1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul de caldura - la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de D807, 12 Iul 2009.

  1. remusarian 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi A4 b5 1995
    Am incercat sa citesc dar sunt o multime de explicati pe aici si mai multe probleme explicate pe care eu nu le am. Credeam ca acest forum este facut pt a ajuta posesori de Audi sa detecteze unele probleme , nu pt a fi certati cei care pun intrebari.
    Ne find familiarizat cu acest forum imi este greu sa gasesc aceste explicati care imi trebuiesc, ar insemna sa citesc o multime de conversati , nu ca ar fi inutile dar timpul nu imi permite .
    Credeam ca gasesc niste sfaturi utile care m-ar ajuta fara sa schimb piese inutil. dar m-am inselat.
    Multumesc!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca in 5 ani nu te-ai familiarizat cu forum-ul, tot ce trebuie sa faci este sa folosesti functia Search.
    Nimanui nu ii permite timpul sa citeasca zeci de pagini, dar tot o facem putin cate putin cand avem timp.
     
  3. sorin_rulz

    sorin_rulz 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 benzina 1996
    Salutare,
    Eu am o altfel de problema: la mine baga doar aer cald si daca dau la minim la temperatura. Dar este asa de cald ca stau cu geamurile deschise. Ca sa nu mai fie asa cald in masina trebuie sa opresc aerul sa nu mai circule deloc. Aceasta problema se intampla de 2 zile. Ce credeti ca are si ce- i de facut ?
     
  4. robert2691 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 81kW 110PS
    Salutare. Din cate știu, sunt 4 motorașe în tubulatura instalației de climatizare. Cea albastra care dirijează aerul pe unde sa intre în habitaclu : dezaburire, mijloc, picioare. Urmatoatea ar fi cea care comuta rece/cald. Una e albastra, cealaltă alba. Astea le poți observa dând torpedoul jos. Mai este una roșie în partea șoferului, pe lângă caloriferul de căldură. Asta ce rol are? Iar al4-lea motoraș e cel de recirculare. Zic bine? Eroare pe vag com servomotor v71 și v85 defrost Footwell (ceva de genul) Am făcut și testul caloriferului cu furtunul cu apa de la robinet pe tur și le retur și nimic, are presiune mare la ieșire din calorifer indiferent ca bag pe tur sau pe retur , e la fel de curata apa. Și tot nu am caldura în mașină. Poate fi din clapete cauza? Dacă ar fi sa schimb radiatorul de căldură, voi pierde freonu din radiatorul de clima? (cel de sub torpedou, unde e și ventilatorul) din cate am înțeles, ca sa schimbi radiatorul de căldură, trebuie dat jos și cel de clima, și atunci freonu iese. Unii îmi spunea ca poate fi pompa de apa, ca nu are debit. Sunt multe variante și nu știu de care sa ma apuc. Termostatul e schimbat de o luna. Pompa e schimbata de jumătate de an, nu cred ca are 10.000 km încă. Însă pompa e fără nume, termotec. Poate și din cauza asta nu are debit. Ma bate gândul sa schimb pompa, sa ii pun hepu, și sa schimb toată tubulatura cu tot cu motorașe, însa nu știu de ce sa ma apuc prima data. Păreri? Mulțumesc.
     
    Florin 4g apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru V71 ti-am atasat PDF-ul cu informatii, dar pentru V85 din cate vad, trebuie sa dai plansa de bord jos sa ajungi la el.
     
  6. Robbynson1988 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4 adr1998
    Sal
    Acum o luna am luat un audi a 4 b 5 cu clima, am probleme cu direcționarea aerului, sus și jos baga cald la mijloc sufla doar rece am motorul cel cu brațul albastru ars, am reușit să sal mișc să-l pun pe o poziție sa sufle un pic mai puțin, mai există și un alt motoraș clapeta care pot măcar să-l fac sa sufle cald și pe mijloc sau să blocheze ventilația?Dacă da unde este poziționat. Ma dispera picioarele frig sus simt căldură, iar la mâini și corp inghet
     
  7. robert2691 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 81kW 110PS
    Salut. M-am luat după tine și eu. Am cumpărat alta tubulatura completa de la dezmembrări, am desfăcut-o, am scos cele doua clapete care au găuri pe mijloc și nu i-am pus alt burete, ci am decupat p tabla zincata prinsa de clapeta în pop nituri, lipita cu silicon roșu pentru etanșare, rezistent la temperaturi. Tubulatura e pregătită cu tot cu motorașe plus calorifer nou cumpărat marca nisens. Urmează în zilele următoare procesul de, desfacere a bordului și schimbata toată tubulatura. Sunt curios cum arata cea originala a mașinii, ca tot e plin de burete în grile. Aștept sa se încălzească puțin, e o zi de lucru de dimineață până seara ca să termin.
     
    pinga_zlg apreciază asta.
  8. Daniel@Cristea 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4B5, ADP,1996
  9. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Salutare,imi poate spune si mie va rog frumos unde este poziționat senzorul G192 la un a4 b5 1.9 tdi,1997,AFN
     
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu garantez, dar pe un forum nemtesc acesta este marcat ca fiind G192.
    [​IMG]
     
  11. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Multumesc. Problema rezolvata, am schimbat senzorul G192 demontat si montat piesa noua. Am dat casetofonul jos si se vede acel senzor. Codul lui este 1H0907543A sau 6PT007504001
     
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu stiam cum se ajunge la acel senzor, dar e bine ca l-ai gasit usor si multumim pentru transmitere.
     
    harbuz costel apreciază asta.
  13. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Intradevar, acela din imagine este senzorul g192 responsabil cu caldura la picioare iar daca se scoate casetofonul se vede senzorul de caldura responsabil cu caldura frontala. Daca unul singur e defect caldura in masina va fi foarte slaba sau deloc. Sunt aceleasi simtome ca si cum ar fi caloriferul de caldura infundat sau servomotor cald-rece defect.
     
  14. Spaiki 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9Tdi 1996
    Deci sa va povestesc ce am pățit eu. Am un audi A4 B5 1996 1.9 tdi cod motor AFN, climatronic. Nu baga caldura decât foarte puțin pe la parbriz. M-am apucat sa desfac torpedo-ul l-am demontat sa văd cum se prezintă capetele, am desfăcut ventilatorul și observ ca clapeta este blocată undeva la jumătate de unde am dedus ca este de la motorașul care o angreneaza.
    Pana aici totul bine, acum vine întrebarea mea: clapeta este metalica și are niște găuri în ea (o sa pun și 2 poze) așa trebuie sa arate sau aceasta mai avea ceva lipit peste ea gen burete sau ceva textil. Aștept un raspuns.
     
  15. mindsoul

    mindsoul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 model 1996 1,9 tdi
    spaiki, incearca alceva, poate fi si aia cu motorasul, DAR,
    Problema poate fi din comenzile climatronic, fiind masini foarte vechi, au pulbere electrostatica pe placa cu circuite pe care stau butoanele de caldura, aer conditionat, etc.
    Deci iti sugerez sa scoti consola, cureti cu ceva placa. Vezi un video aici:



    Nu e munca foarte grea si foarte lunga, cred ca ia 1 ora demontat curatat remontat. Fa poze la contacte daca nu ti minte cum erau. La mine nu mai dadea caldura si palpaia ecranul de multe ori, se stingea
    L-am curata si nu mai palpaie, la service m-au pus sa cumpar una noua, alta consola. Am demontat si e ok, asta e oricum bine sa faci chestia asta. La mine la un moment dat nici nu mai asculta comenzile cand apasam butoanele, ba mergea ba nu mergea.
    Verifica si dupa ce ai apa la 90 de grade sa fie ambele conducte calde, alea centrale, ca atunci ai circuit prin radiator, daca iesirea e calduta inseamna ca e infundat.
     
    Spaiki apreciază asta.
  16. Spaiki 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9Tdi 1996
    O sa incerc și faza cu consola. Eu am demontat toată partea din dreapta, acolo unde este caloriferul pentru climă dându-mi voie sa ajung și în centru unde este caloriferul de căldură. Cu apa la 90 garde, frige caloriferul de nu poți tine mana pe el mai mult de 3 secunde deci singura hibă eu zic ca este aceea cu clapeta blocată, dar preventiv o sa demontez si consola sa o curaț.
     
  17. Spaiki 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9Tdi 1996
    Cei care au lipit burete pe clapete ce soluție de lipit ați folosit?
     
  18. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Eu am lipit la un B3 cu Prenadez si a ținut destul de bine. Dar până la clapete a trebuit să desfac tot bordul si toată unitatea de climatizare .
     
  19. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Se pune un cauciuc inpermeabil la apa si padul de la mouse este o solutie aproximativa.
    Pentru lipit Loctite gel pentru suprafete flexibile va fi etans si nu se va desprinde.
     
  20. Valentin 1980

    Valentin 1980 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 1.6 1996
    Salut. Eu am aceiasi problema cu caldura. Si la mine am gadit burete din acela rupt prin gurile de ventilatie. Care este cauza ? Si ce urmari are ? Oare din cauza asta nu am caldura in masina ? Multumesc anticipat
     

Distribuie pagina asta