1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de RuSsUAudiA4, 11 Sep 2012.

  1. danike 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A5 F5 2.0 TDI 2019 DETA 140KW
    MRN68, aceeasi problema am avut-o si eu. Te sfatuiesc sa faci o scanare cu vag-comul in modulul 08 HVAC, sa vezi daca ai vreo eroare si eventual sa faci o adaptare pana cand toate valorile sunt zero.
    Daca totul e ok aici, cred ca de vina este radiatorul de caldura din habitaclu.
    Exista tutorial de inlocuire al acestuia in topic.
     
    MRN68 apreciază asta.
  2. MRN68

    MRN68 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4 b7 multitronic bpw 2006
    Spre norocul meu am rezolvat rapid problema. Am pus antigel peste maxim, am ambalat-o cateva minute, am scos capacul si prin partea de jos a curs surplusul, am iesit cu ea o tura iar acum ,,arde baraca". Cred ca a fost de vina lipsa antigel, era la minim desi nu aveam martor aprins in bord. Merci totusi pentrut sfaturi. Mai aveam un pic si ma apucam de demontat, dar am vazut ca furtunele care intra si ies din radiator sunt fierbinti amandoua.
     
  3. YangW

    YangW 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI -S-line-( BLB ) 140
    Salut. Detin cam de 3 luni un Audi B7, si de o luna am schimbat compresorul cu unul nou + freon. Dupa un drum de 200km+, apa sta la 90, constat ca nu imi baga deloc caldura, fiind lasata si pe High si pe 25+ . Multumesc anticipat
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca o sa citesti topicul asta, unde a fost mutat mesajul tau si unde trebuia sa citesti inainte sa scrii si toate topicurile de pe forum care au acest titlu, sigur o sa sti ce ai de facut ca sa ai caldura in masina.
     
  5. spooky

    spooky 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 2006 2.0TDI BPW
    As vrea sa incerc maine sa schimb caloriferul, am mers pe indrumarile de aici, am luat Nissens si garnituri OE. O sa incerc sa golesc intai instalatia de la robinet, am vazut ca se afla in stanga fata. Aveti idee cati litri de antigel intra dupa ce golesc instalatia?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cam 1-2 litri plus 1-2 de apa distilata/dedurizata. Oricum nu o sa poti goli tu tot circuitul de racire care are cam 8-9 litri plin
     
  7. MRN68

    MRN68 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4 b7 multitronic bpw 2006
    Am rezolvat si eu problema cu caldura.
    Am scos caloriferul prin stanga bordului dupa ce am scos pedala de acceleratie, masca de sub volan si o tablita de protectie a caloriferului. Era infundat.
    Mi-a curs aproximativ 0,5l antigel pe o carpa pregatita, dar si pe podea, a fost dificil de demufat. Am folosit cu grija o surubelnita mecanica pe care am ascutit-o reusind sa distantez cele doua ,,buze"(asta dupa ce am scos colierele) si prin miscari care erau permise de inghesuiala l-am extras din colivie.
    Caloriferul era plin de antigel cu rugina si un fel de pleava. L-am bagat la presiune de apa dupa care l-am lasat plin cu otet vreo 2 ore.
    Din nou dupa presiune apa si apoi presiune aer. Cred ca 80% a fost desfundat. Cel mai dificil la remontare fiind reetansarea la tevile de legatura (mare grija la garniturile de cauciuc) si prinderea colierelor.
    Dupa aproximativ 6 ore de munca ca la circ am pornit masina, dupa ce am completat cu antigel si in 2 minute a inceput sa bage caldura. Acum merge perfect. Multumesc colegului din prima pagina care a avut rabdarea sa explice pas cu pas, adaugand si poze, scutindu-ma de o cheltuiala in plus.
     
    mario vrs apreciază asta.
  8. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    De curiozitate, antigelul din ''borcan'' ce culoare avea? Adica era roz curat?
     
