1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul de caldura - la A3 8L - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de madalin91, 29 Ian 2012.

  1. moto89 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    A3 1800 1997
    salut, doresc sa.mi spuna si mie cineva cum pot inlocui radiatorul pt caldura a3, 1.8, 97 ?
     
  2. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Buna seara, vreau și eu ajutorul vostru cu o problema la incalzire habitaclu, apa ajunge la 90° dar caldura în masina nu baga cum ar trebui cu clima la 27°c.
    Am desfăcut azi tur/retur la caloriferul de bord si l-am spălat cu apa oțet si calgon, a ieșit curat.Nu stiu unde ar putea fi problema, a mai rămas ultima solutie termostatul de schimbat. Mulțumesc mult
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In loc sa-l schimbi direct si pe urma sa scrii pe forum, daca mai ai probleme, tu ai procedat exact invers.
     
  4. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Apa ajunge la 90° de asta am exclus schimbarea lui in prima etapa, mecanicii toti au spus ca problema mea este la caloriferul din bord (infundat). Nu știu ce sa inteleg.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pot fi amandoua defecte = cu probleme. Dar decat sa scoti caloriferul din bord (un cosmar) mai bine incepi cu termostatul.
     
  6. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Daca termostatul ar rămâne pe închis..ar trece de 90°c in bord.. Dacă e pe deschis ce se întâmpla cu apa din motor? Termostatul se poate veridica daca funcționează? Azi am exclus radiatorul de bord iese apă prin el, a iesit curat. Multumesc pentru raspunsuri.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate fi infundat si nu face caldura chiar daca apa este curata si circula prin el.

    Da, pur si simplu il fierbi si cu termometrul de temperatura mare il verifici cand deschide.
     
    RokoSud apreciază asta.
  8. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Salutare,

    eu am o problema diferita,legata de caldura cu simptome care nu le-am mai gasit,oriunde am cautat.
    De anu trecut,nu mai baga caldura.Nu m-am stresat prea tare,decat atunci cand a trebuit sa plec la bansko in bulgaria(740km dus).Si atunci am spalat caloriferul(interior).A iesit apa cu aceasi presiune cum o bagat si era curata.Am verificat daca functioneaza clapeta de jos(cea portocalie)care muta de pe rece pe cald si functiona.Pana cand un mecanic mi-a zis sa fac un output test cu vcds - ul la climatronic.Zis si facut.Le-a testat pe toate si totul a fost ok si ...surpriza,baga caldura.L-am lasat asa,m-am dus la bansko,am avut caldura.Acolo nu am umblat deloc cu masina si la intoarcere am avut mai putina caldura...!!dupa ce am ajuns acasa,ce sa vezi...iarasi nu mai baga caldura.I-am data pace si apoi a venit caldura si ....a trecut vara si acuma iarasi a venit frigul si nu baga caldura.Eroare pe vcds nu am.Am dat jos iarasi bordul din dreapta si dat cu spray pe contact la motorasul ce misca clapeta de cald-rece.Functioneaza bine.Furtunele sunt calde,mai ales cel ce intra este mult mai cald ca returul.Termostat schimbat de vreo 2 luni si senzorul de pe carcasa plus antigel.Probleme cu sistemul de racire motor nu am,am verificat,sunt in "parametrii".Am mai citit pe net,sa pun contactul,nu pornesc motorul si las pe o treapta de ventilatie si sa cresc temp de la low la high si trebuie sa se auda o simtitoare creste de ventilatie.Asta s-a si intimplat.
    Acuma ce mi s-a intimplat ieri si nu am mai gasit la nimeni este urmatorul fapt: am facut ceva drumuri cu masina ca a trebuit sa car ceva saci de moloz si la ultimul drum am zis sa dau drumul direct pe caldura...si am avut caldura,iarasi daca am comutat de pe caldura pe rece si am pus iarasi pe caldura,nu a mai mers.Am ajuns acasa,iarasi verificari de tot felul....nu mai mergea caldura.S-a intunecat si i-am data pace si m-am schimbat si am plecat de acasa ca aveam treaba,tot in oras.Pe drum am zis sa dau drumul iarasi pe caldura,motorul fiind cald,de la atatea "teste" facute.Si surpriza...aveam caldura.P o distanta de 2 km in oras,pe 25 grade pana am ajuns la destinatie,aveam caldura de mi se incalzise fata.Deci da caldura,dar ...nu stiu eu exact in ce conditii.Mi se pare ca daca pornesc direct pe caldura este OK,daca mut de pe caldura pe rece si mut inapoi nu imi mai da.Daca fac output test,"ceva" cred ca se aseaza la "locul" lui si iarasi am caldura.
    Vreau sa va intreb ce ar putea fi?
    Unde ar putea fi acel ceva ce cred eu ca se blocheaza si nu mai revine.

    Multumesc
     
  9. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    La mine s-a dovedit a fi pana la urma senzorul G113 care se afla in V71 si imi tinea clapeta de sub filtru polen deschisa si clapeta de sub aeroterma tot pe deschis dinspre exterior. Cand pornea aeroterma baga aer rece de afara. Le-am asezat manual amandoua pe pozitia inchis dinspre exterior ... si am caldura. Cand o sa imi ramana 180 lei din salariu :) o sa iau un V71 AM deoarece pe original nici nu am indraznit sa intreb cat costa.
     

Distribuie pagina asta