1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de RuSsUAudiA4, 11 Sep 2012.

  1. culea florin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2016
    Locație:
    germania
    Masina:
    audi a4 b7 2.5 tdi bdg an 2006
    Du-te la un mecanic priceput pentru ca aceasi problema am avut-o si eu. Este o electrovalva care iti da drumul la apa in calorifer, nu stiu exact cum se numeste


    La masina mea A4 b7 2.5 tdi dupa schimbatea caloriferului de caldura, nu aveam caldura decat dupa 3000 rpm asta dupa schimbat senzori si alte prostii.
    S-a dovedit ca era o supapa sau electro-valva care deschidea doar dupa 2.700 rpm si se afla in partea dreapta a motorului. A fost destul de costisitoare 420 de lei

    07C9E7E7-B93C-42F9-B0DA-1FC2B9EC6049.jpeg
     
  2. Butaraul 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 S-line 2.0 140 cai
    Buna ziua, din iarna aceasta am o problema in legatura cu caldura in masina mea. Sa incep cu inceputul;
    -am curatat radiatorul, apoi masina a bagat caldura timp de 2 saptamani (deci baga caldura foarte bine, am si ramas socat, pe 24 de grade baga un aer foarte cald (pe auto, pe doar 4 liniute), iar cand il puneam pe HI si deschideam si grilele din fata, fara nici o exagerare dar ma ardea pur si simplu.
    -totul bine si frumos pana dupa 2 saptamani cand, a inceput sa nu mai fie asa placut si caldut in masina, o pun pe 24 de grade pe auto si se pune ea pe putere maxima (liniute) , dar nu baga caldura nici cand apa ajunge la 90 de grade, baga doar un o caldura foarte slaba, insesizabila, iar daca o pun pe HI sau alte grade nu este nici o diferenta. P.S. mentionez ca dupa un timp scade puterea la caldura (liniutele acelea) pana ajung pe 5-6, mai jos nu scade, inainte scadea si pe 2 linute dar aerul care il dadea era fierbinte.
    -am mai observat ca daca o pun pe HI, si pornesc grilele din fata, pun 4 liniute la putere, baga cel mai bine caldura, baga un aer cald acceptabil dar nu o pot tine asa ca imi abureste din cauza ca nu este pe auto, iar daca pornesc dezaburirea nu fac nimic. Problema e cred eu un senzor, mi se pare ca nu isi da seama masina de grade, daca o pun pe 24 grade si pornesc tot asa grilele din fata si pun 4 liniute baga aceeasi caldura ca pe HI, grilele laterale baga cel mai putin caldura, inainte pe acolo se simtea un aer foarte cald...
    -oricum caldura daca pot sa o numesc asa care o baga acuma este varza in comparatie cu cea care a bagat-o dupa ce am curatat radiatorul.
    Daca aveti vreo rezolvare, si puteti sa ma ajutati, raman recunoscator! O zi buna, si un weekend placut tuturor!
    P.S: Audi A4 B7 cod motor BLB 2.0 140 HP, avant
     
    PaulBogdann apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Butaraul nu ai citit acest topic integral unde a ajuns mesajul tau. Fa diagnoza pe clima ca sa vezi cum lucreza motorasele de la clima si schimba caloriferul din masina pentru ca ala nu se curata ci se schimba direct. Dupa aia mai scrii pe forum. Citeste integral acest topic.
     
  4. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Salutre tuturor!
    In urma informarii din acest topic, si dupa simptomele pe care le am cu caldura la masina din semnatura....pare a fi caloriferul din bord infundat... si necesita a fi schimbat..
    In prima faza as dori sa elimin antigelul din el pt a nu curge in masina dar nu stiu care care din conducte e tur si retur...!! La trecerea de la motor in interior habitaclu am doua conducte cam aceiasi dimensiune fiecare si sunt pozitionate una sus si una dedesubtul celeilalte...
    Aveti idee??
    Multumesc anticipat!
     
  5. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Care ar fi importanta ?

    a4-10806.png

    a4-10806.png
     
  6. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    A ajuns caloriferul!! Sper dupa montarea lui sa se rezolve problema in totalitate.
     
