1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul de caldura - la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de D807, 12 Iul 2009.

  1. Stelian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1,8 1996
    Azi m-am uitat sun bord si am dat de la rece la cald.motorasul comanda bratul alb.am repetat de citeva ori.posibil radiator clima infundat?cu ce solutie se curata?multumesc
     
  2. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Cu zeama de calorifer nou . Schimbal si nu mai ai brobleme
     
  3. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Posibil înfundat radiator de căldură, nu cel de la clima care raceste. De schimbat e foarte greu. Incearca sa il desfunzi inainte. Pe langa baterie trec doua furtune care se mufeaza direct la acest calorifer. Scoatele si baga apa pe unul din ele. Vezi daca e înfundat.
     
  4. Stelian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1,8 1996
    Am scos furtunele de la calorifer,am turnat o solutie anticalcar si rugina,am last-o o ora jumate so dupa aceea am bagat apa cu presiune in ambele sensuri. Apa a iesit curata,fara mizerie. Caldura e la fel,mai exact nu este,doar amorteste.presupun ca nu am desfundat caloriferul.ultima solutie sa schimb caloriferul? Mai am o intrebare ce comanda v71? La tsetar a aparut lipsa tensiune.multumesc
     
  5. Stelian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1,8 1996
    Am dus masina la doctor:schimbat calorifer clima-curatat clapete-pus burete pe clapete!!! Am caldura in masina !!!!!!
     
    coco_catalin apreciază asta.
  6. Stefan94

    Stefan94 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8,1996
    Stelian2007 , cat te-a costat mana de lucru?
    Pentru ca la fel trebuie sa fac si eu!
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este irelevanta intrebarea. Fiecare service isi stabileste propriile preturi. Tu stii cat este de munca sa schimbi un calorifer de bord ? Sincer, eu personal nu as face asta pe mai putin de 200 Euro. Daca o sa gasesti undeva in Bucuresti sub pretul asta si atentie calitatea lucrarii sa fie impecabila (fara suruburi rupte la desfacere sau uitate a fi puse la ansamblare, fara sa rupa ceva si asa mai departe) du-te repede acolo. Bafta.
     
    Stelian2007 apreciază asta.
  8. Stelian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1,8 1996
    Un prieten: 200 lei. Pentru altcineva nu stiu, dar pot intreba. Este in Ploiesti si a facut schimbarea intr-o zi.
     
  9. Stefan94

    Stefan94 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8,1996
    Eu am refacut clapetele anul trecut, si da...stiu cat e de munca!
     
  10. shrek_stef 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    a4 1.8t 1997
    Am un a4 1.8t 97 si nu mai am caldura de loc...am curatat caloriferul, schimbat antigel ,senzor temperatura. Apa sta la 90 furtunele ce intra si ies din calorifer sunt fierbinti, am facut test,clapetele functioneaza dar caldura nimic. Cineva a zis ca nu mai am burete pe clapeta de directionare a aerului...ceva sugesti?
     
  11. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Presupun ca aer rece baga, adica ventilatorul merge. De altfel, daca furtunele sunt calde, nu inseamna ca nu e infundat caloriferul, care e doar o extensie la tot sistemul de racire a motorului. Normal dupa 30 min de mers in masina, bordul centru, se incalzeste de la calorifer si fara sa fie pornita cladura.
    Daca dai jos torpedoul (am facut un DIY) ajungi la ventilator si poti vedea caloriferul si daca se incalzeste.

    verifica caloriferul, apoi ventilatorul, apoi sigurantele. incearca cu AC on/off, si vezi daca unitatea AC ajusteaza aerul dupa temperatura. Doar nu sa infundat peste noapte.
     
  12. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    O problema, motor 1.6 apa sta la 90 grade, motorul cald, dau drumu la caldura, baga caldura un minut dupa care aerul se raceste. Furtunele tur retur care intra in radiatorul de caldura sunt fierbinti, cel de sus care intra in radiatorul motorului e fierbinte, cel de la vasul de expansiune e fierbinte, iar jos mai este un furtun gros care este rece. Sa fie termostatul?
     
  13. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Sigur nu e termostatul. Ai radiatorul de incalzire infundat.
     
  14. PETER79 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    AUDI A4 B5 1,9 TDI
    Salutare la mine era aceeasi problema pe tester era totul ok dar caldura ioc.am bagat presiune pe furtunele de la caloriferul de caldura din masina si surpriza da caldura incepind de cand apa are 65 grade .Operatiune facuta acum 30 minute .
    Asa ca incercati prima data da vedeti daca nu este infundat radiatorul.Bafta multa.
     
  15. aecrim80 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 96
    Buna, daca pentru incalzire habitaclu am furtunul de tur si cel de retur fierbinte de ce nu imi intra aer cald si intra rece? Am desfacut sub bord si clapetele functioneaza corespunzator
     
  16. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Fa-I o aliniere a clapetelor cu vag-com. E posibil sa fie desincronizate si sa functioneze aiurea.
     
  17. aecrim80 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 96
    Am reusit sa vad clapeta principala cald-rece si functioneaza ok dar mi se pare ca radiatorul care ar trebuii sa incalzeasca e rece, culmea sub capota turul si returul sunt fierbinti. E posibil sa aiba ceva valva sau senzor care sa nu lase sa circule apa prin radiator si sunteaza la intrare? Am sa trec si pe la un service dar acum sunt cu masina in germ. pentru inca 3 sapt o sa incerc aici sa vad..
     
  18. Bernand

    Bernand 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2012
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI 110ponei AFN
    Aceaasi problema am avut si eu. Sunt niste bureti pe clapetele care directioneata aerul cald/rece si acei bureti se desprind si aerul ii arunca pe gurile de ventilatie de aceea nu vine cald ci doar rece pentru ca neizoland bine clapetele lasa si rece peste cald.

    Se demonteza bordul se scoate acel tub in care sunt ventilatorul si caloriferul si se lipesc alti bureti pe clapete pentru a fi etansi etc..

    Dar caca esti la etapa cu bordul dat jos ar fi bine sa verifici si caloriferul ca sa nu mai dezmontezi inca o data bordul doar pentru a inlocui caloriferul.
     
    robert2691 apreciază asta.
  19. remusarian 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi A4 b5 1995
    Salutare! Detin un Audi A4 din 96 motor de 1.6 benzina nu are clima sau alt ceva pe ea.. de ceva vreme se incalzeste greoi. acum temperaturi nu mai ajunge la 90 de grade ca si pana acum dupa vreo 10 km abia ajunge si nici caldura in masina nu prea mai da. sa fie problema termostatul care inchide si deschide accesul antigelului sa intre in motor? sa se fi blocat pe deschis? mecanicul mi-a tranzmis ca asta ar fi una din cauze si principana. S-a mai intanlit cineva cu o prblema din asta? si care a fost preblema cauzata...... multumesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu citeste acest topic integral ? De ce nu citesti topicul dedicat instalatiei de racire integral ? De ce nu schimbi termostatul ? Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     

Distribuie pagina asta