1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cablu incarcare si prize incarcare pentru Audi Q5 55 hybrid

Discuție în 'Modele Audi Hybrid si Plug-in Hybrid' creată de FLZ, 22 Noi 2023.

  1. FLZ 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8 2013
    Salutare,
    Am un Q5 55TFSI an 2019 Plug-in hybrid. Ca sa il pot incarca la o statie "de perete" E- charge Renovatio dintr-un Mall (ca cea din poza) care livreaza maxim 22 Kw ce cablu imi trebuie": cablu monofazic, trifazic si decat anume sa fie 7.4, 11, 22 Kw ? Cred ca masina permite sa incarce cu o putere maxima de 7.4 Kw intrare.
     
  2. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Este foarte posibil ca mașina ta să nu încarce cu mai mult de 7.4 KW/h. Nu ai nici o informație prin manual ?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e posibil deloc.
    Standard primesti de 3.7 sau 7, majoritatea le-au inlocuit cu 11kw.
     
  4. bpdpaul

    bpdpaul 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2024
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi Q5, 2.0 55TFSIe, 2020
    Salut,
    Detin un Audi Q5 TFSIe din 2020 si am primit incarcatorul original. Acasa am montat o priza de 32 Ah sa il pot folosi, dar imi incarca cu maxim 2.5 kwh si dureaza cam 6 ore de la goala complet bateria pana se incarca bateria la maxim. Cred ca viteza asta este limitata de incarcatorul masinii ca asa in casa am consumatori si mai mari, dar nu ar fi fost o problema asta.
    Recent mi-am instalat un sistem fotovoltaic Huawei si cum ajung tarziu acasa nu apuc sa incarc de la panouri mai mult de 2 ore, cel putin in perioada asta si as profita de energie free daca se poate ca pentru naveta imi ajunge o incarcare zilnica
    M-am interesat de incarcatoare mai puternice si am gasit de 7.4 Kw tot marca Huawei. Atasez si linkul cu incarcatorul ce as vrea sa-l montez.
    Cu bateria de pe masina acum pot parcurge cam 40 km iarna si cam 50 km vara. Eu fac naveta zilnica 35-40 km si as profita.

    Ma intereseaza de fapt sa stiu daca afectez in timp bateria masini, durata ei de viata, asta daca aleg o incarcare mai rapida ?

    https://efurtun.ro/produs/statie-de-incarcare-monofazata-huawei-smart-charger-7ks-s0-7-4kw-32a/
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incarcare lenta = incarcare sanatoasa.
    Incarcare rapida = mai multa caldura generata asupra bateriei si mai mult "stres" pe celule reducand semnificativ starea/capacitatea/viata bateriei.

    Ceea ce degradeaza o baterie este temperatura, cu cat bateria este supusa mai mult la temperaturi inalte, cu atat se va degrada mai rapid.
    Pentru a ii mentine capacitatea si starea pe termen lung, recomandat este o incarcare lenta.

    Bineinteles, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, sunt mii de articole si teste pe aceasta tema.
     
    bpdpaul apreciază asta.

Distribuie pagina asta