1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Mugurel89, 21 Dec 2015.

  1. Mugurel89 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    Teleorman
    Masina:
    Audi A4 2009
    Am un audi a4 b8 si am probleme la caldura. ba porneste caldura ba nu porneste. Am schimbat modul de la caldura si tot asa imi face. Daca nu merge si merg cu masina 10 15 min isi revine.
    Pe tester imi da modulul de la caldura
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Despre ce modul de caldura vorbesti ?
     
  3. k1dd1n

    k1dd1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2013
    Locație:
    Heidelberg, Germania
    Masina:
    A4 B8 Avant 2010, WAUZZZ8K29A241179
    Salutare. Acum dupa o iarna destul de grea si frig gramada rabdat in masina m-am gandit sa-mi rezolv problema cu caldura.

    Mergand la mai multe service uri plus reprezentanta am aflat ca pentru a schimba radiatorul de caldura din masina trebuie demontat bordul - o solutie care nu ma incanta.
    Saptamana trecuta am schimbat distributia pentru a doua oara, avand 235000 km cei 60.000 de cand am schimbat-o erau aproape impliniti. De cand am schimbat distributia inclusiv pompa de apa aud in masina in bord apa trecand prin acel calorifer, dar se aude ca si cum ar fi semiinfundat si apa se scurge cu zgomot.
    Se aude cand trec de 1600 de turatii si ceva mai tare pe la 2500 - motivul fiind ca disitributia prin pompa face o presiune mai mare la turatii mai mari, cred.
    Am tot cautat pe internet si am gasit "operatiunea" asta, pe un alt model de audi dar principiul cred ca e acelasi http://forums.quattroworld.com/allroad/msgs/243888.phtml A mai incercat cineva - e o practica cunoscuta? Marturisesc ca imi e cam frica sa incerc sa-l desfund cu presiune - nu as vrea sa cedeze ceva sa am scurgeri de lichide pe toate componentele din bord aflate pe langa radiatorul asta. La unele pasaturi aveam acces la radiatorul asta pe sub volan pe undea, la audi in schimb nu stiu cu se poate ajunge sa-l vad fara sa demontez bordul.

    Daca a schimbat cineva acest radiator sau are cunostinte sa ma poata ajuta si pe mine as vrea sa aflu daca pot sa am acces macar vizual la el fara sa demontez tot bordul.
    Am atasat aici o poza cu cele 2 furtune (tur/retur) care intra din compartimentul motor prin panoul ignufug in habitaclu - dar din pacate nu stiu cum arata tot ansamblul din spatele bordului - oare mai sunt supape/ alte piese sau e doar tub pe tur in radiator si un tub fara alte piese pe el pe returul din radiator? Ma poate ajuta cineva cu informatiile astea?

    Multumesc frumos.

    PS este o poza aflata pe internet - pozitia furtunaselor e identica cu ce am eu pe masina, A4 B8 2009 CAHA 125 kw.

    B8_CC_Teaser_04.jpg
     
    Chip3k apreciază asta.
  4. Strozzi 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2018
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi 2014
    Salutare,
    Am achizitionat recent un Audi A4 avant 2.0 tdi 150 cp si mergand pana la reprezentanta Cardinal Motors Constanta ca sa intreb cat m-ar costa o revizie, am fost informat ca exista o rechemare pentru acest model, ceva in legatura cu caloriferul de caldura sau ceva de la caloriferul de caldura. Am facut programare si m-am prezentat ptr. remediere, care a durat in jur de 5 ore, nefiind nevoit sa platesc nimic. In schimb nu am primit prea multe informatii despre ce s-a facut si nici nu am primit vreo hartie la mana.
    As vrea sa stiu daca cunoaste cineva ce s-a schimbat la aceasta rechemare (daca a mai patit cineva) si daca ar fi trebuit sa primesc vreo hartie la mana. Multumesc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand te inscrii pe forum te apuci de citit nu de pus intrebari. :) Fara suparare. Este un TSB si este detaliat acel TSB in topic dedicat. S-a schimbat rezistenta electrica din interiorul habitaclului pentru ca firele erau predispuse la incendiu. Nu trebuia sa primesti nimic si nu e nici o problema ca nu ai primit nimic deoarece a ramasa in istoricul masinii, pe care o ai acum, acea rechemare pentru inlocuire rezistenta electrica. Bafta
     
    Strozzi apreciază asta.
  6. Strozzi 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2018
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi 2014
    Ok, thanks.
     
  7. Radlog 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant CJCB 2014
    Salutare. Masina din profil da caldura in habitaclu cand vrea ea. Am verificat furtunele care duc la radiatorul de incalzire din habitaclu si sunt calde atunci cand motorul este cald (90 de grade pe bord), chiar fierbinti ambele. Cand comut de pe rece pe cald, se aud motorase si/sau clapete ca se misca in bord si se schimba si tonalitatea ventilatorului si debitul de aer. De asemenea, cand motorul este rece si dau pe cald se aud si vreo 2 relele prin bord si creste si consumul instant, fapt ce semnifica ca intra in functiune si incalzirea auxiliara. Dar pur si simplu, cateodata, nu da caldura deloc. Adica chiar si pe "HI" intra aer normal, de afara. Cateodata da caldura ca nu poti sta. In mod aleator. De obicei cand este cald afara da si caldura in interior, dar nu este o regula. La o diagnoza cu VAG-Com nu am gasit nici o eroare. Am cautat pe forum si nu numai cu functia search dar nu am gasit nimic, mai ales la acest model, doar alti membri cu probleme similare care doar au intrebat si nu au primit nici un raspuns si nici nu au revenit cu vreo solutionare. Poate a mai avut cineva problema asta, sau poate are vreo idee.
     
  8. Adi Tanasescu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 136CP 2014
    Radiatorul de apa din habitaclu este infundat, am patit si eu de cateva ori, se curata pe la capacul de + de la stergatoare cu aer comprimat, de obicei iese mizerie cam o lingurita dar cantitatea de apa din radiator este foarte mica si e suficient sa blocheze circulatia iar din cauza debitului foarte mic sa nu bage caldura decat cand vrea .
    La mine problema cred ca a fost de la pompa de apa care avea presetupa deteriorata si care introducea aer si mizerie in instalatie .
    Operatiunea dureaza cam o ora daca este cineva interesat pot sa ii recomand un service unde eu curat radiatorul periodic .
    Dupa curatare caldura revine fara probleme la maxim .
     
  9. Radlog 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant CJCB 2014
    Multumesc pentru raspuns. Mai am o nedumerire. Nu stiu daca aici este locul dar e legata de radiatorul de incalzire si deja am deschis discutia aici. Am vazut ca pe circuitul radiatorului de incalzire este o supapa cod 4H0121671D. Aceasta supapa daca este defecta sau doar daca nu functioneaza tot timpul corect, apare obligatoriu eroare la scanare ?
     
  10. Adi Tanasescu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 136CP 2014
    Nu cred ca am asa ceva. Codul meu de motor este CSUB, 2.0 TDI Euro 6 cu AdBlue. De cate ori l-am curatat (cam de 5 ori, estimez) dupa ce am scos mizeria totul era ok (problema mea a fost pompa de apa cu siguranta era zob). Nu stiu daca la A4 B8 exista supapa pentru circulatia antigelului prin radiatorul de habitaclu.
     
  11. Audi2014 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2020
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a 4 avant 2014 ULTRA 136 cp
    Salut,
    Cam aceiasi problema am si eu cu caldura la un Audi A4 B8.5 an 2014 cod motor CSU, nu mai baga deloc. Am verificat si motorasul cald/rece si functioneaza, baga aer de afara, apa sta la 90 grade. Pe test nu da nicio eroare. Sa fie caloriferul infundat ? .mersi
     
  12. Radlog 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant CJCB 2014
    Verifica supapa 4H0121671D. Este sub grila de la baza parbrizului. E usor de ajuns la ea si e usor de verificat. Cu motorul cald si cu caldura pornita, daca furtunul care intra in in supapa are aceeasi temperatura cu cel care iese din ea. Daca nu, daca e rece, supapa e blocata pe inchis. La mine supapa a fost de vina, ramanea blocata pe inchis. Se poate debloca dar mai bine schimbata. Daca supapa nu e defecta in cazul tau, daca dai jos grila aia, pui mana pe furtunele radiatorului de caldura si iti iai seama daca acesta e infundat sau nu. Dar eu ma indoiesc ca e infundat.
     
    ANGHEL FLORIN, Audi2014 și Horatius apreciază asta.
  13. Audi2014 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2020
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a 4 avant 2014 ULTRA 136 cp
    Am sa verific, multumesc.
     
  14. Pinichi

    Pinichi 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8,5 Allroad 2l CNHA 190 CP. AN 2014 Facelift
    Fa o spalare a radiatorului cu otet!
     
    Audi2014 apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Radiatoarele se infunda in 15 ani, nu in 4-5.
    Numai bagati degeaba otet in ele de capul vostru si dupa aia va plangeti ca va dispare antigelul din vas si va curge pe la toate garniturile afectate de otetul ala.
     
    Audi2014 apreciază asta.
  16. Pinichi

    Pinichi 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8,5 Allroad 2l CNHA 190 CP. AN 2014 Facelift
    Audi66, se spala radiatorul cu apa tot prin recirculare si se si sufla daca ai cu ce...!
     
    Audi2014 apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mersi de lamurire, eu nu stiam. :)

    Totul tine de raportul otet/apa de care nimeni nu tine cont.

    Cand te exprimi ca tine “fa o spalare cu otet” pai omul aia face.
     
  18. Pinichi

    Pinichi 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8,5 Allroad 2l CNHA 190 CP. AN 2014 Facelift
    ok, am pus 2l otet si 1l apa!:)
     
  19. Audi2014 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2020
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a 4 avant 2014 ULTRA 136 cp
    Am revenit. Am verificat furtunurile ce intra in masina, sunt fierbinti de nu poti pune mana pe ele. In masina se aude apa in bord si nu baga in toate partile caldura ci doar pe mijloc si partea stanga. Credeti ca este caloriferul infundat ?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi nu credem nimic. Nu suntem la ghicitoare aici. Mergi la mecanic si verifica asta, adica ce ai mentionat.
     

Distribuie pagina asta