1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Ionutz, 6 Sep 2008.

  1. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    A montat cineva calorifer de bord FEBI?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Claudiu298806 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4,1'6,2001
    Salut cam aceiasi problema o am si eu la motoru de 1.6 alz.dau drumu la caldura incepe sa bage timp de cateva minute,pe urma nu mai baga deloc nici turata la maxim nimic.am schimbat termostat,senzor temperatura si radiatoru din bord.alte pareri ce ar putea sa fie?
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Garnitura de chiuloasa"ciupita".
     
  4. gruvnoise

    gruvnoise 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2014
    Locație:
    Matera - Italia / Pașcani - Romania
    Masina:
    Audi a4 avant 1,9 tdi 2002 awx 131 hp
    salutk, mie imi baga caldura doar pe recirculare ati mai intalnit asa ceva ?
     
  5. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Pai daca e frig afara se incalzeste mai repede cu recircularea pornita.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. gruvnoise

    gruvnoise 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2014
    Locație:
    Matera - Italia / Pașcani - Romania
    Masina:
    Audi a4 avant 1,9 tdi 2002 awx 131 hp
    da... dar apa e la 90 grade iar acum 2 zile functiona corect pe normal si auto, acum caldura primesc doar pe recirculare
     
    Alexandru Ilea apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai nene voi inca nu ati invatat ca intai facem diagnoza, diverse verificari, (reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) iar facem diagnoza si dupa ce am epuizat toate solutiile, intrebam pe forum ? Voi procedati exact invers. Bafta.
     
  8. Claudiu298806 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4,1'6,2001
    Serios ? Atunci la ce mai foloseste "club audi" ? Eu am dus masina de nenumarate ori la diagnoza, am schimbat 3 termostate si pana la urma tot de aici am aflat solutia.
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ok , sa inteleg ca tu mergi la doctor pt sfaturi nu ca sa te consulte.
    Cum a zis si Cristi prima data faceti demersurile dupa care daca va impotmoliti intrebati pe forum..si veniti cu fisa de analiza( erori) ca sa ne dam cu parerea , ca daca iti spunem toate problemele la aceste simptome intrebi de 5x daca e sigur problema asta in loc sa incepi sa schimbi piese.
     
  10. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Salutare! Am rezolvat in sfarsit problema cu caldura in masina. Cu toate ca se incalzeau ambele furtune care ieseau din calorifer... acesta era partial infundat.. si din acest motiv caldura in masina era aproape inexistenta. Schimbat caloriferul din bord, si problema a fost rezolvata. Nu a fost nevoie sa demontez pedala de acceleratie. Caloriferul iese doar daca tineti pedala de ambreiej apasata. Singura problema pe care am intalnit-o a fost sa bag conductele inapoi in noul radiator. Intra foarte greu si pe langa asta materialul din care este facut caloriferul este foarte moale. Am folorit 2 chei fixe care au intrat una pe teava si una pe stutul radiatorului pe care le-am apropiat impreuna cu un mox. Ideal este ca in momentul in care comandati caloriferul, sa comandati si garniturile de cauciuc. Eu nu le-am schimbat ca nu mai aveam rabdare sa vina si acelea, insa ideal ar sa fie schimbate.
     
    ionutz019@YAHOO.COM apreciază asta.
  11. Claudiu298806 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4,1'6,2001
    Salut,
    Ai găsit rezolvarea, la fel am pățit și eu și nu știu ce sa mai schimbam, am schimbat senzori, radiator bord, cand baga căldură când rece
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai intrebat degeaba. Colegul caruia i-ai adresat intrebarea nu a mai intrat pe forum de peste 1 an si 6 luni. Este scris atat de mult despre problema voastra ca eu tot nu inteleg cum dupa 10 ani de forum tot intrebati cum sa rezolvati problema asta.
     
  13. Claudiu298806 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4,1'6,2001
    Întreb pentru ca nu am găsit niciun răspuns concludent,toți pun întrebări iar răspunsuri câte vrei. Am observat ca nu a mai întrat de ceva timp. Iar dacă tot ai răspuns tu spune-mi te rog ca am văzut ca ești mai în teme cu ce se întâmplă pe forum. după ce am schimabat 3 termostate, 2 senzori de temperatură și afte și original, radiator din bord tot am probleme cu căldură. De 1 luna a mers pana ieri, astăzi a mers 10 mine și pe urma pauza.turu către radiatoru din bord fierbinte returul rece. Mulțumesc
     
  14. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Salutare! Acum ca a venit vara, caldura, imi dau seama ca undeva exista o problema. Cu toate ca clima functioneaza zic eu corect (baga rece), la picioare la sofer, in zona caloriferului de caldura, vine caldura, bordul este foarte cald. Acum intrebarea este: exista cumva vreo supapa undeva pe care calculatorul trebuie sa o inchida cand nu trebuie sa functioneze caloriferul din bord? Pentru ca e clar ca la mine inca functioneaza, nu il intereseaza pe el ca afara sunt 30 de grade :)
    Multumesc
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e nici o supapa, este o clapeta.

    Fa o scanare si vezi ce erori ai stocate. Poti face un Basic Settings sperand ca se va rezola problema.
    In caz contrar, demontezi si inlocuiesti motorasul clapetei respective.
     
  16. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Eu cred ca slay3rexe intreaba daca exista o supapa care sa impiedice antigelul sa ajunga in caloriferu din bord cand temperatura e ridicata,ceea ce nu cred ca e posibil.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    audi66 are dreptate si colegul slay3rexe nu a citit nimic din pacate din acest topic si mai ales din topicurile dedicate climei unde trebuia sa citeasca si atat fara sa scrie in acest topic care nu are nici o legatura cu problema lui.
     
  18. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    Cum si rezolvat problema ? Merci
     
  19. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    Audi A4 B6 nu baga caldura sau doar amorțit câteodată. Verificat radiator caldura cu apa de la robinet are presiune ca la robinet. Scos doar returul de la calorifer si accelerat are doar 30 la sută debit iar pe instalatie la ralanti nu vine deloc. Termostatul schimbat de 4 luni temperatura motor 90.

    Presiune in vas si la cald si la rece. Cand iau capacul iese presiune si se aude cum ar bulbuci un pic ca ar iesi aer dar instalatie aerisita. Ma gândeam la paletele de la pompa sa fie rupte, pompa are 30.000 km. Care ar putea fi problema ?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ma uimiti in continuare. Dupa ce s-a tot scris pe forum ce trebuie sa verificati si ce trebuie sa schimbati voi tot intrebati aceleasi lucruri. E asa de greu sa schimbi si pompa de apa si caloriferul din bord ? Asta dupa ce faci o curatare a instalatiei de racire asa cum trebuie si cum este scris aici pe forum in mai multe topicuri ?
     

Distribuie pagina asta