1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Ionutz, 6 Sep 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a scris despre asta pe forum de mai multe ori si exista cateva idei principale care trebuie sa le pui in aplicare. Ai cautat degeaba. Mai cauta. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     
  2. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    Aceeasi problema o am si eu. Turul si returul ce intra in caloriferul de caldura sunt reci ambele. Se formeaza presiune pe instalatie si dispare atunci cand pornesc ventilatoarele. Iar furtunul superior ce intra in radiator e cald, iar cel ce iese din termostat e rece.
    Iar cand am setat caldura pe HI imi baga doar.. aer rece si nimic altceva
     
  3. gheorghelucian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2009
    Locație:
    Târgu neamt
    Masina:
    A6 C5 quattro 1.8T awt
    Întreb și eu: ce înseamnă la voi radiator înfundat? La mine bagă căldură anemic din când în când. La diagnoza nici o eroare. Am făcut operațiunea oțet, nu s-a schimbat nimic. Am făcut și cu viakal, tot nimic nu s-a întâmplat. Dar totuși radiatorul l-am găsit curațel. Nu a ieșit nimic din el. Apă sau aer sau oțet sau orice trec foarte ușor prin el. Sa fie radiatorul meu o cauză pierdută sau sa caut în altă parte ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai facut o adaptare a clapetelor cu VCDS ?
     
  5. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Buna dimineata
    Intampin si eu o problema cu caldura, si anume: cateodata, de cele mai multe ori dimineata, apa la 90 turatia aerotermei peste jumate, si in masina abia sufla aer caldut, cateodata aerul este fierbinte.(am verificat cu vcds,aliniat clapete, suflat presiune prin radiator,gresat motorase etc )
    Si mai patesc chestia asta , primesc caldura in "valuri" la viteza mare (110-140) cum reduc pe la ~70 iar baga caldura(aer foarte cald)
    Senzorul de temp ambientala poate fi defect, sa citesca o temp mai mare decat cea reala?... si unde se afla senzorul asta?
     
  6. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    La aceleasi simptome ca si ale tale am rezolvat prin curatarea caloriferului din bord.
     
  7. Claudiu298806 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4,1'6,2001
    Salut,
    Am si eu problema cu caldura si anume: la ralanti nu baga deloc chiar daca apa este la 90 iar la turatii de peste 3.000 incepe sa bage cat de cat. Am verificat furtunele care intra in masina pe la baterie iar cel de jos este cald iar cel de sus rece, plus ca furtunul care iese din radiatorul mare in partea de jos este rece.
    Am schimbat termostatul, radiatorul din bord si nimic, caldura baga doar cand o turez (1.500 rotatii). Am scos furtunul din partea de sus care intra in interiorul masinii si nu vine, nu intra apa, se intampla asta dupa ceva timp. Stie cineva vreo solutie ?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu pompa de apa cum stai ?
     
  9. Claudiu298806 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4,1'6,2001
    In 2013 am cumparat masina,am facut distributia bineinteles ca am schimbat inclusiv pompa iar dupa aprox un an am schimbat-o iar ca a inceput sa curga.deci are vreo 3 ani pompa(hepu) a fost.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu prea conteaza cati ani are, ci cati km ai facut in astia 3 ani.
    Mai au prostul obicei sa se desprinda paletii de pe ax si sa invarta doar in turatie.
     
  11. Claudiu298806 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4,1'6,2001
    Cred ca vreo 20000 de mii,sper sa fie pompa,eu ma gandeam la garnitura.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai daca pompa e ok, urmatorul lucrul care il verifici este garnitura si chiulasa.
     
  13. Irov 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 1,6 2003
    Nicaieri nam gasit situatia asta:am spalat caloriferul din bord bag caldura maxim cu temperatura apei la 90 si am caldura doar pe partea din dreapta a soferului.pe partea șoferului baga rece exact cum e impartit dubluclimatronicul asta.o fi capetele acele blocate???
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa un basic settings = setare de baza la clapete si diagnoza. Pe ghicite nu stie nimeni dar poate exista ceva clapeta blocata pe acolo. Bafta.
     
  15. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Salutare! Care credeti ca ar putea fi problema mea? Am facut curatarea radiatorului de caldura cu un furtun de apa. Nu a iesit mare mizerie, insa pe iesea apa cu aceeasi presiune cu care bagam. Deci caloriferul nu este infundat, sau cel putin nu este prea infundat. Cand vreau sa fac aerisire pe la furtunul de sus de la radiator iese apa cu intermitente. Cat aer poate sa aibe in instalatie. Problema este ca din ce vad eu cu nu curge apa pe acolo decat intermitent. La fel si cu aerul. Iese aer mult timp si pentru cateva secunde incepe sa iasa apa, iar iese aer mult timp, iar apa pentru cateva secunde...Aveti ceva idei? Multumesc
     
    lord1 apreciază asta.
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ai presiune in vasul de expansiune? Iti da apa afara pe la buson?
     
  17. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Da. Cand este accelerata face presiune.
    De fapt.. si la relanti face, dar mai incet.
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Schimba garnitura de chiuloasa.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    slay3rexe instalatia ta de racire se aeriseste automat asa ca nu ai tu ce aersire sa faci.
     
  20. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Asta vara i-am luat fata plana la chiulasa. Implicit am schimbat si garnitura. Imi baga presiune in instalatia de racire si dadea afara apa pe la busonul de sub borcan. Acum daca ii pun capacul borcanului nu mai imi arunca apa afara, insa daca scot capacul.. cand o tin turata se ridica nivelul apei si implicit curge... Chiar ar putea fi iar garnitura?..sau chiulasa...
    Cristi... da, din cate stiu si eu se face automat aerisirea, insa am incercat si cum am vazut ca scriu unii membri pe forum... ca are acea gaurica pe furtunul care iese din radiator si ca ar fi bine sa ii faci si pe acolo o aerisire.

    Mentionez ca de cand am luat fata plana chiulasei nu am mai pierdut apa cum faceam inainte. Nu a mai fost nevoie de completare deloc...
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta