1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de RuSsUAudiA4, 11 Sep 2012.

  1. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Salutare,
    Am o problema legată de caldura. Eram la semafor așteptăm sa se facă verde sa plec si dintr-o data aud niște bătăi neobișnuite in bord. Trag pe dreapta mai in fata, după ce s-a făcut verde, ridic capota și m-am uita la cele doua furtune care duc spre habitaclu, cele dintre baterie și servo. Cel de jos era fierbinte cel de sus era rece.
    Am luat un mox, am deschis colierul si in furtun nu circula apa (motorul pornit) si nici aer cald nu ajunge, abia ajunge un pic pe HIGH. Ce poate sa aibe ?

    Am făcut diagnoza nici o eroare la motorașe și așa mai departe. Apa sta la 90 de grade frumos
    Am introdus un furtun cu presiune in acele doua ieșiri care duc la calorifer și pe tur și pe retur.
    Acel furtun și-a făcut treaba am scos ceva mizerie dar in continuare nu merge caldura. Se simte foarte puțin. Dau pe high și degeaba

    Întrebare. Am lăsat motorul pornit. Și am deschis acele doua furtune dintre baterie și lichidul de frâna și am observat ca in timp ce mergea motorul fiind (încălzit. ) Nu circula multă apa prin furtunul de la retur dădea apa dar foarte puțin. Am deschis și pe cel de la tur. Și tot asemena dădea foarte puțin.
     
  2. Popescu Petre 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2020
    Locație:
    Izvin
    Masina:
    Audi a4 2.5 diesel 2003
    Încearcă să ajungi la furtunele care intră în caloriferul de căldură. Daca sunt mai calde decât cele care ies din calorifer atunci părerea mea e ca acel calorifer are elementii infundati

    Si încearcă să ajungi la motorasele ce închid și deschid căldura sa nu fie blocate pentru ca la diagnoza nu o sa îți dea eroarea decât daca sunt arse nu si daca sunt doar blocate.
     
  3. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Chiar in acest moment sunt cu mâna in calorifer. Deci am pus apa cu presiune sa văd dacă chiar e înfundat. Apa iese lin și frumos. Am suflat chiar și in el aceeași chestie: aerul intra foarte ușor, asta am sesizat. Pe cele doua furtune negre care intra in calorifer, de lângă baterie, nu iese prea multă apa din ele. Deci circula foarte puțina apa.
     
  4. Popescu Petre 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2020
    Locație:
    Izvin
    Masina:
    Audi a4 2.5 diesel 2003
    Ok si furtunele de intrare si ieșire au aceeași temperatură ? Ma rog, aproximativ aceeași temperatură. Caci după mine ai caloriferul înfundat.
     
  5. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Revin cu un update
    După ce am remontat caloriferul vechi si dacă (doar) folosesc cea mai înaltă treapta de la caldura. Adică (HI) sufla o caldura de parca zici ca îți arde mâna. In schimb dacă dau pe 28 de grade adică dacă cobor cu o linie mai jos. Bagă rece in cât zici aca e pe 20 de grade

    Apropo pentru cine remonteaza vechiul calorifer sau noul calorifer si mufeaza țevile cu acele coliere recomand sa ungeți garniturile cu ulei sau spray cu vaselina sau silicon. Intra foarte ușor și rapid fără sa te mai chinui mult.
     
  6. Popescu Petre 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2020
    Locație:
    Izvin
    Masina:
    Audi a4 2.5 diesel 2003
    Samuel IAMANDI
    Înseamnă că ai o problemă cu motorasele ce închid și deschid căldura nu mai funcționează corespunzător sunt slăbite si nu mai preia comanda din climatronic cum ar trebui.
     
  7. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Spre surprinderea mea a început sa funcționeze bine clima. De la 25 de grade in sus pana la high bagă caldura bine. De la 25 in jos bagă ventilație potrivită. Asta după ce ieri am curățat caloriferul
     
  8. Popescu Petre 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2020
    Locație:
    Izvin
    Masina:
    Audi a4 2.5 diesel 2003
    După cum am tot spus caloriferul era problema principală ma bucur ca ai avut noroc si l-ai putut desfunda dar după părerea mea nu a meritat efortul unul nou era mult mai ok ținând cont că tot lai scos pe cel vechi știu că e vorba de buget dar unul nou nu e foarte scump si nu mai aveai probleme multă vreme de acum încolo iar pe cel vechi tot va trebui sa il schimbi. De ce ? Pentru ca până vei folosi căldura mai durează si se va depune din nou mizerie in interiorul lui iar cand vei incerca sa îl folosești vei avea aceeași problemă. Sper sa nu am dreptate dar ma indoiesc. Toate cele bune si baftă în ceea ce faci
     
  9. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Am văzut ca arată prea bine și nu părea ca e înfundat pentru ca apa și aerul trecea foarte bine prin el și nu am vrut sa fac o investite fără sa ma gândesc.
    Ce e drept e ca am scos o mâna de mizerie din el după ce am pus furtunul cu presiune. Părerea mea e ca am desfundat ce a fost gros dar dacă e așa si o sa se înfunde îl voi schimba. Pana atunci drumuri bune sa avem, mulțumesc pentru informări și multă sănătate
     
  10. Popescu Petre 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2020
    Locație:
    Izvin
    Masina:
    Audi a4 2.5 diesel 2003
    Samuel IAMANDI
    Multă baftă
     
  11. Manea Constantin. 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Năvodari
    Masina:
    Audi A4,b7 2.0 140cp
    Salut,
    Vreau sa precizez celor care scot caloriferul pentru curatarea lui sa tina cont de garnituri. Eu am facut asta (adica am scos caloriferul) si etansarea era 0 si am fost nevoit sa fac comanda pentru garnituri. Deci luati garnituri noi cu tot cu coliere de strangere la 50 lei setul.

    Se poate face o curatare a radiatorului si fara sa-l scoateti. Am gasit acest tutorial dupa ce l-am scos pe-al meu sa-l curat.



    In rest, multa bafta si drumuri bune
     
    A. Sorin apreciază asta.

Distribuie pagina asta