  7. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Salutare,
    Ieri am schimbat caloriferul din bord cu unul nou..si dupa o munca istovitoare la care te ia plansul sau totii nervii... intr un final l am instalat si pot spune ca e o mare diferenta fata de ce caldura dadea celalalt vechi...
    Azi am facut un drum de 50 de km regim autostrada si partea buna e ca nu am auzit niciun bolborosit si am avut caldura tot timpul... sper ca toate probleme sa se fi rezolvat de la calorifer...
    Multumesc tuturor pentru sfaturile date si drumuri bune cu o masina adevarata!!
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Foarte interesant treaba cu bulbucii , sa revii cu un feedback dupa mai multi km :)
     
  9. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Revin.... chiar in seara asta am de facut un drum de vreo 250km si o sa o tin ca pe”pacienti” sub observatii....
     
  10. blondu79 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Locație:
    salaj
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI,an 2007,motor BRE,cutie multitronic
    salut,unde a suflat cu aer comprimat inainte sa desfaci caloriferul?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum adica unde ? In panoul de foc langa baterie exista tevile, de tur si retur, care duc la caloriferul din bord. A explicat destul de clar asta. Nu iti cunosti masina ? Pui si tu niste intrebari cateodata ... :)
     
  12. blondu79 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Locație:
    salaj
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI,an 2007,motor BRE,cutie multitronic
    Ba baiatule...nu te am intrebat pe tine nimic,ca stiu ca esti cam ironic in general...daca nu ti place ce intebari pun sterge-ma...
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bai baiatule dupa ce ce ca "esti praf" mai esti si arogant ca sa fiu elegant in exprimare. Daca vrei doar sa privesti forumul mai scrie mesaje ca acestea de mai sus.
    In loc sa spui multumesc pentru ca ti-am destupat mintea tu ne certi pentru ca nu esti in stare sa citesti un mesaj si iti trebuie traducator.
     
  14. AmedeoM 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0, 125kw motor BRD din 2007
    Salut. Am o rugaminte, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, ce marca de schimbator de caldura sa cumpar pentru masina, un Audi a4 b7 din 2007 motor brd de 125 kw. Nu am caldura pe partea dreapta, nu am erori la testul efectuat cu vag si motorasele ai revenit la zero dupa ce a fost data optiunea bazic. Multumesc
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Original sau Valeo, Nissens sau Denso. Doar astea 4 firme. Exclus alte marci
     
  16. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Eu am luat de pe autodoc brandul Valeo... asta am gasit pe masina(banuiesc ca la fel ai si tu) si produsul comandat care mi l au trimis a fost identic...cu ce am avut
    M a costat in jur de 60€ cu toate taxele trimis din Hamburg( asa aparea pe hartiile atasate coletului)
    Referitor la garnituri eu am avut un set luat de la audi(origine) si cand le am montat a curs la unul din racorduri, asa ca le am pus tot pe alea vechi si nu am mai avut nicio problema!
    Diferenta la mine a fost enorma...cu clima setata pe 25 grade gurile alea de ventilatie frig:-))
     
  17. AmedeoM 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0, 125kw motor BRD din 2007
    Multumesc. Am o oferta pentru Nissens la 183 lei. O sa caut maine si Valeo. Original cred ca doar la audi gasesc. Daca nu gasesc o sa iau Nissens sper sa fie ok, frigul se aproprie si nu as vrea sa aman prea mult. Sper sa rezolv problema. O sa revin dupa ce efectuez inlocuirea.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gresit, gasesti la orice vanzator de piese auto piese originale. Dupa cum intrebi nu prea stii "cu se mananca" domeniul asta. :) Bafta
     
  19. AmedeoM 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0, 125kw motor BRD din 2007
    Mai stiu cate ceva despre masini si piese dar fara suparare am intrebat de original si am fost trimis catre reprezentanta Audi si nu glumesc. Multumesc pentru sprijn
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ala care ti-a zis asa ceva si vinde piese auto fugi de el cat poti. E un prost.
     

Distribuie pagina asta