  9. bogdan80 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    audi a4 b7 1.9 2006 BKE
    Salut. Sunt si eu posesorul unui Audi A4 B7 cu motor de 1.9 Cod BKE si am urmatoarea problema: apa in motor urca la 90 de grade , dar caldura baga doar daca turez motorul la 2000-3000 de ture si de preferat cand e la liber motorul, deoarece in mers este cand baga caldura la turatia asta , este cand nu baga...ce am am mai observat: pe returul de la vas nu vine nimic chiar daca turez motorul, plus face presiune mare care o elibereaza pe la capac. Termostatul l-am schimbat si am spalat toata instalatia cu solutie de curatat.
    Mersi
     
  10. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Ajunge compresie in sistemul de racire din cauza chiulasei deformate si de aici lipsa de caldura.
     
  11. MRN68

    MRN68 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4 b7 multitronic bpw 2006
    culmea, era roz si curat!
     
  12. Tarzan

    Tarzan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2017
    Locație:
    Campia Turzii
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2006 1,9TDI BKE
    Mai simplu:am deschis capota,am desfăcut furtunele de cauciuc de pe conductele de aluminiu ce duc la calorifer,am cuplat un furtun mai lung care atârna lângă mașină și unul cu apa sub presiune,am spălat caloriferul in ambele sensuri,am cuplat totul la loc,am completat cu antigel,am dat o tură ....și merge perfect.
    Simplu și rapid.
    Baftă
     
  13. flaviu11 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi a4 b7, 1.9 tdi, 2005
    Salut. Sunt si eu posesorul unui Audi A4 B7 cu motor de 1.9 Cod BKE si am urmatoarea problema: apa in motor urca la 90 de grade , dar caldura baga doar daca turez motorul la 2000-3000 de ture si de preferat cand e la liber motorul, deoarece in mers este cand baga caldura la turatia asta , este cand nu baga...ce am am mai observat: pe returul de la vas nu vine nimic chiar daca turez motorul, plus face presiune mare care o elibereaza pe la capac. Termostatul l-am schimbat si am spalat toata instalatia cu solutie de curatat.
    Mersi
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba caloriferul interior de sub bord.
     
  15. bogdan80 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    audi a4 b7 1.9 2006 BKE
    Ok. Dar de ce face presiune in vasul de expansiune? Dupa ce am discutat cu mai multi mecanici se pare ca intra compresie in instalatia de racire, deci garnitura si/sau chiuloasa...
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta afli doar daca demontezi motorul = chiulasa. Acum tu alegi. Oricum la cati ani are masina rau nu faci sa schimbi acel calorifer daca vrei sa tii masina si sa o intretii asa cum trebuie
     
  17. Tarzan

    Tarzan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2017
    Locație:
    Campia Turzii
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2006 1,9TDI BKE
    Flaviu,chiar daca ai spălat instalația cu soluție,e posibil ca sa nu se fi curățat bine și caloriferul pt că presiunea din instalație e mica.
    Eu zic să-l speli asa cum am descris eu in postarea din 7decembrie.Iti ia 20 de minute.Iti trebuie doar un patent pt coliere,un furtun de vreo 2m (găsești la toate magazinele de sanitare) și o sursa de apa ( hidrofor,pompa,etc ceva să aibă presiune).
    La mine merge f bine.
    Baftă
     
  18. flaviu11 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi a4 b7, 1.9 tdi, 2005
    Mersi pentru sfaturi, am schimbat caloriferul din bord, termostatul, antigel ul, am aerisit motorul și problema persista apa e la 90 grade și la relatii nu vine căldură, doar în mers. Tot asa e și circulația lichidului, pe returul de la calorifer nu vine lichid doar dacă turez la 2000,3000 de ture. Sa fie de la pompa de apa? Motorul nu a fost încălzit de când e la mine nu vad cum s ar arde garnitura de chiulasă.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba pompa de apa. Vei avea ceva de munca dar merita incercat in loc sa desfaci motorul.
     
  20. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Bună ziua Domnilor
    Daca ați urmarit topicul ați citit și despre problemele mele..după mai multe încercari de a desfunda radiatorul de încălzire habitaclu mai mult sau mai puțin reușite și cu rezultate mediocre, astăzi l- am schimbat și asta vă recomand.. daca tot desfaceti! Am pus un nissens de aprox. 200ron si rezultatele sunt în parametri.
     
    gabriels apreciază asta.

Distribuie pagina asta