sau care a trecut prin aceeasi situatie. Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2012
  9. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Regleaza-i avansul pompei si debitul si ai sa vezi ca v-a porni instantaneu. Nu te mai lega de acel bulb caci saracul isi face treaba. Du-te la un mecanic cu tester sa iti regleze debitul , si avansul.
     
  10. virgilius

    virgilius 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2009
    Locație:
    focsani
    Masina:
    Audi A6 C4 2.5TDI an fabricatie 1995
    Multumesc pentru informatie am rezolvat problema cu bujiile, acum porneste la sfert.
    Revin totusi cu alta problema: pun contactul, se stinge becul de la bujii, iar dupa ce pornesc motorul, la 20 de secunde, mi se aprinde din nou becul de la bujii, palpaie vreo zece secunde, se stinge, dupa o perioada iar incepe sa palpaie.
    Va rog cei care ati trecut prin aceasta problema daca imi puteti da niste informatii. Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2012
  11. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Verificare releul bujiilor.La diesel se afla sub bord.S-ar putea sa conecteze aleatoriu. sau sa ai un scurt circuit pe traseul bujiilor astefel incat sa-ti porneasca releul.
     
  12. virgilius

    virgilius 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2009
    Locație:
    focsani
    Masina:
    Audi A6 C4 2.5TDI an fabricatie 1995
    Multumesc mult o sa verific astazi.
     
  13. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Nu este neortodox sa ceri niste sfaturi ,neortodox este sa nu scrii cum ai rezolvat acel ceva ,nu de alta dar poate mai sunt persoane in situatia ta .Nu o lua in nume de rau .
     
  14. virgilius

    virgilius 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2009
    Locație:
    focsani
    Masina:
    Audi A6 C4 2.5TDI an fabricatie 1995
    Imi cer scuze, asa este, trebuia sa specific cum am rezolvat. Am schimbat din nou senzorul (alb) acela de temperatura de pe furtunul de apa. Cel pe care il cumparasem era defect. Am reglat avansul la pompa si porneste perfect. Pe viitor voi avea grija sa postez rezolvarea defectiunilor si cauzele.

    raducu79 am si eu o rugaminte, poti sa-mi dai adresa ta de mess poate ma mai poti ajuta cu unele chestii la care eu nu gasesc rezolvare. multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Feb 2012
  15. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Te ajut cu cea mai mare placere cat tine de mine .La motor nu am ce sfaturi sa-ti dau eu avand benzina .id mess tehcap.Bafta
     
  16. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Am si eu o problema cu bujiile acestea.Martorul din bord se stinge la o secunda dupa punerea contactului,indiferent de temperatura motorului,dimineata sau pe zi.Sunt nevoit sa pun si sa iau contactul de cateva ori,sa apuce bujiile sa se incalzeasca.
    P.s. Am scos mufa senzorului de temperatura si intr'adevar,martorul de la bujii a stat aprins cateva secunde bune si a porniti "brici" si fara fum.Motorul statea putin mai turat.Am scos acel senzor si acum astept sa ajung prin oras sa comand unul.Aveti idee cat costa?
     
    Ultima editare: 6 Noi 2014
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Senzor de temperatura antigel ? 20-30ron.
     
  18. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Am schimbat senzorul cu unul nou si la fel face.Nu imi tine bujiile mai mult de o secunda.L'am dat retur si astept altul mai scump de 80lei...Sa fie alta problema?De ce fara senzor imi stau bujiile 10 secunde si cu acel senzor nu raman aprinse mai mult de o secunda?
     
  19. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Revin cu noutati:Azi a sosit cel de'al doilea senzor,marca "Beru" , 80lei ,dar nici acesta n'a rezolvat problema.Astept altul , marca "Febi"...
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai cumpara AfterMarket. Cumpara original. Senzorii se cumparar obligatoriu originali nu altceva.
     

Distribuie pagina asta