Saut, Nu gasesc nici cum o schema sau o discutie pe tema aceasta. Am pe cineva care vreau sa-l ajut pentru ca nu ii mai porneste masina la rece, adica greu, are A6 C4, cod motor AAT si nu stie unde poate gasi releul pentru bujii, asta ar fi problema.
Deschizi capota , si te uiti la furtunul gros de apa care iese din radiator (partea de sus ) acesta duce intr-un Bulb cu 2 sonde in el. Sonda de sus e stricata de aceea nu ii mai tine bujiile. daca vei scoate mufa aceea cu 2 pini ai sa constati ca va tine bujiile incontinuu ( o rezolvare de moment pana vei procura acea sonda) Daca ai nelamuriri iti pot lasa un nr de telefon pe PM sa mai vb.
Releul bujiilor din cate stiu ca se afla sub bord in partea soferului.Este pozitionat in ultimul din dreapta.Dar totusi tind sa cred ca acolo este problema cum spune si dodoloi la acea sonda de pe furtunul care iese din radiator.
va multumesc frumos ,ma duc maine si am sa incerc varianta ta,DODOLOI , si dak nu asta ar fi am sa te rog sa dai nr tel si va multumesc pt sfat
Inca o indicatie ar fi sa verifice avansul , la modelele astea daca e dereglat avansul porneste mai ciudat si cu fum la rece.
dodoloi salut ma poti ajuta cu un sfat ? La mine nici nu se aprind in bord bujiile si la fel porneste foarte greu la rece si scoate fum albastru. La mine are doar o singura mufa aia de sus cu 2 pini , am scos-o si degeaba tot nu se aprinde. Imi poti lasa un numar de telefon ? Te sun eu. Merci.
pune un plus direct pe bujii pt 10-15 secunde si vezi daca porneste usor!!!masoara cu un bec daca atunci cand pui contactu ai curent pe firele de la bujii(romaneste)
Salut, am si eu un A6 C4 cod AEL si am aceeasi problema: nu-mi ajunge curent la bujii, sonda alba cu doi pini am schimbat-o dar tot degeaba. Ciudat e ca daca scot mufa imi functioneaza bujiile, motorul se tureaza pana la 1000 de ture cam 5 minute dupa ce il pornesc indiferent daca e cald sau rece. Va rog frumos daca poate cineva sa ma ajute care stie rezolvarea problemei sau care a trecut prin aceeasi situatie. Va multumesc anticipat.
Regleaza-i avansul pompei si debitul si ai sa vezi ca v-a porni instantaneu. Nu te mai lega de acel bulb caci saracul isi face treaba. Du-te la un mecanic cu tester sa iti regleze debitul , si avansul.
Multumesc pentru informatie am rezolvat problema cu bujiile, acum porneste la sfert. Revin totusi cu alta problema: pun contactul, se stinge becul de la bujii, iar dupa ce pornesc motorul, la 20 de secunde, mi se aprinde din nou becul de la bujii, palpaie vreo zece secunde, se stinge, dupa o perioada iar incepe sa palpaie. Va rog cei care ati trecut prin aceasta problema daca imi puteti da niste informatii. Va multumesc anticipat.
Verificare releul bujiilor.La diesel se afla sub bord.S-ar putea sa conecteze aleatoriu. sau sa ai un scurt circuit pe traseul bujiilor astefel incat sa-ti porneasca releul.
Nu este neortodox sa ceri niste sfaturi ,neortodox este sa nu scrii cum ai rezolvat acel ceva ,nu de alta dar poate mai sunt persoane in situatia ta .Nu o lua in nume de rau .
Imi cer scuze, asa este, trebuia sa specific cum am rezolvat. Am schimbat din nou senzorul (alb) acela de temperatura de pe furtunul de apa. Cel pe care il cumparasem era defect. Am reglat avansul la pompa si porneste perfect. Pe viitor voi avea grija sa postez rezolvarea defectiunilor si cauzele. raducu79 am si eu o rugaminte, poti sa-mi dai adresa ta de mess poate ma mai poti ajuta cu unele chestii la care eu nu gasesc rezolvare. multumesc anticipat
Te ajut cu cea mai mare placere cat tine de mine .La motor nu am ce sfaturi sa-ti dau eu avand benzina .id mess tehcap.Bafta
Am si eu o problema cu bujiile acestea.Martorul din bord se stinge la o secunda dupa punerea contactului,indiferent de temperatura motorului,dimineata sau pe zi.Sunt nevoit sa pun si sa iau contactul de cateva ori,sa apuce bujiile sa se incalzeasca. P.s. Am scos mufa senzorului de temperatura si intr'adevar,martorul de la bujii a stat aprins cateva secunde bune si a porniti "brici" si fara fum.Motorul statea putin mai turat.Am scos acel senzor si acum astept sa ajung prin oras sa comand unul.Aveti idee cat costa?
Am schimbat senzorul cu unul nou si la fel face.Nu imi tine bujiile mai mult de o secunda.L'am dat retur si astept altul mai scump de 80lei...Sa fie alta problema?De ce fara senzor imi stau bujiile 10 secunde si cu acel senzor nu raman aprinse mai mult de o secunda?
Revin cu noutati:Azi a sosit cel de'al doilea senzor,marca "Beru" , 80lei ,dar nici acesta n'a rezolvat problema.Astept altul , marca "Febi"...